After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Driver og spekulerer over hva som vil være kulest i ansiktet av tatovering eller scarification... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Driver og spekulerer over hva som vil være kulest i ansiktet av tatovering eller scarification... er du seriøs eller prøver du bare å være tøff i denne tråden? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fordi folk flest ser på tatovering/scarification i ansiktet som stygt/idiotisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg kan forsikre deg om to ting: 1) Jeg er ikke som folk flest! 2) Jeg gir jamt faen i hva andre mener om meg! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Attention-whore? =P Neida ^^ Selv syns jeg tatovering ser best ut i et ansikt. Men er ikke mange motiv som passer der da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes tribal er best der, men det finnes mange kule heldekkende motiver og. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tribal er fælt uansett plassering og person. Iallefall den typen tribal "alle" har (som forresten ble "oppfunnet" av amerikanske ny-nazister på 80-tallet) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er da det meste ^^ Kunne selv tenkt meg et par Norrøne motiv i ansiktet, men lar heller være for øyeblikke. Fokuserer mer på å fylle ut armene/kroppen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eneste jeg kunne tenkt meg av norrønt er en torshammer på innsiden av armen. Kjenner forøvrig en som har det på siden av halsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Driver og spekulerer over hva som vil være kulest i ansiktet av tatovering eller scarification... Jeg mener scarification. Men så er ikke det noen hemmelighet at jeg har sansen for det da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har sansen for det selv, men er litt usikker på hvordan det vil ta seg ut i ansiket. Tatovering vet jeg blir bra. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 How about a Glasgow smile!! O.o Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ironsik nok så jeg The dark night i går... Men det jokersmilet klarer jeg meg uten. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er enig med L4r5. Scarification tar seg bedre ut i ansiktet enn tatoveringer pleier å gjøre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har ikke sett så veldig mye til det desverre. Har derimot sett mer enn nok av tatoveringer. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 How about a Glasgow smile!! O.o Alltid hørt at det heter Glasgow grin jeg. Hmm hmm. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 How about a Glasgow smile!! O.o Alltid hørt at det heter Glasgow grin jeg. Hmm hmm. Tjo, du tar jo ikke feil heller da: Glasgow smile Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Folkens, ingen vits å være så veldig negativt rettet mot Glimti. Hvis du/dere ikke liker tattoo/scarification i ansiktet er det deres mening. Men har dere ikke noe konstruktivt å bidra med så kan dere vel bare holde fred? Personlig stemmer jeg for scarification. Kan ha noe med at jeg syns det er fett, kan også ha noe med de håpløe eksemplene man ser av tatovering i ansiktet. Ansiktet er det mest åpne stedet man kan plassere en tatovering så det er jo uhyre viktig at man gjør det riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå