Gjest Harley Quinn Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg ville kombinert noe personen likte med bildet ja. Selv har jeg ikke tattovert datoen, men har tegnet Jack Skellington (fra yndlingsfilmen hans) i en positur han hadde på FB bildet sitt og med hatten han har på seg på bildet. Så for alle andre blir det Jack Skellington med mad hatter sin hatt.... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hmm, høres bra ut. Men jeg vil helst ha noe litt mer simpelt. Tenker en form for sløyfe med datoen oppi, eller noen tårer ved året, eller en drama maske/trist maske ved datoen. Noen som har noen eksempler på slikt? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hmm, høres bra ut. Men jeg vil helst ha noe litt mer simpelt. Tenker en form for sløyfe med datoen oppi, eller noen tårer ved året, eller en drama maske/trist maske ved datoen. Noen som har noen eksempler på slikt? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Et kjapt google søk på memorial tattoo gir jo litt ideer da! http://www.google.com/search?um=1&hl=en&client=firefox-a&hs=GoK&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=1366&bih=639&tbm=isch&sa=1&q=memorial+tattoo&aq=f&aqi=g10&aql=&oq= Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare pass på at ikke det blir sånn: Jeg hadde ikke betalt ei krone for den elendige jobben der, og hadde mest sannsynlig sendt tattovøren regningen for laserbehandlingen for å fjerne skiten. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet av en bra plass i trondheim å ta piercing på? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ragnaråkk er jeg i hvert fall veldig fornøyd med Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er rart, men albuen var også det stedet det gjorde mest vondt for min del. Riktignok så hadde jeg tattovert mesteparten av armen to dager før så var ganske øm og hoven, men allikevel. Albuen trodde jeg skulle være easy peasy, men faen det gjorde vondt. Innsiden av armen (bicepsen) var også ganske vondt for min del med tanke på at jeg måtte vri meg i ganske kjip stilling. Men, det går fort over, heldigvis! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.side2.no/helse/article3147702.ece - Gir fryktelige arr Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En piercer som ikke vet at korsettpiercinger er midlertidige? ... Å vent, Oslo Bodyart. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Å vent, Oslo Bodyart. My first thought! Edit: Jeg ser ofte små "reklameposters" laget i Word for Oslo Bodyart. Jeg kjenner en stor trang til å rive disse ned hver gang jeg kommer over dem. Endret 9. mai 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) ^ lol, :!: Er det dumt å pierce seg samme dag som tatoverer seg? (Ser ikke helt hvorfor det skal være det, men vet jo aldri)... Tenker på en conch piercing, noe lignende dette, bare litt lengre ned, slik at ringen kommer akkurat i bøyen (om det var forståelig): Heter den plasseringen noe spesielt? Har aldri piercet meg før, har 4 hull i ørene, men to er tatt av frisør da jeg var liten, og to er tatt av venninne på ekte fjortismåte... Gruer meg enormt. Er det veldig vondt å ta der i brusken? Jeg har veldig myke ører, vil det gjøre mindre vondt da enn om man har stiv brusk? Er det 4-5 måneder som er grotiden på denne type piercing? Er egentlig ikke smerten som er verst, men den j... lyden som kommer når nålen går igjennom... EDIT: Hvem er best på percing i bergen egentlig? Skal tatoveres på lets buzz, er de flinke på piercing også eller? Endret 9. mai 2011 av nintendoDS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Let's Buzz anbefales på det varmeste. ^_^ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er det dumt å pierce seg samme dag som tatoverer seg? (Ser ikke helt hvorfor det skal være det, men vet jo aldri)... Det kommer jo litt annpå immunforsvaret ditt det da, men om du har et så svakt immunforsvar at det ikke ville taklet to sår på samme dag så burde du kanskje revurdere begge deler Tenker på en conch piercing, noe lignende dette, bare litt lengre ned, slik at ringen kommer akkurat i bøyen (om det var forståelig): Heter den plasseringen noe spesielt? Inner Conch eventuelt, jeg har den samme Gruer meg enormt. Er det veldig vondt å ta der i brusken? Jeg har veldig myke ører, vil det gjøre mindre vondt da enn om man har stiv brusk? Er det 4-5 måneder som er grotiden på denne type piercing? Det gjorde ikke spesielt vondt når jeg gjorde det. Ømt og vondt øre senere på dagen, men ikke så alt for ille. Værre er det at jeg har barn i "sitte-på-skuldrene-alder"... Grotiden kan godt være opptil et år, men det er igjen individuelt. Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Takk for utfyllende svar. Immunforsvaret er på topp, så da blir det evt begge deler på onsdag, om jeg tør da... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ingen fare, de er så snille med deg så Forresten, noen som har noen tanker om hvor mange piercinger man kan ta i et øre på en gang? maks/bør. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg har tatt type 10 hull i hvert øre over en periode på bare få dager (selv, med steril kanyle og et viskelær...), og det var absolutt ikke noe problem. Men jeg har slurvet med mye på mine ørepiercinger, som f eks rens, strukket ALT ALT for fort osv, og aldri hatt noe problem/ubehag, så mine ører er kanskje ikke verdens beste referanse. Har visst omtrent ikke nervetråder der og det virker som jeg nesten ikke klarer å få betennelse om jeg så prøver Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kan jeg vær så snill å få låne øret ditt litt Charlotte? Jeg har (som jeg også har sutret om tidligere) et hull i flippen på 4mm som ble tatt i oktober. Det har enda ikke grodd O.o Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Haha, jeg kan skrive på førerkortet mitt at jeg stiller som øredonor in the worst case scenario Jeg bryter alle regler for stretching også, er så utålmodig, og så lenge det ikke gjør vondt, er hovent/rødt, sprekker eller noe annet bajs, hvorfor ikke bare strekke? Gikk opp til 8/10 mm på, tja. Seks uker. Og derfra 10/12 på én nå nettopp. Skal ta det siste til tolv i neste uke, og så er jeg ferdig for en stund. Men har lyst på industrial og spikes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå