Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste tipset jeg har på direkten er at sommeren er en dum tid å tatovere seg på siden du hverken kan være i solen eller sjøen den første tiden med tatoveringen.

Formulerte meg vel litt feil. Det er snakk om ganske seint på sommeren, kanskje nerme høsten. Sent på august.

Lenke til kommentar

Da har jeg nesten bestemt meg for å dra på OTC iår. Sliter bare litt med å finne artist og slikt. Husker noen her inne nevnte en Viktor (Eplefe?) som var ganske drøy. Noen som vet om han eventuelt skal dit, eller er han kanskje booket allerede? :3

Litt vanskelig å skulle researche artister og booke en uten en artistliste :p

Victor Policheri skal på OTC i år ja ;) Han skal også være i Oslo en liten stund før convention, gjest på Lucky 7, ooog tatovere på Infernofestivalen. Han spurte meg for en liten uke siden om jeg ville booke time med han når han var der, så jeg tror ikke han er fullbooket enda.

Tror også han prioriterer folk som skal ha større blekkflekker så han får fylt opp en hel dag på en person. Men det er jo bare å kontakte han for å høre ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg nesten bestemt meg for å dra på OTC iår. Sliter bare litt med å finne artist og slikt. Husker noen her inne nevnte en Viktor (Eplefe?) som var ganske drøy. Noen som vet om han eventuelt skal dit, eller er han kanskje booket allerede? :3

Litt vanskelig å skulle researche artister og booke en uten en artistliste :p

Victor Policheri skal på OTC i år ja ;) Han skal også være i Oslo en liten stund før convention, gjest på Lucky 7, ooog tatovere på Infernofestivalen. Han spurte meg for en liten uke siden om jeg ville booke time med han når han var der, så jeg tror ikke han er fullbooket enda.

Tror også han prioriterer folk som skal ha større blekkflekker så han får fylt opp en hel dag på en person. Men det er jo bare å kontakte han for å høre ;)

Åh, supert! Sendte han en mail via websiden hans, spurte om han skulle på OTC og at jeg gjerne ville booke han til et piece. Skal ha et større piece på låret, så håper han vil gjøre det :D Hvordan er han prismessig? Vet det ikke skal telle noe, men har jeg 15k max til rådighet. Skal dekke forsiden av låret mitt med den rosa damen (den grønne damen skal på det andre låret, men det får jeg ta når jeg blir millionær ;) )

ayden-two-bettys.jpg

Lenke til kommentar

Åh, supert! Sendte han en mail via websiden hans, spurte om han skulle på OTC og at jeg gjerne ville booke han til et piece. Skal ha et større piece på låret, så håper han vil gjøre det :D Hvordan er han prismessig? Vet det ikke skal telle noe, men har jeg 15k max til rådighet. Skal dekke forsiden av låret mitt med den rosa damen (den grønne damen skal på det andre låret, men det får jeg ta når jeg blir millionær ;) )

*Fett motiv*

Det motivet likte jeg! Tror kanskje det kan være oppi hans gate også, uten å si det sikkert. Han er hvertfall rå på fargene spør du meg ;)

Han tok faktisk på låret mitt i fjor. Satt hele dagen, 10 timer, og betalte 10k :) Så han ligger på en timepris på 1000-1500 normalt tror jeg.

Jeg skal i såfall komme bortom og se!! Får ikke blekka meg selv i år :(

Lenke til kommentar

*Fett motiv*

Det motivet likte jeg! Tror kanskje det kan være oppi hans gate også, uten å si det sikkert. Han er hvertfall rå på fargene spør du meg ;)

Han tok faktisk på låret mitt i fjor. Satt hele dagen, 10 timer, og betalte 10k :) Så han ligger på en timepris på 1000-1500 normalt tror jeg.

Jeg skal i såfall komme bortom og se!! Får ikke blekka meg selv i år :(

Ja, kikket på arbeidet hans, elsker fargebruken! Ifølge den prisen så virker det jo ganske normalt, det høres fint ut :) Du får komme bort og hilse på da, om det blir noe! :D

Lenke til kommentar

skal ha et portrett av en bikkje, hvem er best på det i Oslo?

og hvilken pris har de?

I Oslo vil jeg si Jimmy på Hellspawn er best på realistisk.

Eller så har du Electric Linda i Moss eller Leila på Black Cat Ink i Drammen.

Linda tar 1800,- i timespris, og en sitting på maks 3,5 timer.

De to andre er ikke like "strenge", men usikker på timesprisene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...