Shikaru Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Den jack tattoveringen var rå ^^ Jeg vurderer fortsatt å få en tattovering, men det er ingen hast, og motivet er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Fikk i brynet i går, perfekt jobb, kjentes ut som et myggstikk. Tviler på at folka mine blir så happy når jeg kommer hjem med dreads til 5000 spenn, 5 piercings og en diger tattoo på ryggen etter roskilde Endret 18. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fikk i brynet i går, perfekt jobb, kjentes ut som et myggstikk.Tviler på at folka mine blir så happy når jeg kommer hjem med dreads til 5000 spenn, 5 piercings og en diger tattoo på ryggen etter roskilde 6329811[/snapback] Haha, slo skikkelig på stortrommen altså. Post noen bilder da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fikk i brynet i går, perfekt jobb, kjentes ut som et myggstikk.Tviler på at folka mine blir så happy når jeg kommer hjem med dreads til 5000 spenn, 5 piercings og en diger tattoo på ryggen etter roskilde 6329811[/snapback] WOW! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 dreads til 5000 spenn 6329811[/snapback] Hvem svindlet deg? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fikk i brynet i går, perfekt jobb, kjentes ut som et myggstikk.Tviler på at folka mine blir så happy når jeg kommer hjem med dreads til 5000 spenn, 5 piercings og en diger tattoo på ryggen etter roskilde 6329811[/snapback] Dreads ass.... "Hei jeg kan ikke vaske håret mitt jeg, wanna smell" :!: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Selvsagt kan man vaske håret sitt når man har dreads. Get some info Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Selvsagt kan man vaske håret sitt når man har dreads. Get some info 6332631[/snapback] Det er uansett ikke fint Menn som ser velstelt ut er pent Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 driver og ser etter tattiser her... har mest lyst til å få en tegnet til meg da, men driver og ser etter noe jeg kan tenke meg å ha... eneste jeg har kommet frem til nå er denne som kunne vært morsom: selvsagt bare kniven og gaffelen i svart da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) driver og ser etter tattiser her... har mest lyst til å få en tegnet til meg da, men driver og ser etter noe jeg kan tenke meg å ha... eneste jeg har kommet frem til nå er denne som kunne vært morsom: selvsagt bare kniven og gaffelen i svart da... 6333229[/snapback] Meget glad i mat ? Det er uansett ikke fint Menn som ser velstelt ut er pent smile.gif Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også... Det er vel strengt tatt ikke saken her ? Endret 18. juni 2006 av kverna Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) skal vel ikke legge skjulø på at jeg er glad i mat.. og det var vel kanskje litt poenget også.. fant også denne her da: det er en metallica logo, og jeg er svær fan av metallica... men generellt sett liker jeg ikke å tatovere logoer. Denne er derimot sånn at folk som ikke er hardcore fans av metallica vil ikke nødvendigvis se at det er en logo, og derfor kunne det kanskje være kult likevel.... tenker på det... edit: ville selvsagt sjekket om det er mulig å få en liten vri på den da, at den ikke er helt rett frem sånn som den der.. men noe skygge og sånt eller noe... Endret 18. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 driver og ser etter tattiser her... har mest lyst til å få en tegnet til meg da, men driver og ser etter noe jeg kan tenke meg å ha... eneste jeg har kommet frem til nå er denne som kunne vært morsom: selvsagt bare kniven og gaffelen i svart da... 6333229[/snapback] Er ikke det coveret på "Mein teil" til Rammstein ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 jo, men det er det heller ikke så veldig mange som vet.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Menn som ser velstelt ut er pent smile.gif Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også... langt hår er pent! ------------- sånn som nederst på venstre underarm er fett.. sånne greiner på en måte.. Endret 18. juni 2006 av zomax Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Faktisk ganske kul den logoen der Musty, selv om det er Metallica. No offence, hørt mye på Metallica selv Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Menn som ser velstelt ut er pent smile.gif Men hver sin smak antar jeg, er jo mange gutter på forumet som har langt hår også... langt hår er pent! ------------- sånn som nederst på venstre underarm er fett.. sånne greiner på en måte.. 6333492[/snapback] Ser ut som en uteligger med det håret der. For all del, lagt hår kan være kult, men da må det være vellstellt og personen må kle det. Dreads er bare stygt og ekkelt. Bare mine meninger... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 drit i håret hans da.. var mitt hår og hans tattoos jeg mente Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 langt hår er pent! 6333492[/snapback] På jenter ja. Langt hår er feminint. Du vil vel ikke være homo?!?! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hva tror dere om en forbedret versjon av denne på underarmen (under albuen, ikke på innsiden)? Tror den kan bli kul om man trikser litt med den slik at den blir unik Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 det er macho å være litt femenin noen ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå