[email protected] Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lijc03YNUa1qzabkfo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1301519538&Signature=Hi3bKb9ov644A6t770v45RlSlEI%3D Noen som vet hva dette mønsteret heter? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Eg må spørre om noko ang. ein tatovering eg skal ta. Er det forbanna kjedleg å ha ein runetatovering langs ryggraden? Er det mange som vil oppfatte meg som ein type nazist eller rasist med tanke på at ein del nynazistiske grupper brukar runer/norrønt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen gjør det nok. Blir egentlig din egen vurdering hvorvidt du bryr deg/er engstlig for hva andre vil mene. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Vil tro det går fint. Så lenge du ikke er en hardcore muskelmann uten hår på hodet. =o Og hvis det er noen her som er akkurat det... No offence, men når noen sier nynazist så er det akkurat det jeg tenker på. Nå skal det jo sies at jeg er en rimelig åpen person og dømmer sjeldent folk på utseende. <..< EDIT: Faen er dette for noe tull jeg har skrevet... Er nok leggetid for meg. Beklager for alle fornærmelser >..< Endret 29. mars 2011 av Kenny™ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er forsåvidt enig med deg her. Noe jeg tok opp i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1236544&st=0&p=15787146&fromsearch=1entry15787146 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vet flere har sagt det før, men det kan ikke sies nok: FuckYeahTattoos er en fantastisk side for de (som meg) som har tatovering og ser etter inspirasjon for sin neste, og også for de som ikke har tatovering, men lurer på på å ta en. Her ser man hvor vakker kunst tatoveringer er. FYT Er veldig mye bra der ja. Jeg har ikke vært så veldig aktiv her i det siste så jeg vet ikke hva som har blitt diskutert de siste gangene. Det er ikke snakk om i det siste, det har vært diskutert ihjel x antall ganger tidligere, og du har vært såpass aktiv i tråden her at du kan ikke ha ungått å legge merke til det. Er det mange som vil oppfatte meg som ein type nazist eller rasist med tanke på at ein del nynazistiske grupper brukar runer/norrønt? Jeg hadde ikke oppfattet det sånn. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bestilt fine, røde glasspiraler i 7mm fra Pinpoint. Gira! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bestilt fine, røde glasspiraler i 7mm fra Pinpoint. Gira! Få se da! =D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er ikke snakk om i det siste, det har vært diskutert ihjel x antall ganger tidligere, og du har vært såpass aktiv i tråden her at du kan ikke ha ungått å legge merke til det. Hvis du snakker så langt tilbake var det langt ifra alle de samme brukerne. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bestilt fine, røde glasspiraler i 7mm fra Pinpoint. Gira! Få se da! =D Har ikke fått de ennå, de er på vei fra Gorilla Glass i Mexico, men du kan de hvordan de ser ut her Her er de! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fine de, men likte fargen på de minste best. Dog er det ikke min stil. Jeg liker bedre saker som pigger, dødningshoder, flammer, djevlen, mannen med ljåen osv. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Fleur de lys Takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvis du snakker så langt tilbake var det langt ifra alle de samme brukerne. Sistgang var i februar... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Som sagt, har ikke vært mye aktiv. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det drop-in på Lucky 7 i Oslo? <..< Bump, skal til Oslo i morgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De færreste studioer tilbyr sånt. Er det en liten fiksing du skal på noe eller er det et helt motiv? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal ha en tatovering på skulderen. Regnet egentlig med at det var drop-in, men ble plutselig veldig usikker her om dagen. <..< Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De mest kjente og anerkjente studioene har vel forholdsvis lange ventelister, så drop-in er sjeldent mulig. Dette er synsing fra min side. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan jo hende det er avbestillinger, men ikke noe å regne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå