Bamse_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 *snip* Hva er det riktige? 6351724[/snapback] Smør når det svir ig ikke pirk.. Har funket på de jeg har =) Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 fant også denne her da: http://www.metallicaworld.co.uk/images/tattoos/the-tat.jpg det er en metallica logo, og jeg er svær fan av metallica... men generellt sett liker jeg ikke å tatovere logoer. Denne er derimot sånn at folk som ikke er hardcore fans av metallica vil ikke nødvendigvis se at det er en logo, og derfor kunne det kanskje være kult likevel.... tenker på det... edit: ville selvsagt sjekket om det er mulig å få en liten vri på den da, at den ikke er helt rett frem sånn som den der.. men noe skygge og sånt eller noe... 6333424[/snapback] Likte den veldig godt Er selv ytterst Metallica fan.. har tenkt litt og har egentlig ganske lyst på tatovering i nakke området. har sett litt på disse: ..................... EDIT: klarte ikke å fikse spoiler, sorry... 6343218[/snapback] Den øverste seff 6354836[/snapback] den som Musty viste var også noe jeg hadde sett på og den hadde jo vært drit-tøff i det omraådet jeg vil ha den Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg synes det hadde vært tøft med noe lignende på leggen jeg User Posted Image Endret 5. juli 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En annen fasong, men ha der på leggen. Kjenner en som har tattovert en klovn på leggen, er faktisk drit kult. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) noen som vet om noen seriøse tatoo/percing studioer i Oslo, Asker eller Bærum området? EDIT: helst link til en nettside hvor jeg kan skjekke ut litt Endret 22. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen? Noen bilder av piercing i leppa? Mvh Erling Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen?Noen bilder av piercing i leppa? Mvh Erling 6363146[/snapback] Google Lenke til kommentar
FunC Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hmm, man bør være rimelig lidenskaplig før man setter igang med noe slikt? (ekkelt kanskje for de som ikke liker blod og slikt?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Det er ikke for jenter og homoer, for å si det sånn. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 nei ikke for meg heller tror jeg, og såvidt jeg vet er jeg ingen av delene (anda iaff ) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Sånn du driver med, psilo? ^^ Hvorfor ikke har et kult arr, i stedet for en kul tatovering? Endret 22. juni 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 eneste kule arret som er er ett over øyet etter at en sjørøver har risset deg med kroken sin i en fekteduell ombord på et sjørøverskip som er i ferd med å bli boret. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen?Noen bilder av piercing i leppa? Mvh Erling 6363146[/snapback] Tok for rundt 2 måneder siden. Var litt uvant å spise i begynnelsen. Tygde over piercingen på innsiden av og til. Gikk over etter ett par dager for min del. Nå legger jeg ikke merke til den engang! Endret 3. juli 2006 av qweac Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Lurer på om jeg skal ta piercing i leppa snart og lurer på hvordan det er når du spiser og beveger munnen?Noen bilder av piercing i leppa? Mvh Erling 6363146[/snapback] Tok for rundt 2 måneder siden. Var litt uvant å spise i begynnelsen. Tygde over piercingen på innsiden av og til. Gikk over etter ett par dager for min del. Nå legger jeg ikke merke til den engang! 6429653[/snapback] Hvor har du den da? på siden eller midt på lippa? Slenger du opp ett bilde eller? Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) noen som vet om noen seriøse tatoo/percing studioer i Oslo, Asker eller Bærum området? EDIT: helst link til en nettside hvor jeg kan skjekke ut litt 6363062[/snapback] Jeg bruker Sunset Studio på St. Haugen. Er kjempe fornøy med de. Endret 4. juli 2006 av DaDon Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Etter å ha sett Prison Break må jeg bare spørre; Hva skjer med en tatovering hvis du får et skikkelig skrubbsår over den? Det vil jo komme ny hud hvis det er skrubbet bort nok? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Må ærlig innrømme jeg har lyst på Metallica over skyldrene. Slik horisontalt opplegg. Kanskje Johnny Cash somewhere. Birger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Etter å ha sett Prison Break må jeg bare spørre; Hva skjer med en tatovering hvis du får et skikkelig skrubbsår over den? Det vil jo komme ny hud hvis det er skrubbet bort nok? 6436822[/snapback] Tror noen sjapper tatoverer det som er skrubbet vekk, gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå