Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk i brynet i går, perfekt jobb, kjentes ut som et myggstikk.

Tviler på at folka mine blir så happy når jeg kommer hjem med dreads til 5000 spenn,  5 piercings og en diger tattoo på ryggen  etter roskilde :hmm:

6329811[/snapback]

 

Haha, slo skikkelig på stortrommen altså. Post noen bilder da.

Lenke til kommentar
driver og ser etter tattiser her...  har mest lyst til å få en tegnet til meg da, men driver og ser etter noe jeg kan tenke meg å ha...

 

eneste jeg har kommet frem til nå er denne som kunne vært morsom:

 

selvsagt bare kniven og gaffelen i svart da...

6333229[/snapback]

 

Meget glad i mat ?

 

Det er uansett ikke fint

 

Menn som ser velstelt ut er pent smile.gif Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også...

 

Det er vel strengt tatt ikke saken her ? :tease:

Endret av kverna
Lenke til kommentar

skal vel ikke legge skjulø på at jeg er glad i mat.. og det var vel kanskje litt poenget også.. :)

 

fant også denne her da:

 

the-tat.jpg

 

det er en metallica logo, og jeg er svær fan av metallica... men generellt sett liker jeg ikke å tatovere logoer. Denne er derimot sånn at folk som ikke er hardcore fans av metallica vil ikke nødvendigvis se at det er en logo, og derfor kunne det kanskje være kult likevel.... tenker på det...

 

 

edit: ville selvsagt sjekket om det er mulig å få en liten vri på den da, at den ikke er helt rett frem sånn som den der.. men noe skygge og sånt eller noe...

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
driver og ser etter tattiser her...  har mest lyst til å få en tegnet til meg da, men driver og ser etter noe jeg kan tenke meg å ha...

 

eneste jeg har kommet frem til nå er denne som kunne vært morsom:

 

selvsagt bare kniven og gaffelen i svart da...

6333229[/snapback]

Er ikke det coveret på "Mein teil" til Rammstein ?

Lenke til kommentar
Menn som ser velstelt ut er pent smile.gif Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også...

 

langt hår er pent! :mad:

 

-------------

 

mendez.jpg

 

sånn som nederst på venstre underarm er fett.. sånne greiner på en måte..

6333492[/snapback]

Ser ut som en uteligger med det håret der. For all del, lagt hår kan være kult, men da må det være vellstellt og personen må kle det. Dreads er bare stygt og ekkelt. Bare mine meninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...