Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker! :D

 

Men det er jau f.eks. vanskeleg å vaske noko mellom skuldrane og midja utan at noko såpe skal kome der då. Kanskje lurt å vaske overkroppen med kunn intimsåpe, og håret med sjampo, bare at eg står framover medan eg vaskar det, slik at ingenting kjem på tatoveringa?

 

Då kjem eg til å vaske tatoveringa morgon og kveld med varmt vann og smøre den inn etterpå :)

Lenke til kommentar

Grønnsåpe er et godt, gammelt triks, men har vist seg å være lett etsende på hud, så jeg ville kanskje vært litt forsiktig med det på en tattis. Lactasyd eller noe er visst den "nye grønnsåpen". Men trenger man egentlig såpe på tattisen i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hei folkens! Tenkte ettersom dere tydeligvis har erfaring med tatoveringer så kunne dere gi meg noen råd?

 

Jeg er ei 17 år gammel jente som har utrolig lyst på en tatovering.. Jeg lurer på hva deres meninger er om å tatovere sangtekster? Fra en artist du er ordentlig fan av, eller en sang som betyr noe for deg.. Er dette et mistak? Tenkte å ta ei linje på insiden av armen mot håndleddet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så lenge det er en solid og ordentlig linje som har mening, så hvorfor ikke? Hør med et par tatovører hva de synes om idèen og ta det derfra. Blir litt tafatt å basere seg på andre sine meninger på et forum.

Blir litt tafatt å basere seg på andre sine meninger generelt, man tar jo tattoveringen for sin egen del(?). Er selvfølgelig kjekt om andre liker den, men går ut i fra at de fleste velger motivet fordi det er det de liker.

Har selv en del av en sangtekst og synes ikke det er en dum idè, spørs vel litt på hva som skal stå. Men så har den mer betydning for meg enn at jeg "bare" liker den sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...