Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 du skal bli ekstremt stor for at noe slikt skal ødelegge en tattis huden er veldig elastisk, så hvis du ikke skal bli body builder så er det ikke noe å tenke på Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Om man tar realistisk motiv, f.eks tar portrett, så skal det mindre til før det ser "rart" og "feil" ut dersom man øker i muskelmasse. Musklene ligger jo ikke jevnt under huden, slik ekstra fett vil gjøre. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 du skal bli ekstremt stor for at noe slikt skal ødelegge en tattis huden er veldig elastisk, så hvis du ikke skal bli body builder så er det ikke noe å tenke på Tyne armer kler veldig få motiver synes jeg personlig, er 186 og veier 72-75kg nå spinkel .. Har vært oppi ca 85 i god form så regner med skal klare bulk/ripe opp til 85kg til jan2012 uten noe problem da blir det sleeve på første armen. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gamle stjernetegntatoveringer ble nettopp enda mer tragisk Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gamle stjernetegntatoveringer ble nettopp enda mer tragisk Bortsett fra at det bare er astronomer som bruker det der, ikke astrologer, eller hvordan pokker det funker... Er hvertfall ikke reelt, dessuten "oppdaget" de det der for 4-5 år sia også... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 3 dager igjen til tattoo session hos Victor Polichieri på Milano Convention Hehe, liker å telle ned høyt for meg selv. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gamle stjernetegntatoveringer ble nettopp enda mer tragisk fuck that! IMMA LION, MRAWR. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 3 dager igjen til tattoo session hos Victor Polichieri på Milano Convention Hehe, liker å telle ned høyt for meg selv. Pics required!!!! 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 3 dager igjen til tattoo session hos Victor Polichieri på Milano Convention Hehe, liker å telle ned høyt for meg selv. Pics required!!!! Hehe, det skal jeg klare Lenke til kommentar
havkat Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? Mitt råd er ikke ta den Men hvis du skal gjøre det 2 sessions a 3-4timer spørs på artist, pris er alt ifra 6000-8000,- vil jeg tro. Noen andre kan nok svare bedre en meg. Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, har et spørsmål angående utviding av hull i øret med bruk av tapers. Har hørt at man helst burde sette i en ring eller noe ann form for smykke når man har brukt en taper. Men visst jeg skal strekke det større kan jeg da ikke bare la taperen stå i til jeg skal skifte til en større taper? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du kan la den sitte i, men jeg vil ikke si at det nødvendigvis er særlig lurt. Det største problemet er vel at tapers har en form som fører til at resultatet fort kan bli ujevnt og rart. Tapers er heller ikke ment å skulle benyttes som smykker, så de er jo voldsomt upraktiske. Lett å hekte seg fast i noe, miste dem osv. Om de er laget av akryl er det også et potensielt problem. Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Du kan la den sitte i, men jeg vil ikke si at det nødvendigvis er særlig lurt. Det største problemet er vel at tapers har en form som fører til at resultatet fort kan bli ujevnt og rart. Tapers er heller ikke ment å skulle benyttes som smykker, så de er jo voldsomt upraktiske. Lett å hekte seg fast i noe, miste dem osv. Om de er laget av akryl er det også et potensielt problem. Men visst jeg til slutt setter i en flesh tunnel etter å ha brukt tapers vil ikke da hulle "rette" seg ut igjen visst det blir ujevnt? Endret 9. februar 2011 av LipsOfDeceit Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der halvparten av i Norge. 4 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Men visst jeg til slutt setter i en flesh tunnel etter å ha brukt tapers vil ikke da hulle "rette" seg ut igjen visst det blir ujevnt? En del av problemet vil jo være at det å bruke tapers som smykke trolig vil irritere et nystrukket hull mer enn nødvendig. Man vil vel gjerne gjøre strekkeprosessen så smertefri som mulig, og ikke utsette seg selv for unødvendig risiko for rifter, blowouts osv. Hvorvidt det eventuelt retter seg opp av seg selv, aner jeg faktisk ikke, men jeg veit ikke om jeg synes at risikoen er verdt å ta heller. Endret 9. februar 2011 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men visst jeg til slutt setter i en flesh tunnel etter å ha brukt tapers vil ikke da hulle "rette" seg ut igjen visst det blir ujevnt? En del av problemet vil jo være at det å bruke tapers som smykke trolig vil irritere et nystrukket hull mer enn nødvendig. Man vil vel gjerne gjøre strekkeprosessen så smertefri som mulig, og ikke utsette seg selv for unødvendig risiko for rifter, blowouts osv. Hvorvidt det eventuelt retter seg opp av seg selv, aner jeg faktisk ikke, men jeg veit ikke om jeg synes at risikoen er verdt å ta heller. Hmm, planen min er ta 3,2mm hull i øret også gå med ring i 1mnd. Så tenkte jeg å bruke tapers opp til 4mm,5mm også 6mm. Så du synes jeg burde kjøpe en piercing på 4mm,5mm og 6mm i tillegg til tapersene? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke nødvendigvis. Bondage tape anbefales gjerne av folk som har mer erfaring enn meg. Her kan du ellers lese mye fornuftig om strekking i det hele tatt... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der halvparten av i Norge. Ja, eller Rhodos! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor lang tid tror dere det tar å ta denne tatoveringen?? Og ca pris ?? OI DEN VAR KJEMPEFIN! Skal du ha den? Har hørt at de er kjempebillige hvis du drar til Magaluf og gjør det der halvparten av i Norge. Åhh så frekk i kjeften lurer på om du tør å være det utenfor nettes anonyme vindu? Kan du ikke heller svare på en ikke nedsettende måte og respektere at andre liker noe annet en deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå