Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis! :) Noen formodning om hvilket motiv du skal ta?

Takk takk.

Jepp, skal ha det romerske tallet 7 - VII, med en slik krans som romerne brukte på hodet rundt selve tallet. Hadde egentlig håpet å få tallet laget av romerske søyler men siden jeg skal ha den på innsiden av bicepsen så sa hun at det ikke ville se bra ut når en vridde på armen, men men. Det kommer vel et annet sted på kroppen en gang i framtiden siden jeg er veldig glad i ting fra gammelt gresk, egyptisk og romersk

Lenke til kommentar

Fett. Slike romertall og gammel mytologi har jeg alltid funnet fascinerende. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt tallet 7?

Jeg får forøvrig bare ønske deg lykke til med seansen, så håper jeg du poster resultater når den er ferdig. :)

Jeg har helt siden jeg var liten vært en nisse etter tallet 7, romerske tall syns jeg ser pent ut og som sagt elsker jeg det gamle fra romersk historie og det er vel egentlig grunnen til at det ble slik. Jeg er født i juli måned, men det tror jeg nok ikke hadde noe med valget mitt å gjøre.

Blir nok bilde ja. Pictures or it didnt happen :p

Lenke til kommentar

Bare synd at så alt for mange idioter der ute forbinder jernørna med nazityskland -_-

Ahh, det var jeg ikke klar over, hadde nok blitt designet annerledes slik at det ikke ville blitt linket til det :p. Men backpiece er ikke noe jeg gidder å tenkte på nå uansett. Er så lenge til jeg skal begynne på ryggen anyhow

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg tror generelt studioet til Linda er dyrt. Tattoverte tre små flaggermuser på leggen hos han som var lærling der, altså halv pris, det ble 600 kr. Altså 1200 normalt, for den prisen fikk jeg hundeportrett hos en annen tattovør.

Har du fått tatt noe tattis i Drammen ennå eller?

Eneste jeg har tatt der var på starlight, den som hunden er cover for. Resten er enten tatt hos Leila i Krokstadelva, Sketch hos Linda eller Phil i Tromsø.

Lenke til kommentar

Jeg tror generelt studioet til Linda er dyrt. Tattoverte tre små flaggermuser på leggen hos han som var lærling der, altså halv pris, det ble 600 kr. Altså 1200 normalt, for den prisen fikk jeg hundeportrett hos en annen tattovør.

Har du fått tatt noe tattis i Drammen ennå eller?

Eneste jeg har tatt der var på starlight, den som hunden er cover for. Resten er enten tatt hos Leila i Krokstadelva, Sketch hos Linda eller Phil i Tromsø.

Jøss, Tony som tok den hunden da eller? Hva har du tatt hos Leila? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jøss, Tony som tok den hunden da eller? Hva har du tatt hos Leila? Fornøyd?

Nei nei, ulveøynene under som måtte covres opp, de ble tatt hos Rosa. Setter aldri min fot på Starlight igjen! Hadde muligheten til at den kunne rettes opp, men dro heller til Leila og fikk hun til å ta hunden.

Som sagt, hunden og tre kattepoter som er på ryggen min, de på ryggen ser rare ut, men det er fordi det er direkte avtrykk fra pusene mine og pusene mine ekke så flinke til å la meg ta bilde/trykk av potene dems :) Og teksten under Jack, men tekst er ikke så mye å tenke om mener jeg da :) Men elsker teksten for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...