Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt går jo under kategorien "ting du gjør på å fikse på kroppen din". Om vi strekker den virkelig langt kan vi slenge inn boobjobs også, liksom.

 

OT: Jeg syns også at små hull (omg lol pedobear) er best, men smaken er som baken! (Ja, jeg måtte presse inn så mange underlivsmetaforer jeg kunne.)

Lenke til kommentar

Det som gjer det "ekstremt" for å bruke det begrepet, er at det i er vanleg med tatoveringar. Eg vil påstå, utan vidare kjelder, at tatovering er meir allment akseptera framfor piercing.

Det som gjer slik høl i øyra "ekstremt" i mine augo, er at det rett og slett er ekkelt å sjå på. Det er ikkje ei tatovering.

Igjen, mi meining, og sikkert mange som kjem til å misslike meg på grunn av akkurat den meininga.

Lenke til kommentar

Det som gjer det "ekstremt" for å bruke det begrepet, er at det i er vanleg med tatoveringar. Eg vil påstå, utan vidare kjelder, at tatovering er meir allment akseptera framfor piercing.

Det som gjer slik høl i øyra "ekstremt" i mine augo, er at det rett og slett er ekkelt å sjå på. Det er ikkje ei tatovering.

Igjen, mi meining, og sikkert mange som kjem til å misslike meg på grunn av akkurat den meininga.

Du må gjerne synes at det er "ekkelt å se på", men i virkeligheten har strekking av ører blitt nokså vanlig. Akkurat hvor vanlig det er kommer sikkert litt an på hvor i landet man befinner seg.

Tror dessuten ikke det stemmer at tatoveringer er mer allment akseptert en piercinger. Piercinger er, som folk har nevnt over, ikke nødvendigvis særlig permanent. De kan gjerne fjernes uten at man sitter igjen med andre merker enn et ganske minimalt arr. Det samme kan man ikke akkurat si om tatoveringer. Men så klart, hvis du sammenligner en bitte liten stjerne på foten med ører som er strukket til 30 mm, så er jeg jo enig i at sistnevnte er mer "ekstremt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh, gleder meg som en liten fis i pose til OTC. Hei mer blekk!

 

MEN, burde jeg printe ut motivet og ta med selv, eller fikser Victor dette? Kan jo forsåvidt sende en mail, for sikkerhetsskyld. Plutselig sitter begge der uten noe motiv :3

Han er en veldig profesjonell type, så mest sannsynlig har han printet ut kopier i forskjellige størrelser, kanskje tegnet noen skisser selv også. Men vær på den sikre siden du og send mail + print ut :)

Lenke til kommentar

Åh, gleder meg som en liten fis i pose til OTC. Hei mer blekk!

 

MEN, burde jeg printe ut motivet og ta med selv, eller fikser Victor dette? Kan jo forsåvidt sende en mail, for sikkerhetsskyld. Plutselig sitter begge der uten noe motiv :3

Han er en veldig profesjonell type, så mest sannsynlig har han printet ut kopier i forskjellige størrelser, kanskje tegnet noen skisser selv også. Men vær på den sikre siden du og send mail + print ut :)

Sendte mail og han hadde allerede printet ut motivet! :) STOKED!

Lenke til kommentar

Hei godtfolk!

 

Har lenge småtegnet på et motiv jeg tror kan se bra ut i blekk, og det er teksten "Rise and rise again", delvis kjent gjennom filmens medium, via filmen om Robin Hood hvor Russell Crowe spiller hovedrollen. Av fonter kunne jeg tenkt meg noe gammeldagsih, kanskje noe ala det hobbitene bruker i Ringenes Herre, om dere er med på den tankespiralen? Hvor stort må noe slikt bli for å kunne se litt mektig og kraftig ut, sånn etter deres mening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...