Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vondt og nasty. Smykkene ser ut til å være så tunge at hullene har blitt deformert, og det ser ut til at vevet er litt irritert og småbetent rundt spesielt det ene. Spørs om ikke han der har gått over grensa mellom sunt uttrykk for individualitet og sinnsforvirret selvskading. Fikk meg til å tenke på kjære Rolf fra Tyskland. 50 år. Har møtt'n et par ganger, snål type. Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er ikke pain x10 å ta tattoo på håndleddet?..Tenkte kanskje på siden av kroppen, rett ovenfor midjen, over ribbebeina.. men er redd den skal bli ødelagt hvis jeg blir gravid, eller går mye opp/ned i vekt? Generelt er det vel sagt at ribbeina er verre enn håndledd, men det er åpenbart veldig individuelt. Min på ribbeina gjorde absolutt ikke vondt. Har ikke bilde av min nå, men den er helt nederst på ribbeina, helt midt på kroppen sett fra siden. Følger liksom de nederste ribbeina. Tatovøren sa at den plasseringen er rimelig trygg mtp. graviditet, det er verre lengre ned og fram sa han Hmm.. En tattovering varer livet ut, så 30-60 min smerte fordelt utover resten av livet, er egentlig ikke mye å klage over. Må nok lide for skjønnheten, som det så fint heter. Min mor fikk svært lite strekkmerker i henhold til graviditeten, så jeg skal nok være relativt safe. Planen er å ta den litt lenger oppe en din - rett under "bh-strikken". Er ganske tynn på dette partiet, og kan kjenne ribbeina, så blir spennende dette Antar det blir en smule verre enn tatto på baksiden av skuldra.. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei. Lurte på om noen kan hjelpe meg og finne eksakt dette Bildet ? Finner noen men med dårlig kvalitet, har nemlig selv tenkt og ta denne. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 http://ereart.deviantart.com/art/Davy-jones-196788016 ligna veldig. Var bare den jeg fant som hadde den poseringa. Resten er like men ikke samme hodeposisjon. Fanart bare, altså. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er det noen forskjell på å strekke i nesevingen enn i f.eks øret? Jeg tenker ikke på store strekkinger... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei. Lurte på om noen kan hjelpe meg og finne eksakt dette Bildet ? Finner noen men med dårlig kvalitet, har nemlig selv tenkt og ta denne. http://ereart.deviantart.com/art/Davy-jones-196788016 ligna veldig. Var bare den jeg fant som hadde den poseringa. Resten er like men ikke samme hodeposisjon. Fanart bare, altså. Da er denne litt bedre tror jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Elleeeerrrr så har tattovøren teikna det sjølv? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Da er denne litt bedre tror jeg. Tror jeg og. Den så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg vet jeg har søkt etter det bildet før og tror ikke jeg fant noe da heller. Aner hva originalbildet er, om det er fan art eller ikke. Siden det er flere som har tegnet det liksom. Denne er vel ikke så dårlig. Endret 29. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Her er en tegnet i god oppløsning. Fotoet er nok viktigere som referanse da mer av tentaklene er synlig på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det noen forskjell på å strekke i nesevingen enn i f.eks øret? Jeg tenker ikke på store strekkinger... Nesevingen består jo av brusk, så det blir vel i tilfelle som å strekke brusken i øret, og ikke flippen, om jeg ikke tar helt feil. 3-4-5 mm skal kunne derfor kunne lukke seg om du tar ut smykkene ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har erfaringer med implantat eller vet om et sted jeg kan lese litt om det? Sitter å tenker på 2 kuler som "øyne" på tatoveringen min. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Heisann Vil denne være mulig å tattovere? Eller vil den bli vanskelig å få fin? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Vil si null problem å tatovere den, men du vil kanskje få den finere hvis du skyggelegger litt og får litt "liv" i bildet. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja, får tenke litt på det. Vil gjerne beholde orginalen, men får snakke med en tattovør. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jøss, agorister er ikke vanlig å se. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Heisann. Har en kompis som skal freshe opp en gammel tatovering tatt for 2 år siden. Og han er på leit etter en dyktig tattovør som ikke er alt for dyr i Oslo. Noen som har en anbefaling på et orntli' studio? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Oslo bodyart tror jeg ikke er så dyre? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Burde aldri stå på pengene når man skal ta tatovering i mine øyne. Forskjellen er ikke så uhorvelig stor uansett. Men mindre man da skal ta en skikkelig stor en. Jobb heller litt ekstra og ta der man kan få best resultat. Det er nå mitt innspill på det. 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jøss, agorister er ikke vanlig å se. Nei, og man ser jo hvordan det norske samfunnet har blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå