b-real Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kompis av meg tok tidenes døllaste tatovering i går, tribalarmbånd på overarmen. (Du veit kven Alex er, Glintz.)Skaffer pix asap. ---- omg <3 6320153[/snapback] Kondolerer Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hhahahahaha!! Men passer jo fyren egentlig perfekt. ^_______^ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Uff... Ikke pent (i min mening). Men får håpe han er fornøyd da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hhahahahaha!! Men passer jo fyren egentlig perfekt. ^_______^ 6320302[/snapback] Like harry, yes. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har lyst på en slik tatovering. Hvor i Bergen burde man gå for å få noe slikt gjort, Psilo? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Det der er ikke akkurat krevende, så det kan hvem som helst gjøre. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har lyst på en slik tatovering. Hvor i Bergen burde man gå for å få noe slikt gjort, Psilo? 6321592[/snapback] RHCP logoen? Der Psilo jobber (Husker ikke heeelt navnet.Let's Buzz?) går for å være bra. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har lyst på en tatovering, men er usikker på om hvordan den holder seg kontra å strekke huden. Jeg trener ganske mye styrke, og dette er noe jeg har tenkt til å holde på men i lang tid fremover. Jeg blir jo litt "større" med tiden som går, vil dette påvirke tatoveringen betydelig. Jeg har lyst på en tatovering midt mellom ryggbladene, rett neden for nakken. Er det noen som vet hvordan huden holder seg der? Skulle tro at ikke denne huden strekker seg så mye, kontra andre steder på kroppen. Takker for svar Mvh Kengdal Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hey! Lurte på om en edderkopp i nakken, på skuldra eller på ene sida av brystkassa kan være kult? Har lenge tenkt på å skaffe meg en sånn, men har sett svært få bilder av det. Skal være med skygge og det hele da. Tror du det kan bli fint Psilocybe? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sånn. Då har eg endeleg etter litt diskusjon med Kjetil bestemt meg for både motiv og plassering, så då var det klart. Reknar med at eg får ræva i gir og tar den i ferien. Ein ting mindre å tenke på. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, og...? Bilde ønskes!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, og...? Bilde ønskes!! 6322035[/snapback] Det ble denne her i nakken: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ny tatovering. 6timer gammel nå Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Til de to over! Nydelig Likte de skikkelig godt! Er det lov å spørre om pris? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) 1000 blanke "hardt" opptjente kroner. Men dette blir den siste på en stund, sydentur om litt over 3 uker suger nok ut en god del av økonomien. Kverna. Utrolig stilig tatovering. smile.gif Jack fra Nightmare before christmas? Danke. Det vil medføre riktighet Endret 17. juni 2006 av kverna Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kverna. Utrolig stilig tatovering. Jack fra Nightmare before christmas? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ikke for å kritisere Men sett et hakk bedre Jack tatovering enn det der, men den der var langt ifra stygg. Har sett myyyye værre. Gratulerer Har veldig lyst på Jack selv Men blir mest sannsynlig Alice (American McGee's sin Alice) som første tattiss på meg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kverna. Utrolig stilig tatovering. Jack fra Nightmare before christmas? 6323233[/snapback] Siden jeg først lager nytt svar. Takker, ja er jack Ikke for å kritisere Men sett et hakk bedre Jack tatovering enn det der, men den der var langt ifra stygg. Har sett myyyye værre. Gratulerer Har veldig lyst på Jack selv Men blir mest sannsynlig Alice (American McGee's sin Alice) som første tattiss på meg. 6323235[/snapback] Hehe fullt lovlig det vettu. Ja hvis det er detaljer man går etter er nok ikke denne den beste, men likte den enkle stilen på den. Er som meg, lang og tynn og enkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå