Alliha Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Frister og prøve å åpne piercingen i øyenbrynet igjen. Ble så lei piercingen der når halve klassen plutselig fikk hull der og. ಠ_ಠ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Frister og prøve å åpne piercingen i øyenbrynet igjen. Ble så lei piercingen der når halve klassen plutselig fikk hull der og. Hva studerer du? Om du uansett tenker på å få piercingen igjen anbefales det at du tar turen til et studio. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Satt å kikket litt på hullet, studio ser ut til å være det beste. @Milanjo: Var snakk om ungdomsskolen. Tok den ut i noen måneder, så tok jeg den i igjen og hadde den i i ca 2 år, til jeg var 17 år. Så nå har det grodd igjen iløpet av året. Lenke til kommentar
Alexikum Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 edit: Slenger inn ett lite spørsmål, hvilke studioer anbefales i Bergen når det kommer til tatoveringer? Let's Buzz eller Leading Light var de jeg tenkte meg. Let's Buzz er stedet jeg har inntrykk av blir oftest anbefalt i Bergen. Jeg har en derfra og skal ta min neste der når jeg har valgt hvilken av mine 2 tattoo planer som blir den neste. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er absolutt ingen tvil om hvilken studio i Bergen som er verdt å anbefale, og det er Lets Buzz.. Veldig enkelt valg der! Alle de jeg har som jeg er fornøyd med er derifra. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er heller på komplekse tatoveringer at det er "viktig" å velge riktig tatovør. På en så enkel vil jeg tro det har lite å si på hvilke tatovør du får hvis du kommer til et seriøst studio. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bildet er tatt rett etter timen. Ble tatt for en uke siden. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål Nå ble jeg nyskjerrig her, hvordan ser dette ut? Bilde? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål Nå ble jeg nyskjerrig her, hvordan ser dette ut? Bilde? Noe slikt vil jeg tro? Google. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ahh… Det der er da vitterligen en G-nøkkel og en F-nøkkel? Ble litt forvirra når ho sa C-nøkkel, se. Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Heisann! Tenker å ta min 2. tattovering, det latinske uttrykket "Audere est facere" (to dare is to do) - men aner ikke hvor jeg skal plassere denne. Forslag, anyone? Legger også ved et random bilde av samme tattoveringen - men min skal helst være litt mindre, tenker jeg. (er også veldig usikker på hvilken skrifttype jeg skal ha ;s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du kan jo velge noe failsafe og ta underarmen, håndleddet, leggen eller kanskje skulderen? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bildet er tatt rett etter timen. Ble tatt for en uke siden. Me likes. Skal det forestille et speil? Eller mer et emblem? Fikk liksom følelsen av begge. Syns uansett det så tøft ut Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ahh… Det der er da vitterligen en G-nøkkel og en F-nøkkel? Ble litt forvirra når ho sa C-nøkkel, se. Hehe, ja det har du rett i, sier alltid feil, fordi det ser ut som en C Takk for svarene Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du kan jo velge noe failsafe og ta underarmen, håndleddet, leggen eller kanskje skulderen? Er ikke pain x10 å ta tattoo på håndleddet?.. Tenkte kanskje på siden av kroppen, rett ovenfor midjen, over ribbebeina.. men er redd den skal bli ødelagt hvis jeg blir gravid, eller går mye opp/ned i vekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Man må lide for skjønnheten! Vet forøvrig ikke om det er vondt, jeg har ingen tatoveringer. Er du redd for at den skal bli ødelagt regner jeg med samme prinsippet gjelder deg som de som tror at tatoveringene blir ødelagt om man trener og bygger muskler - altså er det liten sansynlighet, med mindre du skulle gå ekstremt opp eller ned i vekt. Akkurat hva gjelder graviditet vet jeg ikke, men forestiller meg at det ikke skal være et problem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Graviditet blir fort et problem om man ikke er flink og tar vare på det. Når det er nevnt så er håndleddet langt i fra det verste området å tatovere. Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Smerten får jeg nok bare tåle, ja .. Må innrømme at smerten er litt av gleden med å tatto - får jo skikkelig kick! Skal forhåpentligvis ikke mye opp i vekt, så. Tattovøren vet sikkert å plassere den safe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eh, sikkert overflødig spørsmål, men.. Du er ikke gravid nå, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå