Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? :)

OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der :) halvparten av i Norge.

Åhh så frekk i kjeften lurer på om du tør å være det utenfor nettes anonyme vindu?

 

Kan du ikke heller svare på en ikke nedsettende måte og respektere at andre liker noe annet en deg?

Frekk i kjeften har jeg ingen problemer med å være.

 

jeg svarer vel på akuratt den måten jeg føler for? Det er en tatovering som sikkert har blitt tatt opp 100 gagner før i forskjellige sammenhenger som "alle" fjortisjentene vil ha. Har ingenting imot tribal tatoveringer det kan faktisk være kjempetøft hvis det er gjort ordentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei tribal kan aldri være kjempetøft uansett hvor bra de er gjort, men det er min mening og noe folk her mest sansynelig driter i, så la andre ha sin mening uten at du oppfører deg som du er 14 år.. noen liker det noen liker noe annet deal with it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om det så gjør samme nytte hindrer det i større grad tilførselen av oksygen til hullet, noe tapen er designet for.

Vær heller på den sikre siden og invester litt i egen helse - kjøp bondage-tape.

Lenke til kommentar

Første session med Victor Policheri over. 8 1/2 time med 2 små pauser. Har fremdeles 3-4 timer igjen å se frem til. :D

Skal prøve å få tatt resten på søndag for å være med i konkurransen. Kommer sikkert ikke å vinne da det er noen ville japanske pieces som går over 3 dager, men sykt fett allikevel.

 

Bilder kommer etterhvert...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første session med Victor Policheri over. 8 1/2 time med 2 små pauser. Har fremdeles 3-4 timer igjen å se frem til. :D

Skal prøve å få tatt resten på søndag for å være med i konkurransen. Kommer sikkert ikke å vinne da det er noen ville japanske pieces som går over 3 dager, men sykt fett allikevel.

 

Bilder kommer etterhvert...

 

Grattis! Blir moro å se til lørdag! :thumbup:

Lenke til kommentar

Første session med Victor Policheri over. 8 1/2 time med 2 små pauser. Har fremdeles 3-4 timer igjen å se frem til. :D

Skal prøve å få tatt resten på søndag for å være med i konkurransen. Kommer sikkert ikke å vinne da det er noen ville japanske pieces som går over 3 dager, men sykt fett allikevel.

 

Bilder kommer etterhvert...

 

Grattis! Blir moro å se til lørdag! :thumbup:

 

hehe, OM da :D Helt vilt fornøyd, men ganske øm, hoven og sliten... fy faen.

 

Kommer med bedre bilder når det har grodd skikkelig! Du får se det på tirsdag Nancy, hjemme da

Lenke til kommentar

Kan noen anbefale en god salve for en ganske fersk tatovering? Da jeg tok den sist onsdag fikk jeg med en tube med 'Tattoo-Creme' fra Pegasus Pro, men denne er ikke noe god å bruke. Den er våt og klissete og drar til seg støv og all mulig drit (ganske lik vaselin i konsistens, kanskje enda seigere). I natt valgte jeg å sove uten, men da jeg våknet i morges var tatoveringen helt tørr og flassete, så noe må jeg jo bruke..

 

Skulle gjerne hatt noe som holder den normalt fuktig og smidig uten å være klissete. Helst noe som jeg kan finne i dagligvare/apotek.

 

Tatoveringen har også blitt en del blekere der det har flasset av; vil det si at den er ødelagt, eller vil det komme seg igjen? Har sett det skje før men da har det blitt mørkere igjen når det har gått en stund.

 

Hilsen tattoo-newbie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...