Thor - God Of Thunder Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Takkar for svar begge to! Helvete, så lenge som 1mnd utan trening? Greit å droppe svøming, men eg kan vell trene slik som situps, puchups og hangups i tillegg til jogging? Har ikkje råd til å sitte stille 1mnd mtp befalskulen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og så har du oss som tar av plasten etter noen timer. For så å vaske og smøre 3-5 eller lignende ganger om dagen i en viss tid, før vi går over til å smøre sjeldnere. Det rett og slett mye uenighet om dette. Når det gjelder trening, så gikk jeg og trente styrke dagen etterpå at jeg tok en på ryggen min. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og så har du oss som tar av plasten etter noen timer. For så å vaske og smøre 3-5 eller lignende ganger om dagen i en viss tid, før vi går over til å smøre sjeldnere. Det rett og slett mye uenighet om dette. Når det gjelder trening, så gikk jeg og trente styrke dagen etterpå at jeg tok en på ryggen min. Ikke så mye uenighet om at 2-3timer med plast ikke er beste metode Gladpack er på mest for å beskytte et åpent sår mot tøy osv som kan sette seg i såret, samt holde fuktigheten oppe. Ganske enkelt.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nåja, jeg var ikke den eneste som frontet den sist diskusjonen var oppe... Og det er det jeg har blitt fortalt av de tattovørene jeg har vært borti... (Egentlig så er det vel kanskje tattovørene som er uenige?) Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg vet det er umulig å gi noe helt korrekt svar på dette men hva vil en sånn tatovering koste?? Veldig cirka selvsagt. Og hvor mange timer tror dere noe sånt vil ta?? Er ikke samme tatoveringen jeg skal ta men lignende type,samme størrelse osv... På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 må nok ut med noen tusen for en sånn en Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 vil tipper rundt 10 000? Den eg skal ha langs ryggen, kjem til å kosta ca 3 000kr der eg skal ta den, se bilde under. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Noen her med erfaringer rundt tatovering av føttene? Har hørt at det kan ta alt fra 1 uke til 3 måneder før tatoveringen er "healed". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 3 måneder før en tatovering er grodd høres veldig merkelig ut. Da skal du gjøre alt feil. Det du må tenke på, er at tatoveringen skal ha mest mulig luft og minst mulig kontakt med klær. Kan du gå uten sko på jobb, så gjør det. Kan du gå uten sokker på jobb, så gjør det. Når du kommer hjem, så går du barbeint. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor lenge bør du helst holde en tatovering unna saltvann og sol? Vurderer å ta en neste uke, men reiser på ferie den 17 april.. Blir dette for liten tid? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvor lenge bør du helst holde en tatovering unna saltvann og sol? Vurderer å ta en neste uke, men reiser på ferie den 17 april.. Blir dette for liten tid? 4-6 uker skal man holde tatovering unna sol og saltvann. Det kan gå akkurat, men vet ikke helt om jeg ville tatt sjansen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Då har eg bestilt tatovering 19. April! Min fyrste, gruar meg meir enn eg gledar meg akkurat nå 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 det åpner i allefall en ny verden for deg. grætz. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som har erfaringer med surface piercinger? Jeg vurderer å ta en slik en "down there", rett over penis liksom Hvordan går det å jobbe en relativt fysisk jobb med piercing på et slikt sted? Jeg har også lest noe om at kroppen kan avvise piercingen, kan dette lage stygge arr? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Takk! For håpe det bli ein positiv oppleving! Skal ta på Da freixas tattoo i Skien, så håpar dei er dyktige. Nokon som har nokon spesielle å anbefale der, altså som utfører tatovering? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 The joy of tattooing... http://www.youtube.com/watch?v=2w2axPEbJb4 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jess. Da er det bare å avbestille tatoveringstimen etter å sjekket skatteoppgjøret. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 The joy of tattooing... http://www.youtube.com/watch?v=x5MPJnwJrfE&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Aldri sett hele før. Fy flate for en dramaqueen. Tatovøren var vel ikke akkurat en rollemodell for diplomati heller, men jeg regner med at han har hatt sitt å stri med med ho dama der. Endret 24. mars 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå