Gjest Harley Quinn Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Den tror jeg kunne blitt JÆVLA kul! Lenke til kommentar
Tattooboy Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) anbefaler house of pain tok en pin up for noen dager siden, var på grunerløkka, eirik het han som gjorde det, veldig god service Endret 12. mars 2011 av Tattooboy Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei Eirik, dere trenger nye kunder ja? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Helt ærlig så ville ikke jeg anbefalt det studioet som har produsert den pinupen der.. 4 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 No offence, men det må være den "minst estetiske" pinupen jeg har sett på lenge. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Mja, jeg ville vurdert en ny coverup. Det var helt merkelige proporsjoner, veldig korte bein, kjempestor panne og den høyre armen er bare helt feil. Den lille hodeskallen på leggen var søt, da. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 http://www.needlebuzz.com/ryan-mason/ Plutselig fikk jeg lyst på tatovering igjen. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 http://deathtofalsetattoos.com/post/766336534/george-bardadim-bardadim-art-germany Har snublet over denne tumblren, masse fint å se på: http://deathtofalsetattoos.com/ 1 Lenke til kommentar
-TK Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er nå 2 uker siden jeg piercet meg i navlen, og den er fortsatt rød på toppen. Under den øverste kula er det en klump/kviselignende sak.. Hva er dette? Og hvordan får jeg den til å forsvinne? Har også bestilt meg spiral (2mm) for å starte og utvide det ene øret. Må jeg rense der også? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://pinuptattoos.blogspot.com/ Mye morro der Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hoffameg, er alt for tatoveringsyk om dagen :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er nå 2 uker siden jeg piercet meg i navlen, og den er fortsatt rød på toppen. Under den øverste kula er det en klump/kviselignende sak.. Hva er dette? Og hvordan får jeg den til å forsvinne? På hvilket studio piercet du deg? Den røde kula er muligens en keloid, eller bare overdreven arrdannelse, om jeg ikke tar helt feil. Det er vel kanskje et tegn på et for kort smykke, om det ikke gir seg hadde jeg gått til et studio for å få de til å se på det, eventuelt kjøpe et lengre smykke, slik at vevet får slappet av. Har også bestilt meg spiral (2mm) for å starte og utvide det ene øret. Må jeg rense der også? Om du må rense øret før du strekker? For å være på den sikre sida, ja. For det andre burde du, om det er første gang du strekker, ta en varm dusj og massere øreflippen godt i mens. Etter endt dusjing tar du litt jojobaolje eller glidemiddel og masserer øreflippen videre. Smør så inn spiralen med valgte stoff og før den forsiktig inn i hullet helt til det strammer så mye at du ikke får den inn lenger. Ikke press den inn med all kraft, det er bare dumt. Strekking er en kunst som tar tid, kroppen din vil takke deg hvis du er tålmodig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har snublet over denne tumblren, masse fint å se på: http://deathtofalsetattoos.com/ Thank you, I am now a follower Hoffameg, er alt for tatoveringsyk om dagen :S Sjæl! Lenke til kommentar
-TK Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er nå 2 uker siden jeg piercet meg i navlen, og den er fortsatt rød på toppen. Under den øverste kula er det en klump/kviselignende sak.. Hva er dette? Og hvordan får jeg den til å forsvinne? På hvilket studio piercet du deg? Den røde kula er muligens en keloid, eller bare overdreven arrdannelse, om jeg ikke tar helt feil. Det er vel kanskje et tegn på et for kort smykke, om det ikke gir seg hadde jeg gått til et studio for å få de til å se på det, eventuelt kjøpe et lengre smykke, slik at vevet får slappet av. Har også bestilt meg spiral (2mm) for å starte og utvide det ene øret. Må jeg rense der også? Om du må rense øret før du strekker? For å være på den sikre sida, ja. For det andre burde du, om det er første gang du strekker, ta en varm dusj og massere øreflippen godt i mens. Etter endt dusjing tar du litt jojobaolje eller glidemiddel og masserer øreflippen videre. Smør så inn spiralen med valgte stoff og før den forsiktig inn i hullet helt til det strammer så mye at du ikke får den inn lenger. Ikke press den inn med all kraft, det er bare dumt. Strekking er en kunst som tar tid, kroppen din vil takke deg hvis du er tålmodig. Jeg tok den hos ei venninne som "driver" med piercing. Og ja, jeg vet det er dumt og alt det der. Men jeg kan laste opp et bilde av hvordan den ser ut nå. Det er ikke en stor kul, men jeg la først merke til den i går. Kan det ikke være det at jeg ikke har fått ut all gørra da? MÅ man bruke sånn glidemiddel, elns. for å sette den inn, eller kan det gå uten? