Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mumsen: Du får komme ja, ser ut som det blir en hel dag på Convention for meg i år også. Og får vi jobbet i 8-10 timer til så er det bare 1 økt igjen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ååååååh, akuratt nå hater jeg deg amanita og frk. forsberg litt Men jeg skal droppe innom dere begge! Satser heller på at det blir et lite motiv på fundraiseren til Lucky 7 helgen etter otc! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Skal ha en hel dags økt senere i mai også, men det blir en for og markere at jeg har fullført kuren og blitt frisk:) Neida, du hater meg ikke snuskebassen:D Endret 26. februar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er det bare dyktige artister på OTC, så det er trygt å "droppe inn" hos hvem-som-helst der? Og er det mulig å "droppe inn"? Endret 26. februar 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Marte Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Han var absolutt villig til å tatovere meg. Woha! Sender litt mails frem og tilbake nå for å diskutere pris osv. Tror vi skal bruke hele lørdagen PS: Mumsen: Love you too! :* Endret 26. februar 2011 av Frk. Forsberg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Knewt: Er ikke bare dyktige der, bør sjekke de artistene som er der på nettet først:) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det bare dyktige artister på OTC, så det er trygt å "droppe inn" hos hvem-som-helst der? Og er det mulig å "droppe inn"? Nja, jeg vet om et par som ikke er fullt så dyktige som har vært der. Blandt annet en som hører til en av House of Pain studioene som, ut i fra det jeg har sett, har levert varierende resultater fra helt ok til mindre heldig. Og han tatoverer samtidig folk under 18. Så LITT research på artisten kan være greit Men når det er sagt så er det veldig mange dyktige, som det også er mulig å få drop-in hos. F.eks. fikk fetteren min tilnærmet drop-in time med Sergio Sancast. Så det går ann å være heldig. Men jeg ville ikke tatt det som en selvfølge. Forsberg: Haha! Kom med oppdatering på hva han sier om idéen din da, og om det lar seg gjøre! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Vet ikke hvilken dag jeg får ennå, blir lørdag eller søndag hos Victor. Fredag blir for kort vet jeg:) Angående artister på OTC så har jeg sett verre kvalitet enn BO til og med, var noen dansker ifjor som jeg trodde hadde røykt sokker siden de turte og være der:P Endret 26. februar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Haha, jeg må ha fortrengt de. Eventuelt bare skippet glatt over Uansett dag, I'll be there for youuuuu! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg ser alltid over de som kommer, tilfelle er noen av mine favoritter som kommer. Kult det Mumsen Skal bli godt og bli ferdig med den, lurer på hvor mange timer vi har brukt til nå...tror det er 40+ til nå. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vet ikke hvilken dag jeg får ennå, blir lørdag eller søndag hos Victor. Fredag blir for kort vet jeg:) Angående artister på OTC så har jeg sett verre kvalitet enn BO til og med, var noen dansker ifjor som jeg trodde hadde røykt sokker siden de turte og være der:P Han foreslo lørdagen for meg, så kanskje du får søndagen? Eller kvelden på lørdagen kan jo gå, vet ikke hvor lenge de holder på. ÅÅHH, gleder meg. Har hatt lyst på det motivet her så lenge nå! Mumsen: Han var veldig positiv til bilde jeg sendte med. "Very much doable and I very much like the image!" og "the bigger is always better" sa han Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg ser alltid over de som kommer, tilfelle er noen av mine favoritter som kommer. Kult det Mumsen Skal bli godt og bli ferdig med den, lurer på hvor mange timer vi har brukt til nå...tror det er 40+ til nå. Det er drøyt lenge da! Men det blir tilsvarende bra også!! Forsberg: Høres bra ut. De blir alltid utrolig bra de motivene han liker Tror du skal forberede deg på hele lørdagen. Jeg satt i fra en time etter åpning til det stengte på kvelden 10 timer med tatovering, pluss forberedelser. