Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men jeg har rasjonell tankegang. Den sier at ingen kan si at det ikke gjør vondt. That's all i'm saying. At man derimot er såpass klar for en tattovering at det man innehar av adrenalin og endorfiner døyver smerten relativt betraktelig, eller eventuelt gjør det til en svært overlevelig smerte, er jo noe helt annet.

Lenke til kommentar

Jeg har selv tatt litt her og der og føler vel at dagsformen og eventuelt inntak av mat den dagen du tattoverer deg har veldig stor betydning for hvor vondt eller hvor ubehagelig det kan være, eller hvor lenge kroppen orker får du får nok. Men at noen steder på kroppen er klart mye vondere enn andre er det ingen tvil om. Som føtter, kneskål og ribbein.

Lenke til kommentar

Kva skal du ha? Og kan eg spørre kor gamal du er sidan det er 10år sidan seist?

Hei, er 36, har faktisk blitt 11år siden sist. Har ønsket litt mer nå i lang tid så digg å endelig fa rotet seg til å bestille time.

Ang hva jeg skal ta blir det som å banne i kirka her.. Har alltid hatt lyst på ett stjernemotiv, med litt personlige innslag, ikke sånne små Rihanna stjerne, lysten på ett stjenemotiv har jeg hatt siden jeg tatoverte meg sist, så at det er ut osv bryr jeg meg fint lite om.

Derimot er det ekstremt viktig for meg at det ikke blir samme som alle andre har eller en "femi" variant. Ser at det kan bli en utfordring, men han, som skal ta den fikser nok det greit vil jeg tro. Den skal gå over høyre bryst og strekke seg over mot skulder/rygg forøvrig.

Forøvrig er jeg veldig glad jeg fortsatt liker tatoveringer like godt, som jeg gjorde da jeg var 18 og fikk min første. Man forandrer seg jo en del i løpet av livet, men noen ting er konstante ser det ut til. F.eks tusj, musikk som sparker og min trang til å teste meg selv.. :)

Jeg gjetter på at han er 35 år

Bra tippa, er 36 :)

Lenke til kommentar

Jeg tolket det som at han gru-gledet seg fordi han da ville være ferdig, noe som sikkert nesten kan være litt trist om han har holdt på med det "prosjektet" en stund.

Jepp, stemmer det. :)

Klarer heller ikke helt bestemme meg for om det blir noe farger eller ikke, så er litt nervøs for at jeg skal angre meg uansett hva jeg velger. :whistle: Er sånn 89,67% sikker på at det blir noe farger, men så får jeg dager der jeg tenker black/grey igjen. :cool:

Ang smerte, så går det greit for min del. Så lenge jeg klarer å slappe av er det ikke ille. Men sist da vi vel var på 5-6 timen, ble det vanskeligere å slappe av, og da økte også smerten. Nå skal jeg ikke sitte så lenge, så regner med at det går greit.

Er jente forresten :innocent:

EDIT: Må legge til at området rundt albuen var ganske uutholdelig. Samme oppå senene på håndleddet. Ellers varierte det ganske mye, et par steder var det faktisk ganske godt. Endorfiner kanskje?

Endret av nintendoDS
Lenke til kommentar

Frykten for spisse ting, og nåler spesielt, er det værste for meg :p Men blir vel albue til høsten, så fra det jeg har hørt og lest vil jeg nok kjenne det bra!

Til Verbal Hologram:

Skal du ha datoen i vanlig font? Ikke noe greske/romerske siffer f.eks.? (11.11.2011 vs. XI.XI.MMXI)

Personlig tror jeg en tatovering av en primstav innrissning hadde vært fett. (Norwegian Calendar Stick).

Kom gjerne med litt info rundt hva du selv tenker om tatoveringen. Kjæreste, bror, egen fødselsdato - alle har vel et ulikt tema.

Lenke til kommentar

Du kan lett gjøre noe større ut av den da.

En gravstøtte med datoen på, og blomster rundt som er lagt på graven.

Et timeglass som har runnet ut med datoen der en plass.

Kombinere den med et bilde fra den personens favorittaktivitet?

Husker å ha sett en tatovering, der faren til personen døde og han var gal etter å fiske.

Tatoveringen sønnen tok ble da av en stor laks med skrift i 'rull' på toppen og bunnen som skrev: "Gone" "fishing"' xxxx-2008 .

Fikk meg til å daaaaaaawwww'e.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...