Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei godtfolk!!

Lurer på å ta min første tattovering nå snart hos Elias Solberg her i Kristiansund, og lurer på om dere kansje har noen erfaringer om han ?

Det jeg vil ha er en nautisk stjerne på underarmen, og lurte på om dere har noen link til nettsider (uten registrering) som viser litt forskjellige varianter av den nautiske stjerna :)

håper på svar, mvh. Ole K

Lenke til kommentar

Skal ha dette som ei tatovering:

Då lurar eg på om folk kan komme med tips til plass eg bær ta den UAVHENGIG av pris. Helst i telemark eller rundt Oslo.

Nokon som har god erfaring med skrift, og som dikkon trur kan gjera denne tatovering tøff.

Tusen takk til Northern for all researchen :)

Hvilken futhark er det du følger? Klarer ikke helt å tolke meg frem til det som skal stå der?

Lenke til kommentar

Da ble det mer logisk. Blingsa litt, ikke meningen å være skeptisk! ;)

Forøvring kjempebra at du går for norrønt med runer! (Om jeg skal være superpirkete hadde det vært enda riktigere med eldre språk siden du bruker de eldste runene, men dette her er bedre enn de fleste :) )

Lenke til kommentar

Takk'takk, syns ideen er ganske god om eg skal sei det sjølv.

Kva meiner du med eit endå eldre språk Piggy? Har du evt. ordbøkar tilgjengleg?

Då lurar eg på om folk kan komme med tips til plass eg bær ta den UAVHENGIG av pris. Helst i telemark eller rundt Oslo.

Nokon som har god erfaring med skrift, og som dikkon trur kan gjera denne tatovering tøff.

Lenke til kommentar

Skal man begynne med urnordisk som er forløperen til norrønt så blir det for det meste bare gjetninger uansett og konstruerte ord slik man tror det var.

Men angående ordet, henvender meg vel mest til Northern nå, så står det det som forklart som "husfolk, huslyd og tenarar som ein må forsyta" i ordboka mi. Men jeg vet ikke hva jeg ville erstattet det med

Lenke til kommentar

Min 2 (nesten 3) uker gamle tragus begynte å blø idag, var litt uheldig for et par dager siden å klø litt hardt på den (glemmer at jeg har den så begynner det å klø)

Det gjør ikke noe spesielt vondt, kan svi litt.

Noe farlig på fære?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Er det noen forskjell på å ta piercing på sommer VS vinter? Tenker med vedlikehold, kulde o.s.v.?

Sitter og vurderer sterkt på snakebites, og har gjort det en virkelig godt stund, men får bikkje til uka, så nå er ikke punktet for å få det og mest trolig blir det ikke det før vintern igjen. Tenker det er bedre med tattoo på vintern mtp sol o.s.v. men piercing har jeg faktisk ingen anelse.

Lenke til kommentar

tattovering er sikker greit å ta på vintern mtp sol, men snakebites ville jeg kanskje ikke tatt når det er kaldt og man skal gå tur med bkkja.. Mange nok som synes det blir i kaldeste laget med ferdiggrodde piercinger.

Lenke til kommentar

Jeg for min bryr meg ikke så veldig om tid på året, men samtidig så er det jo slik at hvis du er litt hoven så er det jo godt å la det avkjøle seg litt, f.eks å gå uten lue når du har pierca ørene... Men om det er spesielt bra eller dårlig for piercingen, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ang cover up. Står mellom Black cat ink og Leading Light. Hvem bør jeg velge? Og hvem hos Leading isåfall? Er forøvrig snakk om å rette opp en liten tattiss. Ikke lage en monster stor coverup.

Black Cat Ink, jeg syns Leila får til cover ups utrolig bra.

Ser man på bildene på facebook siden ligger det mange bilder av cover ups hun har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...