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det bare dyktige artister på OTC, så det er trygt å "droppe inn" hos hvem-som-helst der? Og er det mulig å "droppe inn"? Nja, jeg vet om et par som ikke er fullt så dyktige som har vært der. Blandt annet en som hører til en av House of Pain studioene som, ut i fra det jeg har sett, har levert varierende resultater fra helt ok til mindre heldig. Og han tatoverer samtidig folk under 18. Så LITT research på artisten kan være greit Men når det er sagt så er det veldig mange dyktige, som det også er mulig å få drop-in hos. F.eks. fikk fetteren min tilnærmet drop-in time med Sergio Sancast. Så det går ann å være heldig. Men jeg ville ikke tatt det som en selvfølge. Forsberg: Haha! Kom med oppdatering på hva han sier om idéen din da, og om det lar seg gjøre! Hvor finner man liste over hvem som kommer da? På http://www.oslotattooconvention.no/ er det bare en reklameplakat, kommer ikke videre inn til noen utdypende sider. Er det uansett å anbefale og ikke ta første tattoo på en convention? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det skal komme ut mer info på hjemmesiden der. Er ikke noe annet sted den lista ligger, desverre. Er nok sikkert ikke så altfor lenge til det begynner å dukke opp noe, så det er bare å følge med Bare å kjøre på med første tattoo på convention, var der jeg tok min første også! Og den andre for den saks skyld. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er litt skeptisk til å gjøre det, iom. at jeg fortsatt er ung og de fleste anbefaler å vente. Jeg skjønner jo at det ligger noe i det. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor gammel er du da? Som du sier, det ligger noe i det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er 18, men har alltid fått høre at jeg er moden og reflektert for alderen. Mange på denne alderen tar noe "kult", typisk tribal. Eller en logo til noe. Jeg har tenkt på et motiv jeg tror kan være både kult og som faktisk betyr noe for meg. For et år siden var jeg selv i den retningen at jeg skulle ta logo fra favorittbandet mitt, men har slått dette langt fra meg nå. Og bra er det, for jeg hører mye mindre på bandet nå. Det jeg tenker på det er noe som representerer meg, i alle fall i den perioden jeg er i i livet mitt nå. En F-nøkkel (symbolet som står på noterlinjer til instrumenter i bass-leiet) med "pynt" (opp til artisten å gjøre noe kult av dette, da jeg ikke har kreativitet eller evne til å tegne noe sånn). Da får jeg både innlemmet musikk, som betyr og har betydd veldig mye for meg. I tillegg får jeg med bass, noe jeg spiller (el-bass) og selv mener er det kuleste instrumentet noen sinne. Ser for meg en middels stor piece på fremsiden av underarmen. Noe i området av det vår kjære wrestler viser under her, på sin venstre arm. Og nei, jeg har ikke tenkt å ta samme motiv som han, ei heller samme stil. Blir med farger i (mest sannsynlig) new-school-stilen. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Høres da ut som et motiv du kan stå inne for både nå og fremover. Jeg selv var 22 da jeg tok min første. Men det kom av at jeg aldri klarte å finne ut hv aslags motiv jeg ville ha Men det virker jo også som at du er klar over hva det vil si å tatovere seg, så mitt råd er å gjøre som du selv føler! Jeg får heller ikke sagt nok hvor viktig det er å sjekke artisten godt nok ut før du setter deg i stolen til vedkommede Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jepp. Jeg er forøvrig ikke av den meningen at alle tatoveringer må bety noe for en selv (ala Miami Ink og LA Ink). Jeg ser på det som kunst. Men for min del tror jeg det vil være veldig mye lettere å "tilgi" meg selv om jeg skulle angre, hvis jeg har noe som betyr noe. Musikken har og hjulpet meg gjennom en del ting opp igjennom. Nå kommer jobben, da. Nå må jeg finne en som kan passe til ideen min. Har allerede kikket etter artister. Det blir nok ikke OTC når jeg tenker meg om. Må først jobbe litt for pengene. Slutten av sommerferien eller utover høsten, kanskje. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 japp tenk deg godt om. tok selv 2 stykk når jeg var 18 (traibål og en liten øgle.. begge er covra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå