Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare dyktige artister på OTC, så det er trygt å "droppe inn" hos hvem-som-helst der?

Og er det mulig å "droppe inn"?

Nja, jeg vet om et par som ikke er fullt så dyktige som har vært der. Blandt annet en som hører til en av House of Pain studioene som, ut i fra det jeg har sett, har levert varierende resultater fra helt ok til mindre heldig. Og han tatoverer samtidig folk under 18.

Så LITT research på artisten kan være greit ;)

Men når det er sagt så er det veldig mange dyktige, som det også er mulig å få drop-in hos. F.eks. fikk fetteren min tilnærmet drop-in time med Sergio Sancast. Så det går ann å være heldig.

Men jeg ville ikke tatt det som en selvfølge.

Forsberg: Haha! Kom med oppdatering på hva han sier om idéen din da, og om det lar seg gjøre!

Hvor finner man liste over hvem som kommer da? På http://www.oslotattooconvention.no/ er det bare en reklameplakat, kommer ikke videre inn til noen utdypende sider.

Er det uansett å anbefale og ikke ta første tattoo på en convention?

Vil ikke si det er noe dummere og ta på convention enn andre plasser, du sjekker opp artisten på forhånd uansett.

Og etterhvert som de vet de som kommer så kommer hjemmesiden til de forskjellige opp.

Victor Policheri møtte jeg på con. foreks.

Lenke til kommentar

"Excellent! I've got you on my schedule and I think it will be a great piece.

It should take between 6 and 8 hours, though I can't say for sure.

see you there,

Victor"

:D

Og jeg fikk svar ca. samtidig og fikk hele søndagen :new_woot:

Gleder meg til å stoppe innom dere begge for å se :D

Lenke til kommentar

Tok conch-piercing i dag :D Venstre øre.

Gratulerer!

Vondt? tenkte å ta en sånnen etterhvert. :)

Ikke da, men blødde gris ;) Men etter 4 timer gjorde det veldig vondt og kunne ikke bøye på den hovne brusken i nærheten. Nå har det roet seg litt igjen og jeg merker det bare hvis jeg tar på det. Brusken i nærheten gjør vondt, men kan bøyes. Resten av øret er ømt, men ikke værre. Men den ser strålende ut :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...