Gjest Harley Quinn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som har erfaringer med Black cat ink i Drammen? Jeg vil ta min første tatovering snart, og lurer på om dere kan nevne noen gode steder å ta sin første tatovering. Det skal bare være tekst, men jeg vil like vel gå til et sted som jeg vet er dyktige. Jeg bor i Porsgrunn, så det er f.eks ikke noe stress for meg å kjøre til Drammen eller Oslo for å få en fin tatovering Leila er skikkelig dyktig, har skrift avv heenne på beinet og den er flott, men akkurat tekst vil de fleste tattovører være flinke på føler jeg. Skal du ha portrett eller fantasy motiv evt seneren vil jeg virkelig anbefalle Leila, der er hun skikkelig flink og motivene hennes er flotte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Må egentlig henge meg på over, AC anbefalte henne til meg så hun skal få fikse siste stygge delen på armen etter kuren:) Har sett litt av det hun har gjort og hun er ganske god allerede, så gleder meg til hun har drevet på noen år til....tror vi har ei som er i toppen i norge da:) Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar! Selv om de fleste kanskje behersker skrift godt, så vil jeg gjerne gjøre det hos noen som jeg vet er flinke, dette skal jo faktisk være på kroppen min for alltid Jeg har også tenkt på å ta et motiv av midgarsormen senere, så jeg får i alle fall sjekke hu ut da Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar! Selv om de fleste kanskje behersker skrift godt, så vil jeg gjerne gjøre det hos noen som jeg vet er flinke, dette skal jo faktisk være på kroppen min for alltid Jeg har også tenkt på å ta et motiv av midgarsormen senere, så jeg får i alle fall sjekke hu ut da Tenkte mer at du kanskje fant noen nærmere seg. Men ja, jeg vil uten tvil anbefalle Leila. Det hun har gjort på meg var i startfasen av studiet, og de er jo flotte! Og kunstverkene hennes (ja, de fortjener å bli kalt det) har blitt flottere med tiden. Jeg har blitt tattovert av to andre, og Leila er fra nå av en av to tattovører som får lov til å røre meg for å være ærlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dæven så lang ventetid det er hos enkelte mtp. tatovering. Jeg og storesøster skal mest sansynligvis til Island neste måned og i den forbindelse så tenkte jeg kanskje å ta tattisen min der. Det var helt fram til jeg så at det var 1-2 års ventetid hos den artisten som jeg syntes så desidert flinkest ut. Jón Páll - http://www.icelandtattoo.com/listamenn/jon-pall/ Noen utrolig fete vikingemotiver som nesten gjør at jeg vurderer å reise dit om noen år for å gjøre andre arma mi. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kula falt ut på tragusen, får den ikke på igjen. What to do? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Kjøp en låsringtang/segerringtang på Clas Ohlson og sett den inn igjen. Evt. oppsøk pierceren din. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Går for alternativ 2, stikker til byen nå *småpanisk* Lenke til kommentar
raristam Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hallo! Jeg mista nylig den ene kula på øyenbryns-smykket mitt, og så tenkte jeg å kjøpe nytt, men skjønner ikke helt mål-settingene på internett: Hullene i øyenbrynet mitt er 8 mm fra hverandre, målt fra nederste tangent på det øverste hullet, og overste tangent på det nederste hullet. Hvilket mål skal jeg ha på smykket mitt? Den jeg har hatt i mange år nå, synes jeg er bitte litt for lang egentli. Du kan se stangen mellom kulene. Kun stanga på denne er ca 9,5 mmm lang, på innsiden av kulene. Så spørsmålet mitt blir vel "hvor er målene tenkt henne"? skal jeg ha 8 mm lengde eller 10 mm lengde? :s jeg skjønner ikke... Bilde av smykket mitt Skyvelæret på bildet viser målet mellom hullene (8mm), kontra lengden på stanga/smykket.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her har jeg stressa tulling for å komme meg til byen å få satt på kula igjen, da jeg endelig kom fram var ikke piercing dama der så jeg må vente til imorgen. Får håpe det går bra, tok den for en knapp uke siden så er jo livredd for infeksjon. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som har noen tips i forhold til tungepiercing som er stuck? Jeg har ikke kraft nok til å skru den løs. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hallo! Jeg mista nylig den ene kula på øyenbryns-smykket mitt, og så tenkte jeg å kjøpe nytt, men skjønner ikke helt mål-settingene på internett: Hullene i øyenbrynet mitt er 8 mm fra hverandre, målt fra nederste tangent på det øverste hullet, og overste tangent på det nederste hullet. Hvilket mål skal jeg ha på smykket mitt? Den jeg har hatt i mange år nå, synes jeg er bitte litt for lang egentli. Du kan se stangen mellom kulene. Kun stanga på denne er ca 9,5 mmm lang, på innsiden av kulene. Så spørsmålet mitt blir vel "hvor er målene tenkt henne"? skal jeg ha 8 mm lengde eller 10 mm lengde? :s jeg skjønner ikke... Bilde av smykket mitt Skyvelæret på bildet viser målet mellom hullene (8mm), kontra lengden på stanga/smykket.. I følge gauge-carded mitt så er det fra der stangen synes etter kulen til der stangen slutter å synes på neste kule, altså mellom kulene. Så hvis du synes at din er for lang nå, så må du kanskje vurdere om du skal gå for 9mm eller lignende. Med mindre du vil ha det helt trangt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Da er time bestilt og den 29 Juni skal jeg møte nåla med Elton som nålfører for første gang. Skal starte med en Kittelseninspirert sleeve. Turte dog ikke å bestille mer enn første session til å begynne med, ettersom jeg er usikker på hvordan det blir økonomisk sett. Eller kanskje jeg skal bestille flere timer så er det mulighet for å avbestille dersom det viser seg at jeg ikke får råd Får sende en mail om det i morgen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvordan er erfaringene med conch-piercinger? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Etter alt slitet med kula igår er piercingen vond og hoven idag, er litt nervøs for hva piercing-dama jeg skal til idag kommer til å si. Småredd hun kommer til å tro at den ikke overlever. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Da har jeg nesten bestemt meg for å dra på OTC iår. Sliter bare litt med å finne artist og slikt. Husker noen her inne nevnte en Viktor (Eplefe?) som var ganske drøy. Noen som vet om han eventuelt skal dit, eller er han kanskje booket allerede? :3 Litt vanskelig å skulle researche artister og booke en uten en artistliste Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva syns dere om slikt: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Min personlige mening er Veldig pent, men gir ikke meg noe spesielt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ikke min stil, men helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå