BadFurDay Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Nå er jeg veldig trøtt her, men gjør et forsøk på den der uansett. Jeg tror jeg ville klassifisert den som en blanding av old school/new school/"realistisk" O.o Don't shoot me if i'm wrong. Motivet i seg selv er jo en Sugar Skull Edit: Trolleif var her. Endret 5. april 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Thanks! Trodde sugar skull bare var vanlige hodeskaller med "ting" på. :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sugar skull? Heter det ikke candy skull? Mener det er det jeg har hørt hele tida Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har alltid hørt betegnelsen på den type tattovering/hodeskalle som "sugar skull". Tattoveringen på foregående side er vel en Sugar skull girl, uten at jeg har noe bedre beskrivelse enn det Sjekk ut Lowrider tattoo´s Jose. Han har et par fete sugar skull babes i galleriet! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Thanks! Trodde sugar skull bare var vanlige hodeskaller med "ting" på. :!: Nja, human sugar skull kan man kalle det der. Et vanlig ansikt utsmykket som en sugar skull! Sugar skull? Heter det ikke candy skull? Mener det er det jeg har hørt hele tida Tror kanskje du forveksler det med headsetmerket Skullcandy Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Tror kanskje du forveksler det med headsetmerket Skullcandy Nei, jeg tenker på Candy Skull som har 3 180 000 treff på google bildesøk og 61 400 000 på vanlig googlesøk, i motsetning til Sugar Skull som ikke har mer enn 906 000 på bildesøk og 4 040 000 på vanlig googlesøk. Kan det ha seg at begge deler fungerer eller er dette to forskjellige ting som jeg bare ikke klarer å se forskjell på? Endret 6. april 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Prøv igjen med anførselstegn. Sugar skull har ti ganger så mange bildetreff, og fire ganger så mange på web. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Så det heter altså ikke candy skull i det hele tatt? Mon tro hvor jeg har det fra da. inb4 "SKULLCANDY!" Endret 6. april 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 ]Nei, jeg tenker på Candy Skull som har 3 180 000 treff på google bildesøk og 61 400 000 på vanlig googlesøk, i motsetning til Sugar Skull som ikke har mer enn 906 000 på bildesøk og 4 040 000 på vanlig googlesøk. Kan det ha seg at begge deler fungerer eller er dette to forskjellige ting som jeg bare ikke klarer å se forskjell på? calaveras de azúcar heter de strengt tatt. Så, sugar skull er den korrekte oversettelsen. Ikke for å komme inn sent til festen, men bare for å klarere det, liksom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Bedre seint enn aldri, Eplefe Da har jeg uansett fått klarhet i nesten alt jeg lurte på Nå er det bare å finne ut hvor jeg har candy skull fra Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hei. Har denne typen stil og motiv noe spesielt navn? Den tattisen der var skremmende kul. Mind/blown... Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Er det noen her inne som tok tattoo når de var unge? Seriøse tar vel ikke før man blir 18, så si 18-20 da. Har sykt lyst på gaming sleeve... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg tok mine to første når jeg var 17-18 tror jeg. Så har jeg hatt en pause til i år. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nice. Angrer du på de du tok? Er veldig, veldig sikker på at jeg vil ha gaming sleeve - men jeg ser jo så mange sier at man bør vente en god stund før man tar tatovering, uansett hvor sikker man må være. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei. Det har jeg aldri angret på Jeg tok dog ingen sleeve, men jeg tviler på at det ville forandret saken. Men å vente en stund og bruke tid på å tenke, ja det mener jeg at man bør gjøre. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tok min første når jeg var 18. Angrer ikke på motivet, men burde vært plassert litt annerledes. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Apropos tatoveringer og deg Northern, jeg har en time neste uke med motivet du hjalp meg med Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 A bit too much kanskje? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Å det er så stygt med slike implantater (rett bøying? :s) som får huda til å bule. D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå