Marte Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk! Koselig å hilse på! Fine pokalene! Flink er han Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enormt flott! Jeg liker fargene veldig godt. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som har litt erfaring med å tatovere innsiden av overarmen? Det jeg lurer mest på er hvordan den gror, blir seende ut om noen år, etc. + om noen vet om ett sted hvor jeg kan finne fonts på nettet, som inkluderer "Ø", så hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Får fyre opp et bilde av min nye baby her, som ble tatt igår på OTC av Victor Policheri. Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet! Det tok ca. 6.5 timer og kom på 10k. Og la oss ikke glemme: Vi vant Best of Saturday! Grattis! Gleder meg til neste, for det var vel nr 2. på det andre låret? Uansett, fresh tattoo! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som har litt erfaring med å tatovere innsiden av overarmen? Det jeg lurer mest på er hvordan den gror, blir seende ut om noen år, etc. + om noen vet om ett sted hvor jeg kan finne fonts på nettet, som inkluderer "Ø", så hadde jeg satt pris på det. Det gjør vondt, den gror som et skrubbsår, og fungerer ellers som vanlige tatoveringer så sant du tar godt vare på den. Hvis du ser etter spesialtegn-greien ved siden av fonts på f.eks. dafont.com kan det bety at de har æ, ø og å, hvis ikke antar jeg at en tatovør er fullt i stand til å tegne inn prikker og streker og sånn.. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 flogieboogie: Andre delen av bildet skal på andre låret ja! Lenke til kommentar
Preben35 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Gratulerer, fantastisk flott!! Endret 2. mai 2011 av Preben35 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Victor viser hva han er god for - igjen. Han skuffer virkelig aldri! Du har all grunn til å være fornøyd, Frk. Forsberg! Nå er det forresten like over 3 uker til jeg har time hos Valerie Vargas! Lenke til kommentar
benjiimagic Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg bruker en salve som heter Tattoo Goo som er ment for tatoveringer. Fungerer dette på den samme måten? Og nå er tatoveringen akkurat en uke gammel og jeg vet ikke helt hvordan skorpen skal se ut, men jeg føler det er litt feil her med meg. Kan poste et bilde. Er dette normalt eller bør jeg gjøre noe drastisk kjapt? Nå har skorpen begynt å komme av å jeg ser noen små groper å litt forskjell i fargen.. Har dere noen tips på hva jeg kan gjøre? Eller er det best å bare ta en runde til? Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Utrolig flott Frk. Forsberg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg måtte bare hente inn denne fra "hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?": Vi har en lærer i matte på universitetet som titt og stadig er innom tattoveringer, og hvor mye hun misliker det. Så en gang da vi var innom en veldig viktig rekke regel og hun så en med tattoveringer spurte sa hun noe i denne duren: "Viss dere først skal ødelegge kroppen, hvorfor ikke ta en viktig matte regel, som denne viktige rekka." Halvt år etter viste en kompis fram matterekka som var tatovert på håndleddet Hun ble bra forbausa 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe, det er en helt kanon "touchè" Skal si ironien hennes backfire'd Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da har jeg snakket med tatovøren om litt blekk kanskje jeg får gjort det i helgen Lenke til kommentar
Preben35 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 En uke og noen timer til litt ny tusj.. Gleder meg max, over 10år siden sist. Det klør i huden og kiler i nakken.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kva skal du ha? Og kan eg spørre kor gamal du er sidan det er 10år sidan seist? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg gjetter på at han er 35 år Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vekker minner den der, lillesøter hadde den som plakat i sin emo-fase 2 Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Under en uke til jeg skal gjøre ferdig half sleeven min. Gru-gleder meg... Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 hvorfor grue seg?? Arm er ikke vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå