Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan begynne med en barbell ("stang"), men den må være såpass lang at den tillater proper rensing. Da snakker vi gjerne 3-4mm lengre enn brystvorten, og så må man ta høyde for at brystvorten kan hovne opp, og at det er forskjell på brystvorten når den er slapp og erigert. Det blir en ganske lang barbell. Det greieste er å begynne med en ring.

 

Hos oss tar vi 600 for én, 800 for begge to.

Lenke til kommentar
Man kan begynne med en barbell ("stang"), men den må være såpass lang at den tillater proper rensing. Da snakker vi gjerne 3-4mm lengre enn brystvorten, og så må man ta høyde for at brystvorten kan hovne opp, og at det er forskjell på brystvorten når den er slapp og erigert. Det blir en ganske lang barbell. Det greieste er å begynne med en ring.

 

Hos oss tar vi 600 for én, 800 for begge to.

6344152[/snapback]

Lenge må man ha ringen i da?

 

Hvor er "her oss hos"?

 

:)

Lenke til kommentar
Min store drøm er å tatovere en bassnøkkel på høyre hand  :!:

 

Grunnen til det er at jeg er en ekstremt lidenskapelig bassgitar-spiller, og hva passer da bedre enn å la alle se det? ;)

 

bassClef.jpg

6343221[/snapback]

 

Kalles også F-nøkkelen :p Faen.... At jeg kan noter :p gått 8 år i korps :blush:

Lenke til kommentar

Psilo: Speaking of navler. Er det noen navler som ikke kan bli piercet? Min navle har en temmelig merksnodig utforming (skillingsbolle FTW!), så jeg lurer på om jeg kan ta. Har egentlig snakket om det mest på spøk den siste tiden, men så har det begynt å friste en smule. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Nei, du har fått infeksjon og kommer til å dø om du ikke tar et antibiotika-klyster sporenstreks.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neida, helt normalt.

Psilo: Yez, vi lot biker-dama på Tattoo World stikke ultraskeive hull i navlene våre. Vi gikk til henne fordi det da blir garantert skeivt, og det passer oss to så godt lizzam <3

 

Vi fester en liten lenke til navleringene våre og så går vi tur sammen. :love:

Lenke til kommentar

Fått meg tattovering (endelig) og er kjempefornøyd :D. Arbeidet var etter mitt skjønn perfekt. Kan komme med bilde en av dagene.

 

Jeg tok den i går, og tok vekk plasten i dag tidlig. Renset forsiktig med grønnsåpe vann. På et ark jeg fikk sto det at jeg skulle smøre med helosan 4-5 ganger om dagen, de 2-3 første dagene. Jeg har lagt på tre tynne lag allerede i dag. Har hørt at man ikke skal ta fuktighetskrem før det har gått en uke. Har også hørt det at man skal rense tattisen med grønnsåpevann 2 ganger om dagen, men det står det ikke noe om i mitt skriv! Det står at jeg skal rense den med grønnsåpevann når plasten tas vekk. Hva er det riktige?

Lenke til kommentar

mye forskjellige veiledninger ute å går. På mitt ark står det:

1: Bytt plastikken morgen og kveld i 2-3dager

2: Hold tatoveringen ren mens den gror

3: Utsett ikke den nye tatoveringen for sol i grotiden

4: Tatoveringen vil gro i løpet av 2-3uker, ikke klø eller riv på tatoveringen under denne tiden. Motivet vil da blir stygt og arrete, og grotiden blir forlenget.

5: Det går fint å dusje i grotiden

Lenke til kommentar
fant også denne her da:

 

http://www.metallicaworld.co.uk/images/tattoos/the-tat.jpg

 

det er en metallica logo, og jeg er svær fan av metallica... men generellt sett liker jeg ikke å tatovere logoer. Denne er derimot sånn at folk som ikke er hardcore fans av metallica vil ikke nødvendigvis se at det er en logo, og derfor kunne det kanskje være kult likevel....  tenker på det...

 

 

edit: ville selvsagt sjekket om det er mulig å få en liten vri på den da, at den ikke er helt rett frem sånn som den der.. men noe skygge og sånt eller noe...

6333424[/snapback]

Likte den veldig godt :D Er selv ytterst Metallica fan..

 

har tenkt litt og har egentlig ganske lyst på tatovering i nakke området. har sett litt på disse:

 

 

post-100841-1150771639_thumb.jpg

 

post-100841-1150771645_thumb.jpg

 

post-100841-1150771651_thumb.jpg

 

post-100841-1150771657_thumb.jpg

 

post-100841-1150771663_thumb.jpg

 

 

EDIT: klarte ikke å fikse spoiler, sorry...

6343218[/snapback]

Den øverste seff :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...