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du bør for din egen del, men jeg har sett noen steder også ramser opp flytende såpe som alternativ. Du kan jo alltids få bruk for glidemiddelet senere sånn om du må kjøpe det inn til dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tok den hos ei venninne som "driver" med piercing. Og ja, jeg vet det er dumt og alt det der. Men jeg kan laste opp et bilde av hvordan den ser ut nå. Det er ikke en stor kul, men jeg la først merke til den i går. Kan det ikke være det at jeg ikke har fått ut all gørra da? MÅ man bruke sånn glidemiddel, elns. for å sette den inn, eller kan det gå uten? Last opp et bilde, det er nok det beste. Vet du om venninna di satte langt nok smykke når hun piercet? Det skal i utgangspunktet ikke være noe "gørr" der, men om det verker og er gulaktig kan det være en betennelse. Hvis ikke er det også muligheten for at det bare er ei kvise. Får selv støtt og stadig kviser rundt øreflippen som jeg har srukket i to års tid nå. Uansett skal det ikke være behov for å 'få ut' noe som helst. Du MÅ selvfølgelig ikke bruke glidemiddel, du kan til nøds bruke olivenolje. Det er bare for å gjøre det lettere og mer behagelig(!) for deg å strekke. Regner med at spiralen er av akryl og ikke bein, tre osv? Hvis den så er må du for guds skyld ikke bruke vann når du strekker, men olje, som vil trekke inn i materialet og 'holde det ved like'. Lenke til kommentar
-TK Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg tok den hos ei venninne som "driver" med piercing. Og ja, jeg vet det er dumt og alt det der. Men jeg kan laste opp et bilde av hvordan den ser ut nå. Det er ikke en stor kul, men jeg la først merke til den i går. Kan det ikke være det at jeg ikke har fått ut all gørra da? MÅ man bruke sånn glidemiddel, elns. for å sette den inn, eller kan det gå uten? Last opp et bilde, det er nok det beste. Vet du om venninna di satte langt nok smykke når hun piercet? Det skal i utgangspunktet ikke være noe "gørr" der, men om det verker og er gulaktig kan det være en betennelse. Hvis ikke er det også muligheten for at det bare er ei kvise. Får selv støtt og stadig kviser rundt øreflippen som jeg har srukket i to års tid nå. Uansett skal det ikke være behov for å 'få ut' noe som helst. Du MÅ selvfølgelig ikke bruke glidemiddel, du kan til nøds bruke olivenolje. Det er bare for å gjøre det lettere og mer behagelig(!) for deg å strekke. Regner med at spiralen er av akryl og ikke bein, tre osv? Hvis den så er må du for guds skyld ikke bruke vann når du strekker, men olje, som vil trekke inn i materialet og 'holde det ved like'. Skal se om jeg får tid til å laste opp et bilde i løpet av dagen. Det er ikke direkte "gørr", men er når jeg drar opp den øverste kula for å få renset skikkelig under at det KAN komme noe hvitaktiggugge. Men jeg har vært ganske klumsete og slått borti den flere ganger ettersom at jeg ikke er helt vandt med å ha piercing der enda. Når jeg ser på smykket nå, så er det jo ikke noe mellomrom mellom kulene og huden? Jeg bestilte spiralen fra Ragnaråkk, og den er vist av bein. Skal jeg bruke olivenolje på det? Og er det kun når jeg skal sette den inn jeg skal bruke oljen? Nytt; Her har jeg ikke renset den før bildet da, ble tatt etter jeg kom hjem fra skolen og har ikke renset siden jeg dro til skolen. Endret 16. mars 2011 av -TK Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 House of pain på Grünerløkka hadde i hveret fall en god tattovør. Veit ikke om han fortsatt er der, betalte 6k for min drage i farger og ble veldig fornøyd med den ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 *snip* Stikker den langt ut på andre siden? Ser uansett ut som smykket er alt for kort(!) Anbefaler deg å komme deg til et studio for å få byttet til ei lengre stang snarest. (: Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei, skal ta tatovering langs ryggraden. Tatoveringa skal vere rune skrift for familie. Det eg lurar på er: Eg er 19år, og skal i militæret til sommaren, i tillegg slankar eg meg, og trenar mykje styrke trening. Er det viktig å vente med tatoveringa til etter befalsutdanninga? Dvs. 2år for då er eg topptrent og "fettfri". Om eg tar den nå, risikerar eg at den blir stygg ettersom eg mistar fett? Treng verkeleg svar - takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå