Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør man påføre fuktighetskrem etter at tattoveringen har flasset av skabbet? skulderen og ryggen har flasset av over hele så det begynner så riktig så bra ut! :)

 

Tar bilder mot slutten av uken når nederste del har flasset av ferdig.

Helosan/gladpack metoden..

 

er ikke fulgt her skjønner jeg ?

 

jeg påfører fuktighets krem ifra dag 1 til dag 14, så går jeg over til vanlig rutiner med hensyn til gå vekk ifra kraftig fuktighets krem til vanlig som eks biotherm eller dermologica.

Lenke til kommentar

Bør man påføre fuktighetskrem etter at tattoveringen har flasset av skabbet? skulderen og ryggen har flasset av over hele så det begynner så riktig så bra ut! :)

 

Tar bilder mot slutten av uken når nederste del har flasset av ferdig.

Jeg har sett den, tror jeg (ligger på facebook) :p Og må si at armen din ble dritrå!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Selv skulle jeg ha bestilt time for å få begynt på den planlagte sleeven min. Dillemaet er bare det at dersom bilen ikke skulle gå gjennom EU-kontrollen så går det nok en del kroner på reparasjon, samt at jeg har veldig lyst på en skikkelig ferie til sommeren. Så det blir nok ytterlige noen uker før jeg klarer å se an om jeg får råd til pose og sekk. =)

Selg bilen og tatover deg. Ferie kan du ha neste år. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bilen min blir nok ikke solgt ettersom jeg nærmest er avhengig av den. Angående ferie, så tror jeg nok at det er den som mest sannsynligvis blir utsatt. Har uansett ingen å dra på ferie sammen med så det skulle i så tilfelle være en aleneferie.... noe jeg mistenker at hadde blitt stusslig :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har sett den, tror jeg (ligger på facebook) :p Og må si at armen din ble dritrå!!!

 

 

aah, jepp! Der var den! Bildene er tatt rett etter at jeg var ferdig med siste session på søndag. Sliten og hoven. Men jævli fornøyd! Hadde ikke sett for meg dette når jeg tenkte rosemaling heller, men ladderlig bra. :D

Fikk mye skryt på tattoo convention, en "vakker" piece. Men fy faen det var pain på søndag. Hadde innsiden albuen og litt bak igjen og det var ikke kult.

 

 

 

Ang. gladpack metoden er det litt sent for meg å begynne med akkurat nå hvertfall! :)

 

Edit: låner bildet fra Victor så ser dere hvordan den var når jeg ble ferdig.

 

post-103787-0-20733800-1297881419_thumb.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

aah, jepp! Der var den! Bildene er tatt rett etter at jeg var ferdig med siste session på søndag. Sliten og hoven. Men jævli fornøyd! Hadde ikke sett for meg dette når jeg tenkte rosemaling heller, men ladderlig bra. :D

Fikk mye skryt på tattoo convention, en "vakker" piece. Men fy faen det var pain på søndag. Hadde innsiden albuen og litt bak igjen og det var ikke kult.

 

 

Den var rålekker!

Lenke til kommentar

 

Jeg har sett den, tror jeg (ligger på facebook) :p Og må si at armen din ble dritrå!!!

 

 

aah, jepp! Der var den! Bildene er tatt rett etter at jeg var ferdig med siste session på søndag. Sliten og hoven. Men jævli fornøyd! Hadde ikke sett for meg dette når jeg tenkte rosemaling heller, men ladderlig bra. :D

Fikk mye skryt på tattoo convention, en "vakker" piece. Men fy faen det var pain på søndag. Hadde innsiden albuen og litt bak igjen og det var ikke kult.

 

 

 

Ang. gladpack metoden er det litt sent for meg å begynne med akkurat nå hvertfall! :)

 

Edit: låner bildet fra Victor så ser dere hvordan den var når jeg ble ferdig.

 

post-103787-0-20733800-1297881419_thumb.jpg

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

Lenke til kommentar

Den var rålekker!

 

Å herre, jeg sikler her, flogie! Den var helt rå!

