henrikwl Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nå kan vell ikkje piercing og tatovering samanliknas på same måte? Hvorfor i all videste verden skulle ikke de to tingene kunne sammenlignes? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tatovering "permanent", piercing not so much? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Å strekke ørene over det "Ondskap" synes er pent er faktisk permanent det og. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Missforstå meg rett. Det eg meiner er at percing er smykke. Smykke kan ein ta av, men når det kjem til det å strekke øret til det maksimale, så er det ikkje noko ein kan angre, etter som eg har forstått. Nå er vell også ein tatovering på ryggraden til de grader meir nøytralt og beskjedent framfor eit høl i øyre på 1,5cm i diameter. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alt går jo under kategorien "ting du gjør på å fikse på kroppen din". Om vi strekker den virkelig langt kan vi slenge inn boobjobs også, liksom. OT: Jeg syns også at små hull (omg lol pedobear) er best, men smaken er som baken! (Ja, jeg måtte presse inn så mange underlivsmetaforer jeg kunne.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Meh, jeg har tatovert hele høyrearmen, gjør det at ørene mine er mer eller mindre ekstreme enn tatoveringen min? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det som gjer det "ekstremt" for å bruke det begrepet, er at det i er vanleg med tatoveringar. Eg vil påstå, utan vidare kjelder, at tatovering er meir allment akseptera framfor piercing. Det som gjer slik høl i øyra "ekstremt" i mine augo, er at det rett og slett er ekkelt å sjå på. Det er ikkje ei tatovering. Igjen, mi meining, og sikkert mange som kjem til å misslike meg på grunn av akkurat den meininga. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg lurer litt på hva den originale tatoveringen var når dette var en forbedring. 4 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det som gjer det "ekstremt" for å bruke det begrepet, er at det i er vanleg med tatoveringar. Eg vil påstå, utan vidare kjelder, at tatovering er meir allment akseptera framfor piercing. Det som gjer slik høl i øyra "ekstremt" i mine augo, er at det rett og slett er ekkelt å sjå på. Det er ikkje ei tatovering. Igjen, mi meining, og sikkert mange som kjem til å misslike meg på grunn av akkurat den meininga. Du må gjerne synes at det er "ekkelt å se på", men i virkeligheten har strekking av ører blitt nokså vanlig. Akkurat hvor vanlig det er kommer sikkert litt an på hvor i landet man befinner seg. Tror dessuten ikke det stemmer at tatoveringer er mer allment akseptert en piercinger. Piercinger er, som folk har nevnt over, ikke nødvendigvis særlig permanent. De kan gjerne fjernes uten at man sitter igjen med andre merker enn et ganske minimalt arr. Det samme kan man ikke akkurat si om tatoveringer. Men så klart, hvis du sammenligner en bitte liten stjerne på foten med ører som er strukket til 30 mm, så er jeg jo enig i at sistnevnte er mer "ekstremt". 1 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Åh, gleder meg som en liten fis i pose til OTC. Hei mer blekk! MEN, burde jeg printe ut motivet og ta med selv, eller fikser Victor dette? Kan jo forsåvidt sende en mail, for sikkerhetsskyld. Plutselig sitter begge der uten noe motiv :3 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Send han en mail OG ta med egen kopi, så er du helt sikker Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Åh, gleder meg som en liten fis i pose til OTC. Hei mer blekk! MEN, burde jeg printe ut motivet og ta med selv, eller fikser Victor dette? Kan jo forsåvidt sende en mail, for sikkerhetsskyld. Plutselig sitter begge der uten noe motiv :3 Han er en veldig profesjonell type, så mest sannsynlig har han printet ut kopier i forskjellige størrelser, kanskje tegnet noen skisser selv også. Men vær på den sikre siden du og send mail + print ut Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nå er det bare noen timer igjen til jeg får blekka foten... Skrekkblandet fryd! Lenke til kommentar
Marte Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Åh, gleder meg som en liten fis i pose til OTC. Hei mer blekk! MEN, burde jeg printe ut motivet og ta med selv, eller fikser Victor dette? Kan jo forsåvidt sende en mail, for sikkerhetsskyld. Plutselig sitter begge der uten noe motiv :3 Han er en veldig profesjonell type, så mest sannsynlig har han printet ut kopier i forskjellige størrelser, kanskje tegnet noen skisser selv også. Men vær på den sikre siden du og send mail + print ut Sendte mail og han hadde allerede printet ut motivet! STOKED! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 lett og angre på om du har strekt ørene litt for mye.. bare å få dem sydd igjen det. Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det stor sjans for å få stygge arr når det blir sydd igjen? Eller pleier resultatet å bli greit? Lenke til kommentar
vereide Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei godtfolk! Har lenge småtegnet på et motiv jeg tror kan se bra ut i blekk, og det er teksten "Rise and rise again", delvis kjent gjennom filmens medium, via filmen om Robin Hood hvor Russell Crowe spiller hovedrollen. Av fonter kunne jeg tenkt meg noe gammeldagsih, kanskje noe ala det hobbitene bruker i Ringenes Herre, om dere er med på den tankespiralen? Hvor stort må noe slikt bli for å kunne se litt mektig og kraftig ut, sånn etter deres mening? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Blir nesten litt misunnelig på den som har denne. Elsker den. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Herregud for nokon herlege fargar. edit: eg trur eg veitt kva eg må tatovera meg med ein gong: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil. Endret 28. april 2011 av Alliha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå