~ David ~ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Takk for svar, jeg tror jeg skal prøve Vaseline Intensive Care, ettersom jeg allerede har fått de smånuppene/kvisene som blir nevnt. Jeg antar at det er den vanlige fuktighetskremen du mener, iChristian? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er det, den som du finner på omtrent alle butikkene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Prøv Helosan salve ( den orginale grønn tube) Fotsalve?Den originale Helosan er blå. Grønn er fotsalve Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Har hørt at fotsalve skal gjøre underverker på tatoveringer e:Nei, jeg bare lyver. Kanskje litt slemt å gi tips når jeg ikke har en eneste tatovering Endret 14. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Problemet er at Helosan for mange er for fet... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Prøv Helosan salve ( den orginale grønn tube) Fotsalve?Den originale Helosan er blå. Grønn er fotsalve beklager jeg er dårlig med farger, men ja den orginale blå Lenke til kommentar
havkat Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der halvparten av i Norge. Ja, skal ta den på lørdag Har bestilt time, men tror det blir bare omrisse i første omgang. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? Mitt råd er ikke ta den Men hvis du skal gjøre det 2 sessions a 3-4timer spørs på artist, pris er alt ifra 6000-8000,- vil jeg tro. Noen andre kan nok svare bedre en meg. Jo, skal nokk ta den. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der halvparten av i Norge. Åhh så frekk i kjeften lurer på om du tør å være det utenfor nettes anonyme vindu? Kan du ikke heller svare på en ikke nedsettende måte og respektere at andre liker noe annet en deg? Frekk i kjeften har jeg ingen problemer med å være. jeg svarer vel på akuratt den måten jeg føler for? Det er en tatovering som sikkert har blitt tatt opp 100 gagner før i forskjellige sammenhenger som "alle" fjortisjentene vil ha. Har ingenting imot tribal tatoveringer det kan faktisk være kjempetøft hvis det er gjort ordentlig. Kul du da, som tør å være frekk i kjeften. Og jeg er heller ikke noen fjortisjente. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan jeg spørre hvor gammel du er, havkat, og hvor lenge du har hatt lyst på denne tatoveringen? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Snip* Grattis! Blir moro å se til lørdag! Satt forresten på søndag også i 5 timer, rakk akkurat ikke konkurransen. Er heldigvis ferdig, men sitter med en tømmerstokk av en arm. Spm: Er det vanlig at man får veskeansamling i armen etter tattovering på/rundt albuen? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 aldri opplevd. men når jeg tok håndflata derimot hadde jeg ei klubbe deluxe i ett par dager. Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spm: Er det vanlig at man får veskeansamling i armen etter tattovering på/rundt albuen? Jeg ble ekstremt hoven nå sist jeg tok, har ikke blitt det før. Dersom jeg trykket tommelen ned så ble det dypt spor.. Så ganske sjukt ut.. Nå er den helt fin da, og hevelsen er gått ned. Gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar
Beatrixie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Problemet er at Helosan for mange er for fet... Man kan blande Helosan og annen uparfymert hudkrem(ikke spenol,den inneholder mineraloljer,møkkakrem) for å få en mindre fet Helosankrem. Jeg tålte ikke Helosan, men blandet bepanthen med uparfymert hudkrem. Vanlig hudkrem er ofte for lite fet, og Helosan/bepanthen er ofte for fete..... Endret 14. februar 2011 av Beatrixie Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan noen anbefale en god salve for en ganske fersk tatovering? Da jeg tok den sist onsdag fikk jeg med en tube med 'Tattoo-Creme' fra Pegasus Pro, men denne er ikke noe god å bruke. Den er våt og klissete og drar til seg støv og all mulig drit (ganske lik vaselin i konsistens, kanskje enda seigere). I natt valgte jeg å sove uten, men da jeg våknet i morges var tatoveringen helt tørr og flassete, så noe må jeg jo bruke.. Skulle gjerne hatt noe som holder den normalt fuktig og smidig uten å være klissete. Helst noe som jeg kan finne i dagligvare/apotek. Tatoveringen har også blitt en del blekere der det har flasset av; vil det si at den er ødelagt, eller vil det komme seg igjen? Har sett det skje før men da har det blitt mørkere igjen når det har gått en stund. Hilsen tattoo-newbie bruk gladpack over der kremen er så slipper du at dritt & smuss kommer på det, jeg bruker gladpack alltid de første 3-4dagene om ikke lenger. Mine er healet på 1uke max etter den kun noe små flassing og smører lett med helosan par uker til så tilbake til vanlig lotion for kroppen. Lenke til kommentar