 

 

Må si at den så bra ut ^^

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

 

 

Takker alle sammen! Er meget fornøyd, har vel egentlig ikke helt gått opp for meg enda, men det er digg. Som første tattovering er det hvertfall en bra start! :)

 

hehe, ja søndag var en vond dag. Tok ryggen og litt på siden av armen på fredagen, innsiden, baksiden og albuen på søndag. Men verdt det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

 

den derre gladpack metoden du preker så mye om, har du testet om det faktisk har noe å si for slutt resultatet?

Lenke til kommentar

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

 

den derre gladpack metoden du preker så mye om, har du testet om det faktisk har noe å si for slutt resultatet?

Kun testet det 2ganger på meg selv og kompis som også har gjort det, samt at 1969 tattoo gir det rådet til etterbehandling.

 

Mine tattoo samt min kompis sine tatt ca samme tid som andre som kun lar de "flasse" så har vi en sterkere svart farge en de der fargen de sitter igjen med er mer grå.

 

Er egentlig veldig logisk da gladpack ikke stenger for all luft skal sitte løst på, beskytter tattoen ifra skit & møkk samt holder på fuktigheten, når du vasker det av vil du ta med rester som huden skiller ut dermed korter du ned på healing perioden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

 

den derre gladpack metoden du preker så mye om, har du testet om det faktisk har noe å si for slutt resultatet?

Kun testet det 2ganger på meg selv og kompis som også har gjort det, samt at 1969 tattoo gir det rådet til etterbehandling.

 

Mine tattoo samt min kompis sine tatt ca samme tid som andre som kun lar de "flasse" så har vi en sterkere svart farge en de der fargen de sitter igjen med er mer grå.

 

Er egentlig veldig logisk da gladpack ikke stenger for all luft skal sitte løst på, beskytter tattoen ifra skit & møkk samt holder på fuktigheten, når du vasker det av vil du ta med rester som huden skiller ut dermed korter du ned på healing perioden.

 

nå gidder jeg ikke å starte en diskusjon om det igjen.. men jeg tror heller dette har noe med huden til personen å gjøre. og hvor godt man beskytter dem for solen.

jeg har noen som er over 5år gamle og har bare hatt på plast en dag, så begynt å smøre når det ble tørt.

disse ser så og si helt nye ut enda... alle mine er veldig sterke i farger og sort.

 

men skal prøve din metode neste gang bare for å se om det faktisk har noe å si for meg på min kropp.

skal ta en på lørdag, så da gjør jeg sånn.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

Meget stilig tattoo :) Rått at du kjørte på så mange timer, kan tenke meg det var jævlig vondt.

Ang gladpack metoden da har du noe å teste neste gang vetu :thumbup:

 

den derre gladpack metoden du preker så mye om, har du testet om det faktisk har noe å si for slutt resultatet?

Kun testet det 2ganger på meg selv og kompis som også har gjort det, samt at 1969 tattoo gir det rådet til etterbehandling.

 

Mine tattoo samt min kompis sine tatt ca samme tid som andre som kun lar de "flasse" så har vi en sterkere svart farge en de der fargen de sitter igjen med er mer grå.

 

Er egentlig veldig logisk da gladpack ikke stenger for all luft skal sitte løst på, beskytter tattoen ifra skit & møkk samt holder på fuktigheten, når du vasker det av vil du ta med rester som huden skiller ut dermed korter du ned på healing perioden.

 

nå gidder jeg ikke å starte en diskusjon om det igjen.. men jeg tror heller dette har noe med huden til personen å gjøre. og hvor godt man beskytter dem for solen.

jeg har noen som er over 5år gamle og har bare hatt på plast en dag, så begynt å smøre når det ble tørt.

disse ser så og si helt nye ut enda... alle mine er veldig sterke i farger og sort.

 

men skal prøve din metode neste gang bare for å se om det faktisk har noe å si for meg på min kropp.

skal ta en på lørdag, så da gjør jeg sånn.

Enig med deg gjelder nok ifra person til person, funker for meg å hvis det funker bra for andre så er jo det ikke noe bedre en det :)

 

Tror vi som er aktive i denne tråden kom fram til sist at det ikke er noe fasit på det med etterbehandling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...