Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! jeg tok piercing i øret for noen uker siden, og nå er jeg redd for at det er betennelse i den. Når jeg klemmer piercingen fram kommer en liten slags rød boble ut fra piercinghullet fram. Den er liten, og stikker liksom fram mellom piercingen og øret. Har ikke sett den før nå. Er dette betennelse? Tror jeg skal dra innom piercingstudiet for å høre om det er betennelse, men det kan jo bare være noe vanlig så tenkte hvis dere vet noe.

Lenke til kommentar

Hei, trenger assistanse.

Skal ta tatovering i påskeferien.

I den anledning vil eg ta noko eg alltid har hatt lyst til å ta, nemleg "familie" tatovert loddrett mellom skulderblada og nedover ryggraden.

Problemet er her: Familie, skal stå i RUNE skrift. Leitar då etter ein korrekt oversetjing av ordet 'familie' --> Norrønt --> rune skrift.

Er det nokon som kan hjelpe meg her? :)

og kva syns dikkon om ideen?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Hva synes folket om en tattovering rundt håndleddet? Minne tattoo for noen som har betydd veldig mye for meg, men som dessverre har gått i jorden. tenker å tattovere " You'll never be forgotten". Noen som har noen anbefalinger på hvilken skrifttype jeg bør gå for?

Lenke til kommentar

Helvette... Den ene piggen på en av brystvortepiercingene mine mine har løsnet og falt av og jeg merket det først etter å ha kommet hjem fra byen så jeg aner ikke hvor jeg var da den løsnet engang. Men det er jo ikke første gang i historien at sånt skjer så stikker ned til senteret og får meg en ny i morgen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt en piercing et eller annet sted ville jeg ha sørga for å ordne meg et lite lager med ekstra kuler og stenger, sånn just in case. Hatt med meg et reservesett på ferie, feks. Må jo være hundre ganger mer praktisk enn å måtte stresse seg til butikker/studio hver gang det skjer noe?

Lenke til kommentar

Var nettopp det som var poenget mitt, da. Alltid beredt :p

Skal ikke være så mye vanskeligere å ha med et reservesett over alt enn det er å ha med lommeboka, mobilen og p-pillene (for oss som bruker sånt). Og om ikke burde det være en smal sak å unngå å ta med alle på hytta ;)

(Dette er ikke direkte mot Glimti, jeg bare forundrer meg på generell basis over hvor uforberedte folk er på at piercingen deres faller fra hverandre, til tross for at det tilsynelatende skjer rimelig ofte for de fleste. Glimti blir jo ikke stressa, men jeg har mer enn en gang sett folk her inne som opplever det som fullstendig krise.)

Lenke til kommentar

(Dette er ikke direkte mot Glimti, jeg bare forundrer meg på generell basis over hvor uforberedte folk er på at piercingen deres faller fra hverandre, til tross for at det tilsynelatende skjer rimelig ofte for de fleste. Glimti blir jo ikke stressa, men jeg har mer enn en gang sett folk her inne som opplever det som fullstendig krise.)

Nei, hva skulle jeg bli stresset for? Nå er det jo bare å stikke ned og få satt på noe nytt. Har ikke noe problem med økonomien, men kunne jo vært vanskeligere om det hadde vært tilfellet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fint for deg. Det har seg slik at enkelte folk rett og slett er mer uheldige/klønete enn andre, noe som medfører at vi klarer å miste kula på smykket og/eller spiralen i vasken. Idioti var tilfellet for sistnevnte for min del, mens uhell var tilfellet for førstnevnte. ;)

Lenke til kommentar

Det skjer plutselig. Har svelget en kule en gang med et uhell, etter det lærte jeg meg å kontrollere kulene på smykket i tunga oftere. Ellers har jeg mistet navlesmykket alt for mange ganger, og øyenbrynssmykket bare en gang. Ørene mister jeg aldri noe i fra.

Jeg prøver å passe på de, men tendenes er at jeg mister piercingsmykker etter jeg har vært på konserter eller noe slikt =P

Jeg har begynt å kjøpe et lager av kuler og stenger, og planlegger å legge noen i pengboka og i sekken.. og alle andre plasser jeg kan tenke på. Just in case :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...