Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fant også denne her da:

 

http://www.metallicaworld.co.uk/images/tattoos/the-tat.jpg

 

det er en metallica logo, og jeg er svær fan av metallica... men generellt sett liker jeg ikke å tatovere logoer. Denne er derimot sånn at folk som ikke er hardcore fans av metallica vil ikke nødvendigvis se at det er en logo, og derfor kunne det kanskje være kult likevel....  tenker på det...

 

 

edit: ville selvsagt sjekket om det er mulig å få en liten vri på den da, at den ikke er helt rett frem sånn som den der.. men noe skygge og sånt eller noe...

6333424[/snapback]

Likte den veldig godt :D Er selv ytterst Metallica fan..

 

har tenkt litt og har egentlig ganske lyst på tatovering i nakke området. har sett litt på disse:

 

.....................

 

EDIT: klarte ikke å fikse spoiler, sorry...

6343218[/snapback]

Den øverste seff :D

6354836[/snapback]

 

den som Musty viste var også noe jeg hadde sett på og den hadde jo vært drit-tøff i det omraådet jeg vil ha den ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen?

Noen bilder av piercing i leppa?

 

Mvh Erling

6363146[/snapback]

 

Tok for rundt 2 måneder siden. Var litt uvant å spise i begynnelsen. Tygde over piercingen på innsiden av og til. Gikk over etter ett par dager for min del. Nå legger jeg ikke merke til den engang!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen?

Noen bilder av piercing i leppa?

 

Mvh Erling

6363146[/snapback]

 

Tok for rundt 2 måneder siden. Var litt uvant å spise i begynnelsen. Tygde over piercingen på innsiden av og til. Gikk over etter ett par dager for min del. Nå legger jeg ikke merke til den engang!

6429653[/snapback]

Hvor har du den da? på siden eller midt på lippa?

Slenger du opp ett bilde eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...