Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg som var så stolt av den :(

 

men fytterakkern hvor mye mer respekt jeg har fått for tattovering etter jeg gjorde det selv, det er helt sykt hvor flinke folk er

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er nok betennelse (eller infeksjon er kanskje det riktige ordet?) likevel :( Kom ganske mørk grønn gugge ut da jeg renset den isted. Men øret gjør ikke så vondt lengre da, og det er ikke så hovent som i morres, så satser på at det går vekk om jeg holder meg til renseregimet jeg har nå.

Hvis ikke tar jeg bare kontakt med studioet på onsdag :)

 

Byttet sengetøy igjen også, for sikkerhets skyld. Hender hundene sniker seg inn på soverommet og opp i sengen, gjerne oppe ved puten.

 

Har også en uåpnet tube Bacimycin, er dette noe å bruke eller kan det gjøre vondt verre?

 

 

Tusen takk til alle dere som har svart meg på piercingspørsmålene mine. Føler jeg har gnålt mye om denne piercingen min nå :cool: :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jaja men jeg liker det jo bare fordi jeg har gjort det :p

hadde jeg betalt for den og noen andre hadde gjort den hadde jeg blitt grinete.

 

men skal fikse den, kjøre på med flere nåler så linjene blir tjukkere og bedre.

på den brukte jeg 9stk.

Lenke til kommentar

Fått satt inn 12mm :)

 

Bra det. Skal du ha noe større?

 

Neeei, jeg har lært at man skal aldri si aldri når det gjelder ørestrekking, men tror jeg stopper her. Litt av hensyn til mor, men mest fordi jeg føler meg fornøyd. Tror størrelsen passer både øret mitt og stilen min :) Skal heller fylle på med flere piercinger ^^

Lenke til kommentar

Vurderer som sagt industrial, eller evt spikes på det ene øret (på siden med minst hår). Har helix på andre siden, men tenkte å ta to til så det blir tre. Ble fristet av de nylig postede bildene av inner conch! Også skal jeg ha en circular barbell til på hver side, over de to som er der nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Neeei, jeg har lært at man skal aldri si aldri når det gjelder ørestrekking, men tror jeg stopper her. Litt av hensyn til mor, men mest fordi jeg føler meg fornøyd. Tror størrelsen passer både øret mitt og stilen min :) Skal heller fylle på med flere piercinger ^^

Stopper her, for nå, mener du vel? : )

 

Hver gang, hver eneste gang jeg poster bilde av nye strekkinger på FB kommenterer mamma "Nåååå er det vel nok?", så jeg kan forstå deg. (Blir fort litt lettere når man flytter for seg selv!)

Personlig syns jeg også det ofte er finere med færre piercinger. Har aldri vært fan av mange rader med ringer opp langs øremuslingen, og jeg har heller ikke mye til overs for industrial. Husker jeg tenkte litt på den i starten, men har lagt tanken helt fra meg. Jeg vet ikke hvorfor, smaken har vel bare utviklet seg.

Om du allikevel trives med tanken på mange ulike piercinger i øret er det jo selvfølgelig ingenting i veien for det. Selv syns jeg det ofte blir litt, vel, "mainstream alternative", om du forstår. Men igjen er smaken som baken. Poenget er jo at man selv er fornøyd.

Lenke til kommentar

Vurderer som sagt industrial, eller evt spikes på det ene øret (på siden med minst hår). Har helix på andre siden, men tenkte å ta to til så det blir tre. Ble fristet av de nylig postede bildene av inner conch! Også skal jeg ha en circular barbell til på hver side, over de to som er der nå :)

Hjelper dette på lysten? Dagens "fangst". :D

post-53407-0-45620000-1305586685_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva får deg til å tro at det ikke var det?, det var sikkelig utstyr

en kulepenn og ni stoppenåler er ikke skikkelig utstyr

 

øm hva er det du snakker om?

Lenke til kommentar

Det var en her tidelig i tråden som skrev HAT med svart sprittusj og dyttet det ned i huden med en nål. Etter det så tror sikkert alle automatisk at hjemmelaget taovering betyr det samme. Det har faktisk vært fortalt om en som skulle bestille tatoveringsmaskin fra USA og ordne alt sammen selv. Men at noen kan har utstyr hjemme er visst ikke så kjent.

 

Forøvrig ville jeg aldri gjort sånt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...