Beatrixie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Første jeg tok bak på skulderen kjente jeg litt, den andre på ankelen kjente jeg ikke i det hele tatt. Så hadde jeg en tatoo-pause på 13 år,hehe. Jeg tok en cover up på skulderbladet ifjor, motivet dekker omtrent hele skulderbladet. Det var 3 timer med PAIN! Skal ta en på underarmen på fredag, er spent hvordan det kjennes ut der.... underarmen er herlig prøv å klypp deg selv der Kjente niks og nada når jeg ble tatovert på underarmen Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? Mitt råd er ikke ta den Men hvis du skal gjøre det 2 sessions a 3-4timer spørs på artist, pris er alt ifra 6000-8000,- vil jeg tro. Noen andre kan nok svare bedre en meg. Jo, skal nokk ta den. du vil angre, bare les tilbake her om 3-4år. din kropp, ditt liv, jeg sier kun min mening. lykke til uansett valg du tar. Første jeg tok bak på skulderen kjente jeg litt, den andre på ankelen kjente jeg ikke i det hele tatt. Så hadde jeg en tatoo-pause på 13 år,hehe. Jeg tok en cover up på skulderbladet ifjor, motivet dekker omtrent hele skulderbladet. Det var 3 timer med PAIN! Skal ta en på underarmen på fredag, er spent hvordan det kjennes ut der.... underarmen er herlig prøv å klypp deg selv der Kjente niks og nada når jeg ble tatovert på underarmen da er du heldig er regnet som et vondt sted Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Kan noen anbefale en god salve for en ganske fersk tatovering? Da jeg tok den sist onsdag fikk jeg med en tube med 'Tattoo-Creme' fra Pegasus Pro, men denne er ikke noe god å bruke. Den er våt og klissete og drar til seg støv og all mulig drit (ganske lik vaselin i konsistens, kanskje enda seigere). I natt valgte jeg å sove uten, men da jeg våknet i morges var tatoveringen helt tørr og flassete, så noe må jeg jo bruke.. Skulle gjerne hatt noe som holder den normalt fuktig og smidig uten å være klissete. Helst noe som jeg kan finne i dagligvare/apotek. Tatoveringen har også blitt en del blekere der det har flasset av; vil det si at den er ødelagt, eller vil det komme seg igjen? Har sett det skje før men da har det blitt mørkere igjen når det har gått en stund. Hilsen tattoo-newbie bruk gladpack over der kremen er så slipper du at dritt & smuss kommer på det, jeg bruker gladpack alltid de første 3-4dagene om ikke lenger. Mine er healet på 1uke max etter den kun noe små flassing og smører lett med helosan par uker til så tilbake til vanlig lotion for kroppen. 1 uke healing er fysisk umulig, hvis du ikke er et slags supermenneske da som regenerer sår veldig mye fortere enn andre mennesker... Endret 14. februar 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Beatrix: Siden du sier du ikke syns det var vondt, så vil jeg spørre hvor lenge du satt? Flogie: Du har et sår, og hvis du faller og slår deg så hovner du opp. Hvor mye varierer, men Victor selv hovnet opp som en julegris:P ( nærheten av lymfe-kjertlene foreks. er det flere som kan få ganske kraftig reaksjoner ) Personlig har jeg vært heldig, selv etter 10 timers økt så hadde jeg ikke noe spess. hevelse. Litt såklart, men ikke plagsomt. Endret 14. februar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Fetteren min tatoverte hånda før jul, og som andre erfaringer her, så gikk han rundt med en ballong der hånda en gang var etterpå. Og for de som er interessert (tipper det er et par av oss her inne) så er det intervju med Victor i nyeste nummer av Nordic Tattoo Mag som kommer i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå