hugRmunR Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Tok selv min første når jeg var 18. Et knukket Vikingsverd (bad-ass, oh yeah). Har ikke covret den, så var vel heldig =P Og nå til onsdag skal jeg ta min 6'e ^^ Endret 27. februar 2011 av Northern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er det bare dyktige artister på OTC, så det er trygt å "droppe inn" hos hvem-som-helst der? Og er det mulig å "droppe inn"? Nja, jeg vet om et par som ikke er fullt så dyktige som har vært der. Blandt annet en som hører til en av House of Pain studioene som, ut i fra det jeg har sett, har levert varierende resultater fra helt ok til mindre heldig. Og han tatoverer samtidig folk under 18. Så LITT research på artisten kan være greit Men når det er sagt så er det veldig mange dyktige, som det også er mulig å få drop-in hos. F.eks. fikk fetteren min tilnærmet drop-in time med Sergio Sancast. Så det går ann å være heldig. Men jeg ville ikke tatt det som en selvfølge. Forsberg: Haha! Kom med oppdatering på hva han sier om idéen din da, og om det lar seg gjøre! Hvor finner man liste over hvem som kommer da? På http://www.oslotattooconvention.no/ er det bare en reklameplakat, kommer ikke videre inn til noen utdypende sider. Er det uansett å anbefale og ikke ta første tattoo på en convention? Vil ikke si det er noe dummere og ta på convention enn andre plasser, du sjekker opp artisten på forhånd uansett. Og etterhvert som de vet de som kommer så kommer hjemmesiden til de forskjellige opp. Victor Policheri møtte jeg på con. foreks. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 "Excellent! I've got you on my schedule and I think it will be a great piece. It should take between 6 and 8 hours, though I can't say for sure. see you there, Victor" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer da. Bare å glede seg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Og jeg fikk svar ca. samtidig og fikk hele søndagen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grattis. Begynner prosjektet ditt å nærme seg slutten? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tok conch-piercing i dag Venstre øre. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 "Excellent! I've got you on my schedule and I think it will be a great piece. It should take between 6 and 8 hours, though I can't say for sure. see you there, Victor" Og jeg fikk svar ca. samtidig og fikk hele søndagen Gleder meg til å stoppe innom dere begge for å se Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tok conch-piercing i dag Venstre øre. Gratulerer! Vondt? tenkte å ta en sånnen etterhvert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grattis. Begynner prosjektet ditt å nærme seg slutten? ja, hele søndagen( vet ikke hvor lenge det er åpent, har ikke sjekket ) og en hel dag til så er vi ferdige satser vi på...sier han ihvertfall:) Så løpet av sommer er jeg ferdig, han vil han den fortest mulig ferdig så han kan vise den frem:P Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tok conch-piercing i dag Venstre øre. Gratulerer! Vondt? tenkte å ta en sånnen etterhvert. Ikke da, men blødde gris Men etter 4 timer gjorde det veldig vondt og kunne ikke bøye på den hovne brusken i nærheten. Nå har det roet seg litt igjen og jeg merker det bare hvis jeg tar på det. Brusken i nærheten gjør vondt, men kan bøyes. Resten av øret er ømt, men ikke værre. Men den ser strålende ut Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 var noe av det værste jeg har oppelvd sålangt:p Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 var noe av det værste jeg har oppelvd sålangt:p Det kan jeg tenke meg! Ser bra ut Når skal du være ferdig? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 siste session om 14 dager... tror det er siste iallefall. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Glad jeg ikke er han karen her Sykt dårlig etterligning av skullboy: http://kerky.cz/fotogalerie/web/clanky/zombie-tetovani/ Han er forresten med i Lady Gaga sin musikkvideo Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som vet hva denne typen krantsen heter? Finner ikke noe på google, så søker tydeligvis feil. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Først som slo meg var Laubær-krans, eller Bay Laurel Wreath, på engelsk. Google sitt søk. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 prøv med søkeordet krans du. kan det være en Laurbærkrans`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå