cougheeM Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har fødselsmerke på armen som ligner på en føflekk, skal ta sleeve snart og hvordan vil det gå? vil de syntes igjennom hvis man skyggelegger over? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sånt står det om i åpningsinnlegget. Anbefaler deg å lese igjennom det. Velkommen til forumet foresten. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Session 3. Mørke masken blir lysere når den er grodd og den lyse masken skal farges. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Session 3. Mørke masken blir lysere når den er grodd og den lyse masken skal farges. Bra motiv, men den "pålen" i midten virker ikke helt rett... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, den skråner mot venstre nede Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg tenker på den som er inni flammen igjen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 chestpiecen er ikke symetrisk. Men skjønner hva dere tenker på men den er nok rett i forhold til hvordan kroppen min er osv. og jeg tar bildene selv så blir litt opp og ned der og men for all del. skjønner hva dere mener. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ser bra ut. Men kva fargar skal den lyse skallen ha? Er det masse fargar eller går du bare for raudt eller noko? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 tenkte litt på en mørk dyp rødfarge. Ikke helt avgjort enda. grønn eller blå er også under vurdering Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc? Jeg har ikke prøvd å tatovere ribbeina mine, men det gjorde svinaktig vondt når jeg tok tatovering mellom skulderbladene... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc? Jeg har ikke prøvd å tatovere ribbeina mine, men det gjorde svinaktig vondt når jeg tok tatovering mellom skulderbladene... Jippi! Så har eg 9 teikne å sjå fram til! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis du ser på det sånn ja. hehe Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 tattoo world`s nye bygg eller? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Med tanke på at jeg har sett folk som tar piercing på gaten så er vel ikke det der det værste en gang... Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Da har jeg endelig fått bekreftet time hos Fat den 28.April! Gleder meg noe helt vanvittig! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Wow, grattis Han var jo ikke lite dyktig heller Forventer bilde! Hehe Edit: Hva skal du ha btw? Endret 19. mars 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Takk, takk! Skal ta en halv hodeskalle på hver fot slik at det blir ett motiv når føttene er samlet. Bilde kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvis du ser på det sånn ja. hehe Haha, gruar meg eigentleg... Men trur eg kjem til å ha ein meir æres kjensle etter å ha tatt den, litt fordi den kjem til å gjera veldig vondt Er det nokon som veit om noko program eller personar eg kan kontakte for å lage utkast til tatovering? Hels gratis om mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå