iChristian Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tøff tatovering i følge teksten på lappen din så ser det ut som du har tolket den riktig. I forhold til det med såpe så har jeg fått beskjed om å bruke mild såpe (intim-såpe) på den de første ukene, men dusj ellers som vanlig. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Takker! Men det er jau f.eks. vanskeleg å vaske noko mellom skuldrane og midja utan at noko såpe skal kome der då. Kanskje lurt å vaske overkroppen med kunn intimsåpe, og håret med sjampo, bare at eg står framover medan eg vaskar det, slik at ingenting kjem på tatoveringa? Då kjem eg til å vaske tatoveringa morgon og kveld med varmt vann og smøre den inn etterpå Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg vasket hele kroppen som vanlig i dusjen, men vasket akkurat tattooen (på ribbeina) med babysåpe. Det rant nok både såpe, sjampo og mye annet rart fordi/over tattooen, men det gikk bra gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) bruk grønsåpe Endret 20. april 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Grønnsåpe er et godt, gammelt triks, men har vist seg å være lett etsende på hud, så jeg ville kanskje vært litt forsiktig med det på en tattis. Lactasyd eller noe er visst den "nye grønnsåpen". Men trenger man egentlig såpe på tattisen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Takk for tips! Trur eg kjem til å bruke intimsåpe på overkroppen den fyrste veka for å vere sikker. Ville vore meget vondt å farge den oppigjen Det verste er at eg kunne tenke meg ei ny tatovering allereie... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Høyrd rykte om det, hehe. Men får ta ei lita tenke pause, ikkje noko særleg å bare ta ei tatovering "for å ha gjort det" heller Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Noen som vet hvor det går an å kjøpe øredobber/smykker i titan? Altså nettsider som er trygge? Endret 20. april 2011 av nintendoDS Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 http://www.bodyartforms.com/ http://www.bodyjewelleryshop.com/ http://www.crazy-factory.com/ Er mine favoritter, selv om jeg handler andre steder også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er sjølv mest fan av bodyartforms, veldig oversikteleg og stort utvalg. Pluss at ein kan sjå bilete og anmeldingar frå andre brukerar på produkta! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg synes ofte at bodyartforms har tøffere smykker, mens bjs har mer av "standard-smykkene" samt at de har gratis frakt over 100 kr, slik at det kommer annpå hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jeg pleier å bestille plugs fra BAF. De har et ganske så stort utvalg. Portoen på bare 3-4 dollar er heller ikke å forakte. Alliha og iChristian kom meg vist i forkjøpet. :!: Endret 20. april 2011 av cupocoffee Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Takk! Sjekker ut sidene. EDIT: Da har jeg besillt. Ble ikke i titan, men kirurgisk stål. Regner med det er mindre nikkel i de jeg har bestilt nå enn de som selges hos HM i alle fall. Gleder meg til de kommer. Endret 21. april 2011 av nintendoDS Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei folkens! Tenkte ettersom dere tydeligvis har erfaring med tatoveringer så kunne dere gi meg noen råd? Jeg er ei 17 år gammel jente som har utrolig lyst på en tatovering.. Jeg lurer på hva deres meninger er om å tatovere sangtekster? Fra en artist du er ordentlig fan av, eller en sang som betyr noe for deg.. Er dette et mistak? Tenkte å ta ei linje på insiden av armen mot håndleddet. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Uorginalt og piss kjedleg. Det er min meining, men tatovering er eit veeeldig subjektivt emne generelt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det eneste jeg vil spørre om da er om du tror at dette vil føles lurt om 5, 10, 20 og 30 år? Med andre ord, det er viktigere at teksten er god enn at du mener, nå, at artisten er god. Det er min mening i hvert fall... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Så lenge det er en solid og ordentlig linje som har mening, så hvorfor ikke? Hør med et par tatovører hva de synes om idèen og ta det derfra. Blir litt tafatt å basere seg på andre sine meninger på et forum. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvilken artist og sang tenker du på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Så lenge det er en solid og ordentlig linje som har mening, så hvorfor ikke? Hør med et par tatovører hva de synes om idèen og ta det derfra. Blir litt tafatt å basere seg på andre sine meninger på et forum. Blir litt tafatt å basere seg på andre sine meninger generelt, man tar jo tattoveringen for sin egen del(?). Er selvfølgelig kjekt om andre liker den, men går ut i fra at de fleste velger motivet fordi det er det de liker. Har selv en del av en sangtekst og synes ikke det er en dum idè, spørs vel litt på hva som skal stå. Men så har den mer betydning for meg enn at jeg "bare" liker den sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå