Tunky Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Drit nå i hva folket liker. Finn en tekst og en font du liker SELV. Hvis du generelt tar en tatovering fordi du vil at andre skal oppfatte deg som kul, så ville jeg heller styrt unna. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 øøø er det ikke du som skal ha tattovering? ikke vi... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Drit nå i hva folket liker. Finn en tekst og en font du liker SELV. Hvis du generelt tar en tatovering fordi du vil at andre skal oppfatte deg som kul, så ville jeg heller styrt unna. Helt enig! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hehe, jojo. Men jeg har ikke klart å bestemme meg hittil, så søkte bare tips. Selvfølgelig betyr det noe at andre også liker tatoveringa, selv om det viktigste er at man liker den selv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 For min del betyr det ingen ting hva andre måtte mene. Har nesten kun fått positive kommentarer, men mange som synes hullet i øret og ring en er for stort, men hvorfor skulle jeg bry meg med dem. Liker de ikke det så fint for dem for det er jeg som har det og skal være fornøyd med det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Eldre eller Yngre Futhark Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det noen ulemper med tatovering? (Er det helsefarlig, pga. blekk går inn i huden?) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har vært nyheter om to-tre stykker som har blitt syke fra tid til annen som det har vært om i nyhetene, men det er ikke noe vanelig. Ikke det du trenger å bekymre deg mest for hvis du vurderer en tatovering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det noen ulemper med tatovering? (Er det helsefarlig, pga. blekk går inn i huden?) det verste er egentlig hvis du er alergisk for noe i blekket, men det er uhyre skjeldent Lenke til kommentar
vereide Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen gutter her inne som har ribbeinstattoo? Har det siste året vært sykelig opptatt av tanken på riksløven kraftig plassert på høyre ribbeinsside. Har seriøst aldri opplevd lignende opptatthet fra min side! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal til London neste uke, og vurderer en drop-in tatovering. Hva tror dere om dette? Er det veldig risikabelt? Hvilke kvalitetskontroller kan jeg gjøre? Har bestemt meg for at jeg skal ha et sitat på underarmen, men vet ikke hva som er in/kult/harry av skrifttyper. Har dere noen forslag? Hva liker folket? Du må ta noe du liker. Jeg fikk sikkert like mange negative som positive på min font da jeg tok den, men jeg er dritfornøyd selv. Er du selv fornøyd, kan alle andre bare ta rennefart Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen gutter her inne som har ribbeinstattoo? Har det siste året vært sykelig opptatt av tanken på riksløven kraftig plassert på høyre ribbeinsside. Har seriøst aldri opplevd lignende opptatthet fra min side! Ja, jeg har en pin-up nedover på høyre side! Temmelig smertefullt sted å tatovere, men det er verdt det. I say go for it! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du må ta noe du liker. Jeg fikk sikkert like mange negative som positive på min font da jeg tok den, men jeg er dritfornøyd selv. Er du selv fornøyd, kan alle andre bare ta rennefart Hva slags font er det? Jeg synes den var råfin Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Slenger meg på den, og gir en thumbs up for den fonten! Minner litt om et gammelt håndskrevet brev. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du må ta noe du liker. Jeg fikk sikkert like mange negative som positive på min font da jeg tok den, men jeg er dritfornøyd selv. Er du selv fornøyd, kan alle andre bare ta rennefart Hva slags font er det? Jeg synes den var råfin Ganske sikker på at den heter P22 Cezanne regular Slenger meg på den, og gir en thumbs up for den fonten! Minner litt om et gammelt håndskrevet brev. Så bra at noen ser den! Det er jo det som var meningen, da det er en gammel latinsk frase Lenke til kommentar
vereide Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvor stor tok du den? :-) Er mest bekymret for hvor langt opp den kan plasseres, vil jo holde den litt unna armhulen.. ;-) Noen gutter her inne som har ribbeinstattoo? Har det siste året vært sykelig opptatt av tanken på riksløven kraftig plassert på høyre ribbeinsside. Har seriøst aldri opplevd lignende opptatthet fra min side! Ja, jeg har en pin-up nedover på høyre side! Temmelig smertefullt sted å tatovere, men det er verdt det. I say go for it! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jo lenger opp, desto vondere hehe. Jeg jukset litt og brukte emla krem, som bedøver huden. Men det var jo en stor bjørnetjeneste ettersom effekten var borte etter en time i stolen. Og da svei det litt ekstra godt! Min starter ikke oppe ved armhulen, kan slenge opp bilde fra da den var blodfersk - pun intended. (Ikke bry deg om at motivet ser rart og forvridd ut. Det blir sånn når jeg strekker opp armen, som på bildet.) Endret 18. februar 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hehe, jojo. Men jeg har ikke klart å bestemme meg hittil, så søkte bare tips. Selvfølgelig betyr det noe at andre også liker tatoveringa, selv om det viktigste er at man liker den selv. Synes håndskrift er fint, har det selv på armen. Husker ikke hva den heter da, og gidder ikke lete frem bilde med mindre du er spesiellt interessert Men ville brukt litt tid på å se på dafont osv. til du finner noe du liker. Lenke til kommentar
Alexikum Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Glad jeg ikke er han karen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå