RaW_DeNiM Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 da begynner jeg på chestpiecen på mandag blir halve color og halve b&g.. siden jeg har en fullsleeve med farger og en uten.. så må jo holde det rett^^ Blir 2 demon masker med tilbehør. En sint og en blid. asian style. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Liker det, raw! Post bilde når du er ferdig Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kan ta sin tid det^^ er jo gedigen... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Får legge ut bilder underveis, da ;p Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Et lite "noob"-spørsmål: hvor lenge varer tatoveringer? Kan man regne med at en tatovering fortsatt har sterke farger og skarpe linjer etter 15-20 år? Jeg skjønner at dette nok kommer helt an på pleie, men med et realistisk nivå pleie og omsorg, hva er sånn cirka gjennomsnittet? Dreit meg ut på nr. 1. Tok ikke så godt vare på den, og den er slitt allerede. De seneste er jeg kjempefornøyd med, fordi jeg tok godt vare på dem de første ukene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir de levert i par? Eller må jeg bestille dobbelt opp? Du må kjøpe en og en, leveres ikke i par. Det burde stå spesifisert på sida om det er et par. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 chestpiece session 1... Mer ting og tang skal inn . den blir massiv fra skulder til skulder. Men må jo starte en plass.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har sett de maskene der før. Skal de fargelegges? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 akkurat dem har du nok ikke sett.... Dem er tegna fra scratch. men noe alla tviler jeg ikke på. Farge-.. Joda den på siden med farge sleeven skal farge.. andre black`n grey Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ettersom han skrev at halve skulle være i farger og halve i black and grey, regner jeg med at den ene skal fargelegges... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) den til venstre på bilde.. min høyre skal fargelegges. Endret 7. februar 2011 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Kampkar Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jeg trenger forslag til ideer eller konkrete forslag for en ny tatovering, håper noen her er interessert i å hjelpe. Har lyst til å ha den på venstre side av kroppen, ovenfor midje/ribbein, under armen liksom. Vil at den skal være noe norrønt/nordisk (viking tatovering). Håper på gode forslag, ideer og linker Takk! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ta en titt på Oseberg funnet. Har funnet en del der selv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Der falt den ene spissen av brystvortepiercingen igjen. Fant den heldigvis med en gang og fikk skrudd den på igjen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Åssen er det egentlig med tatovering og det og "bli større" Jeg har begynt og tenke på og ta meg en halfsleeve, men er i utgangspunktet en tynn kar, men har begynt og trene aktivt i det siste, så hvis jeg tar tattovering nå og vokser endel rundt arma. Vil hele greia blir fucka da ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spørs hvor mye større du blir og i hvilket tempo det skjer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har også lurt litt på det samme, men samtidig så har jeg vrt opp 30 kilo fra jeg tok tattoveringene mine og nå ned igjen tilbake til ca 83 kilo. Jeg kan ikke se at jeg så noen forskjell, men samtidig kan en tenke seg at formene som gis når det er muskler gir andre visuelle forandringer enn når det er snakk om fett. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 skal selv trene meg opp før arm sleeves tar begge beina først, regner med gå opp en del i muskler og ca 4-6cm i omkrets på armene minst før jeg tar den ene sleeve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå