Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på en tatovering, men er usikker på om hvordan den holder seg kontra å strekke huden. Jeg trener ganske mye styrke, og dette er noe jeg har tenkt til å holde på men i lang tid fremover. Jeg blir jo litt "større" med tiden som går, vil dette påvirke tatoveringen betydelig. Jeg har lyst på en tatovering midt mellom ryggbladene, rett neden for nakken. Er det noen som vet hvordan huden holder seg der? Skulle tro at ikke denne huden strekker seg så mye, kontra andre steder på kroppen.

 

Takker for svar

Mvh

Kengdal

Lenke til kommentar

1000 blanke "hardt" opptjente kroner. Men dette blir den siste på en stund, sydentur om litt over 3 uker suger nok ut en god del av økonomien. :cool:

 

Kverna. Utrolig stilig tatovering. smile.gif Jack fra Nightmare before christmas?

 

Danke. Det vil medføre riktighet :)

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Kverna. Utrolig stilig tatovering. :)  Jack fra Nightmare before christmas?

6323233[/snapback]

Siden jeg først lager nytt svar. Takker, ja er jack :)

 

Ikke for å kritisere :p Men sett et hakk bedre Jack tatovering enn det der, men den der var langt ifra stygg. Har sett myyyye værre. Gratulerer :) Har veldig lyst på Jack selv :) Men blir mest sannsynlig Alice (American McGee's sin Alice) som første tattiss på meg.

6323235[/snapback]

 

Hehe fullt lovlig det vettu. Ja hvis det er detaljer man går etter er nok ikke denne den beste, men likte den enkle stilen på den. Er som meg, lang og tynn og enkel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...