Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Tenker på å ta 3 stjerner ("ufylte") på ca. 3-4 cm på baksiden av leggen. Noen som vet ca. hva det vil koste? Er ikke baksiden av leggen noe av det minst smertefulle?

Jeg gjetter 1500-2000kr ca. Og personlig synes jeg IKKE bakpå leggen var det minst smertefulle jeg har tatt. Jo lenger opp bak på leggen, jo vondere gjorde det for min del :p Og når vi var bak kneet døde jeg litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Conch er fint :) Jeg skal ta en til til uken, orbit tenkte jeg.

 

Men over til ditt tema, trenger du å se det for å rense det? Det hender at jeg sjekker tilstanden med speil, men som regel føler jeg meg bare frem.

 

Nei, trenger kanskje ikke det? Jeg har kun hatt hull i øreflippen før, og det gror jo raskt selv omtrent uten rensing (på meg i alle fall). Brusken er jo litt verre.

Nå sist jeg renset kjenner jeg at det er sårvæske på smykket bak, men får det ikke av. Får se om jeg får løsnet det av i dusjen i morgen. Hvis ikke kan jeg prøve et saltvannsomslag kanskje.

 

 

Den så fin ut den orbital piercingen da. Setter de èn ring i med en gang, eller må den gro først?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er etter min mening alt for mye tattisprat i denne tråden. Så derfor:

 

post-86885-0-88135500-1305448477_thumb.jpg

 

I tillegg til å strekke ørene fikk jeg i går strukket medusa og septum. Medusa er nå på 6,3, mens septum (ikke på bildet) er på 5,5. Gikk dog bare opp en halvstørrelse på septum, men det er like greit, er lei av å blø og dritt når jeg strekker den.

 

E:

iChristian: Jeg syns det varierer veldig fra person til person hvorvidt de passer piercing i nesevingen, mens om oftest blir det litt harry når det er på menn. Så fremt den ikke er strukket litt, da. Da står det mer respekt av saken, men om man ikke har et ansikt som passer verken det ene eller det andre er man like langt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

iChristian: Jeg syns det varierer veldig fra person til person hvorvidt de passer piercing i nesevingen, mens om oftest blir det litt harry når det er på menn. Så fremt den ikke er strukket litt, da. Da står det mer respekt av saken, men om man ikke har et ansikt som passer verken det ene eller det andre er man like langt.

Problemet blir da å vite om det passer...

Lenke til kommentar

Tenker på å ta 3 stjerner ("ufylte") på ca. 3-4 cm på baksiden av leggen. Noen som vet ca. hva det vil koste? Er ikke baksiden av leggen noe av det minst smertefulle?

Jeg gjetter 1500-2000kr ca. Og personlig synes jeg IKKE bakpå leggen var det minst smertefulle jeg har tatt. Jo lenger opp bak på leggen, jo vondere gjorde det for min del :p Og når vi var bak kneet døde jeg litt.

 

Alternativet er utside eller innside av armen. (2.del ledd armen. ikke biceups.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ny tattis oh yeh!

 

EDIT: what! ingen som ser hvor dårlig den er hahah, har gjort den på meg selv, første gang jeg har tattovert noe som helst haha

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

:thumbup:

 

 

Jeg våknet med hovent, vondt og rødt øre i natt. Skikkelig vondt faktisk, fikk ikke sovet videre. Lurer på om jeg har en begynnende betennelse på gang. Litt kjipt, for har vært veldig nøye med hygiene og rensing, aldri tatt på smykket utenom rensing, renset 4-5 ganger om dagen som det sto på lappen, osv. :dontgetit:

 

Får se det an, og kontakte studioet på onsdag dersom det ikke er bedring.

Tok å badet øret i varmt saltvann i sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...