Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ett fint bilde av en nipple piercing jeg tenkte jeg ville poste, for å vise hvor kult det kan være  :love:

6340038[/snapback]

Jeg er fremdeles skeptisk til slike piercinger. Den der var jo ganske fin, men det kan jo ha noe med puppen å gjøre og da. :p

6340075[/snapback]

 

Hvorfor skeptisk? Den jeg har funker iallefall helt fint, og har ikke hatt groproblemer i det heletatt :) Vurderer å ta i den andre også, men er usikker ... Nå som jeg er singel er det bare jeg som bestemmer over kroppen min også, så avgjørelsen må jeg ta selv...

Lenke til kommentar
Hvorfor skeptisk? Den jeg har funker iallefall helt fint, og har ikke hatt groproblemer i det heletatt :) Vurderer å ta i den andre også, men er usikker ... Nå som jeg er singel er det bare jeg som bestemmer over kroppen min også, så avgjørelsen må jeg ta selv...

6340082[/snapback]

Det er kult, men alikevel tacky. ;)

 

Trodde man bestemte over sin egen kropp uavhengig av hvilken sivilstatus man måtte ha jeg. :p

Lenke til kommentar
Det er kult, men alikevel tacky. ;)

 

Trodde man bestemte over sin egen kropp uavhengig av hvilken sivilstatus man måtte ha jeg. :p

6340263[/snapback]

 

Jeg ser hva du mener. Men anng. sivilstatus vil man jo gjerne at den man elsker over alt i verden skal like det du gjør med kroppen din. Når man er singel derimot kan man gjøre hva man vil uten at det bryr noen katten. Er jo ingen som får sett det alikevell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...