Greysteel Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Du føler stadig behov for å påpeke at meninger er subjektive, og at du driter i hva andre måtte mene, så man kan nesten lure på hvorfor du ønsker innspill i det hele tatt. Endret 9. mars 2011 av Era Vulgaris 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Innspill er hel greit, men kommentarer som "det er teit", "det er harry", "det er lite tiltrekkende" ol. bare usakelige. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er forskjell på sakligheter og usakeligheter uansett hva man mener. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er enig med Glimti der, *stygt harry* er dårlige argumenter... 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Så "Ansiktstatoveringer går ikke overens med mine estetiske smaksløker" er greit? 2 Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 "Idiotisk og lite tiltrekkende" er din subjektive mening. Jeg har ikke tatt noe av det jeg har for at andre nødvendigvis skal like det og kommer aldri til å la meg styre av det heller. Men alikevel lurer du på hva som er kulest av tattovering eller scarifiction? 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Så "Ansiktstatoveringer går ikke overens med mine estetiske smaksløker" er greit? Synes du det er veldig vanskelig å unngå å være usakelig bare fordi man er uenig med noe? Men alikevel lurer du på hva som er kulest av tattovering eller scarifiction? Ikke egnetlig. Bare lufter tankene litt slik så mnge andre gjør i denne tråden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Synes du det er veldig vanskelig å unngå å være usakelig bare fordi man er uenig med noe? Når det gjelder noe så subjektivt som kroppskunst, så virker det som om det er en veldig tynn linje der, ja. Alle vil mene at de som er uenig i deres personlige mening om noe har usaklige påstander dersom vedkommende føler sterkt nok for det. 1 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva er sånn ca pris på tatoveringer? Tenker på å ha en liten tatovering på underarmen for å dekke over et arr jeg ikke er 100% stolt over. Snakk om noen bokstaver og tall. Prøver meg igjen! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du burde lese igjennom åpningsinnlegget. Der står det om å tatovere over sånt som fødselsmerker, føflekker og arr. Ikke sikkert at det blir så fint. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du burde lese igjennom åpningsinnlegget. Der står det om å tatovere over sånt som fødselsmerker, føflekker og arr. Ikke sikkert at det blir så fint. Har lest igjennom, og der står det at det som regel ikke er noe problem. Arret er også veldig jevnt, og flatt. Altså, det stikker ikke ut fra huden. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Innspill er hel greit, men kommentarer som "det er teit", "det er harry", "det er lite tiltrekkende" ol. bare usakelige. I så fall er kommentarer som "det er flott", "det er classy", "det er dritfett" og lignende også usaklige. Hvis noen mener at det er teit, så mener de det. Du spurte etter meninger, og da svarer folk det de mener. At du ikke liker meningene kan godt være, men bare fordi du er uenig med noen betyr ikke det at de er usaklige. For øvrig finner jeg det herlig med folk som spør etter meninger for så (etter å ikke ha fått svarene de ville ha) å si at de driter i hva andre mener. Dog, kroppskunst er jo veldig personlig og det er mye sterke følelser ute og går, så man kan vel ikke akkurat forvente iskald rasjonalitet alltid heller da. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skal utvide en 1,2 piercing i øret til 1,6. Jeg har kjøpt en "steel tapered insertion pin" fra BodyJeweleryShop. Det står at man må/bør bruke: Savlon, Liquid Soap, Vitamin-E oil.Hvor finner jeg dette og hva anbefales? Med liquid soap, mener de da bare vanlig håndsåpe? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen andre som synes at dette var dårlig arbeid og ikke overasket over at det kostet KUN 14 000,-? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei, det er elendig utført. Hvis man først skal tatovere Julia Roberts 28 ganger så bør man i hvert fall vurdere å få det gjort bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen andre som synes at dette var dårlig arbeid og ikke overasket over at det kostet KUN 14 000,-? Han burde heller ha fått betalt for å ha latt seg besudle slik av en full kompis/tatovør. Det er er jo åpenbart at han burde ha vært et sted og fått strammet noen skruer. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har tenkt å begynne på en slags sleeve, begynne nede på armen. Men er usikker på hvordan det slår an å blande stilarter. Har lyst på denne Blandet med denne: og noen av disse småttisene: Tenkte å ha en slags "skog" setting på det hele. Noen som har noen meninger ang dette? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kan jo bli bra. Ser ikke noen grunn til at det ikke kan utføres. Må jo selvfølgelig forhøre deg med div. tattovører om det også da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå