Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Jeg ville kombinert noe personen likte med bildet ja. Selv har jeg ikke tattovert datoen, men har tegnet Jack Skellington (fra yndlingsfilmen hans) i en positur han hadde på FB bildet sitt og med hatten han har på seg på bildet. Så for alle andre blir det Jack Skellington med mad hatter sin hatt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rart, men albuen var også det stedet det gjorde mest vondt for min del. Riktignok så hadde jeg tattovert mesteparten av armen to dager før så var ganske øm og hoven, men allikevel. Albuen trodde jeg skulle være easy peasy, men faen det gjorde vondt.

Innsiden av armen (bicepsen) var også ganske vondt for min del med tanke på at jeg måtte vri meg i ganske kjip stilling. Men, det går fort over, heldigvis! :D

Lenke til kommentar

^ lol, :!:

Er det dumt å pierce seg samme dag som tatoverer seg? (Ser ikke helt hvorfor det skal være det, men vet jo aldri)...

Tenker på en conch piercing, noe lignende dette, bare litt lengre ned, slik at ringen kommer akkurat i bøyen (om det var forståelig):

tanear1.jpg

Heter den plasseringen noe spesielt?

Har aldri piercet meg før, har 4 hull i ørene, men to er tatt av frisør da jeg var liten, og to er tatt av venninne på ekte fjortismåte...

Gruer meg enormt. Er det veldig vondt å ta der i brusken? Jeg har veldig myke ører, vil det gjøre mindre vondt da enn om man har stiv brusk? Er det 4-5 måneder som er grotiden på denne type piercing?

Er egentlig ikke smerten som er verst, men den j... lyden som kommer når nålen går igjennom... :cry:

EDIT: Hvem er best på percing i bergen egentlig? Skal tatoveres på lets buzz, er de flinke på piercing også eller? :)

Endret av nintendoDS
Lenke til kommentar

Er det dumt å pierce seg samme dag som tatoverer seg? (Ser ikke helt hvorfor det skal være det, men vet jo aldri)...

Det kommer jo litt annpå immunforsvaret ditt det da, men om du har et så svakt immunforsvar at det ikke ville taklet to sår på samme dag så burde du kanskje revurdere begge deler ;)

Tenker på en conch piercing, noe lignende dette, bare litt lengre ned, slik at ringen kommer akkurat i bøyen (om det var forståelig):

tanear1.jpg

Heter den plasseringen noe spesielt?

Inner Conch eventuelt, jeg har den samme :)

Gruer meg enormt. Er det veldig vondt å ta der i brusken? Jeg har veldig myke ører, vil det gjøre mindre vondt da enn om man har stiv brusk? Er det 4-5 måneder som er grotiden på denne type piercing?

Det gjorde ikke spesielt vondt når jeg gjorde det. Ømt og vondt øre senere på dagen, men ikke så alt for ille. Værre er det at jeg har barn i "sitte-på-skuldrene-alder"...

Grotiden kan godt være opptil et år, men det er igjen individuelt.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt type 10 hull i hvert øre over en periode på bare få dager (selv, med steril kanyle og et viskelær...), og det var absolutt ikke noe problem. Men jeg har slurvet med mye på mine ørepiercinger, som f eks rens, strukket ALT ALT for fort osv, og aldri hatt noe problem/ubehag, så mine ører er kanskje ikke verdens beste referanse. Har visst omtrent ikke nervetråder der og det virker som jeg nesten ikke klarer å få betennelse om jeg så prøver :p

Lenke til kommentar

Haha, jeg kan skrive på førerkortet mitt at jeg stiller som øredonor in the worst case scenario :p Jeg bryter alle regler for stretching også, er så utålmodig, og så lenge det ikke gjør vondt, er hovent/rødt, sprekker eller noe annet bajs, hvorfor ikke bare strekke? Gikk opp til 8/10 mm på, tja. Seks uker. Og derfra 10/12 på én nå nettopp. Skal ta det siste til tolv i neste uke, og så er jeg ferdig for en stund. Men har lyst på industrial og spikes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...