Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Når dere sier lange ventelister. Hvor langt er det? Tenkte jo aldri over at jeg måtte ha time. Var ikke sånn i Irland. >..< Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan fort være ventelister på måneder. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sist jeg tok tattovering tok jeg på det som er viden kjent som det beste stedet i distriktet der jeg bodde da. Da bestilte jeg time i juni, ble tattovert i Oktober. Det var første ledige time. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Når dere sier lange ventelister. Hvor langt er det? Tenkte jo aldri over at jeg måtte ha time. Var ikke sånn i Irland. >..< Hvis du er heldig kan du sikkert få presset inn noe dagen etter, men normalt er et par mnd. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan nok ikke tatovere meg igjen på en stund. Begynner å flytte på fredag. >..< Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har selv time i Sverige hos Peter Lagergren. Får ikke tatovert meg før i september. Men blir en herlig bursdagsgave til meg selv Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har time til tatovering i Juni jeg. Bestilte time i februar, så er en del ventetid på litt mer velrennomerte plasser vil jeg tro. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Likte armen ganske godt, men ansiktstatoveringen passet ikke inn i stilen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ikke den beste ansiktstatoveringen jeg heller har sett. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har sans for slike lenker fra nese til ører. Ellers var det ansiktstatoveringen og armen hans jeg la best merke til. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Selv går jeg med drømmer om en sleeve fra Pero, men dette er laaangt inn i framtiden. Greia er at en kompis av meg sa han skulle ta en tattovering hos Isso i Larvik. Han har selvfølgelig ingen ideer, men han måtte ha en tattovering nå mente han. Planen er et eller annet i løkkeskrift på armen. Sta som han er får jeg han nok ikke til å skifte mening og finne på noe mer orginalt. Spørsmålet er om disse Isso folka er noe å satse på? Fattern har en forferdelig stygg tribal derifra. Noen som vet om de kompetente nok til å tattovere en eller annen sentimental setning i løkke på en arm uten at det blir skeivt og stygt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 nå er jeg kanskje litt sær med hva jeg puttr på kroppen men jeg synes hele opplegget til kompisen din høres litt dodgy ut. skal en først få en tattis er det da greit å få noe med mening. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skrift på armen er kanskje ikke det mest originale, men det i seg selv er ikke grunn til å ikke ta det mener jeg. Det kan fortsatt bli jækla bra. Men man bør være ganske sikker på HVA som skal stå der. Å ta en tatovering bare for å ta en er ikke annet enn idiotisk mener nå jeg. Det kan fort bli dyrt å skulle covre om tre eller fem år når man angrer. Nei, finn et motiv. Tenk. Tenk litt til. Vær 100% sikker på at det er akkurat DETTE motivet man ønsker. SÅ kan man begynne å tenke på finne studio eller bestille time. Og for sikkerhets skyld så kan man legge inn en tenkepause eller to ekstra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, finn et motiv. Tenk. Tenk litt til. Vær 100% sikker på at det er akkurat DETTE motivet man ønsker. SÅ kan man begynne å tenke på finne studio eller bestille time. Og for sikkerhets skyld så kan man legge inn en tenkepause eller to ekstra. og tenk litt mer. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hehe, er av helt samme oppfatning som dere, har selv gått å tenkt i årevis på hva jeg skal ha og har skiftet meninger som mange ganger at det er skummelt. Problemet er at det ikke meg det dreier seg om, så ville bare vite om dette var noe fullstendig inkompetente folk. Hele greia er paradise hotel dodgy hele veien, men er ikke stort jeg får gjort med det, annet enn å komme med tips og anbefalinger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Hva synes folket? Ser ut som typisk emosatanist-sminking. Bare surr, ingen struktur eller flyt. Sykt dårlig arbeid om det er en tatovering, men det er det garantert ikke. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Snakket du bare om ansiktet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå