Kazuo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 God symbolikk. Ja synes selv det passer meg bra har tenkt på det i mange år nå, men tenker også på at folk vil tro jeg er en wannabe Russisk gangster pga er jo de som bruker symbolet eller gangster generelt noe jeg ikke vil bli sett på som.. Men da kan man jo også dra paralleller til Yakuza når man tar klassisk Japansk sleevs , ikke alle som har det er gangstere de fleste har vel ikke en prikk på rullebladet engang. Hva tenker du Glimti om det? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har hatt en labret-stud i leppa i ca. 4 måneder. Bytta til en CBR, men klarte selfvølgelig ikke å få i kula, så sov med ringen i en natt. Våknet opp med at leppa var ganske øm, svidde vist jeg snudde ringen rundt. Så nå byttet jeg til labreten, og det var så vidt jeg fikk den gjennom (Er samme tykkelse som ringen). Ser at det kom litt puss ut, og jeg kan kjenne en slags klomp 'inni' huller. er litt rød, men det er fordi jeg har knødd med å få inn labreten:p Er det normalt eller? Tror ikke jeg har infeksjon, da hadde vell piercingen spydd ut gørr, og vært helt knallrød rund kjeftn. En labret er annerledes satt enn med CBR, p.g.a. tenner og tannkjøtt, så å bytte er ikke lurt. Labret er også en rett stang, CBR er en ring, dermed følger hullet etter bøyen på ringen, noe som kan gjøre det ubehagelig. Lenke til kommentar
mikx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) . Endret 17. september 2014 av mikx Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Faen, begge strikkene datt ut på pluggene når jeg tok av en hjelm istad. Må til Pinpoint etter jobb i morgen.. tips til noe som gjør at de ikke faller ut med en gang? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Finnes det noen piercing-studioer i Kristiansand som er verdt å besøke? Er snakk om hull i øret som skal utvides. Gjerne et sted som stikker 3mm eller noe. Endret 30. januar 2011 av Knewt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Faen, begge strikkene datt ut på pluggene når jeg tok av en hjelm istad. Må til Pinpoint etter jobb i morgen.. tips til noe som gjør at de ikke faller ut med en gang? Får du ikke satt strikkene på igjen? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sa helt klart til pierceren at jeg skulle ha ring, han satt inn labret fordi jeg ikke skulle skade tennene under grotiden. Det hørtes rart ut.. Jeg har tatt begge deler. Med labret tas piercing lenger nedenfor leppen, mens med ring ligger den høyere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Faen, begge strikkene datt ut på pluggene når jeg tok av en hjelm istad. Må til Pinpoint etter jobb i morgen.. tips til noe som gjør at de ikke faller ut med en gang? Får du ikke satt strikkene på igjen? Mistet begge, la ikke merke til at de var borte før like etter. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) fikk faktisk høre av en piercer en gang at sånne strikker selges på blant annet Clas Ohlson. Det er forsåvidt ikke strikker, det heter O-ringer (jeg kan ta feil ) og brukes altså ikke kun til piercing-smykker Edit: kjapt søk på Clas Ohlson sin nettside ga meg http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152357420 Endret 30. januar 2011 av Ickz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 O-ringer er fine greier Jeg har både svarte og gjennomsiktige Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 fikk faktisk høre av en piercer en gang at sånne strikker selges på blant annet Clas Ohlson. Det er forsåvidt ikke strikker, det heter O-ringer (jeg kan ta feil ) og brukes altså ikke kun til piercing-smykker Edit: kjapt søk på Clas Ohlson sin nettside ga meg http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152357420 Faen, da hadde bestefar rett alikevel da! 1 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen som har erfaring med tatovører i Moss, eventuelt Østfold generelt. Snuser litt på tekst på underarm, samt noe rundt og logo-aktig på andre armen, eventuelt noe keltiske greier. Intet veldig stort og fargerikt. Blir for øvrig første tatovering evvah. Har skjønt at man ikke skal gå etter pris når man preger kroppen, noe som forsåvidt sier seg selv. Ble anbefalt en sjappe i Praha, men føler det er noe scetchy å ta det der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ble anbefalt en sjappe i Praha, men føler det er noe scetchy å ta det der. Så lenge du personlig føler det er sketchy så burde du ikke gjøre det, vi snakker tross alt om noen som skal prege kroppen din med kunst du skal ha for resten av livet, det gjelder å finne noen du føler du kan stole på. Jeg har ikke noen erfaring med tatovører i området ditt, men så snart du finner noen/flere, så burde du bare dra dit først, forklare hva du vil ha og prate med de (ikke minst for å finne ut ca pris) sånn at du føler deg litt tryggere på det å ta tatovering. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ble anbefalt en sjappe i Praha, men føler det er noe scetchy å ta det der. Så lenge du personlig føler det er sketchy så burde du ikke gjøre det, vi snakker tross alt om noen som skal prege kroppen din med kunst du skal ha for resten av livet, det gjelder å finne noen du føler du kan stole på. Helt enig. Det kom kanskje litt dårlig frem, men jeg slo det fra meg rimelig kjapt. Dette er jo noe som skal følge meg resten av livet, det er iallefall planen ;P Jeg har ikke noen erfaring med tatovører i området ditt, men så snart du finner noen/flere, så burde du bare dra dit først, forklare hva du vil ha og prate med de (ikke minst for å finne ut ca pris) sånn at du føler deg litt tryggere på det å ta tatovering. Får vel fly innom de to studioene vi har i Moss og snakke litt med dem. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 electric linda (vet ikke hva studioet hennes heter) er jo i moss. hun er utrolig dyktig. vet ingenting om det andre studioet der, så drit i dét og gå til linda du! Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 electric linda (vet ikke hva studioet hennes heter) er jo i moss. hun er utrolig dyktig. vet ingenting om det andre studioet der, så drit i dét og gå til linda du! Remi på Street Style er veldig god hører jeg, så tenkte å ta en prat med han. Linda koster en del og har vel minimum fire timer, og det blir rimelig overkill for det jeg tenker på. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 aldri hørt om remi. det er jo ikke bare linda som tatoverer i studioet sitt. de andre som jobber der er også dyktige, og har nok fått mer enn normal dose ekspertisehjelp til teknikkene sine. det ville fortsatt vært "my ink of choice" der nede. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 aldri hørt om remi. det er jo ikke bare linda som tatoverer i studioet sitt. de andre som jobber der er også dyktige, og har nok fått mer enn normal dose ekspertisehjelp til teknikkene sine. det ville fortsatt vært "my ink of choice" der nede. Trøtt og glemte å få med at jeg vet de er flere, og hører fine ting Får stikke innom de forskjellige og høre litt, takk for input. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 gjør det du halve moroa med å tatovere seg er jakten på riktig artist og planleggingsprosessen Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) gjør det du halve moroa med å tatovere seg er jakten på riktig artist og planleggingsprosessen Absolutt! Sitter og får loads med inspirasjon fra bla. Geeky Tattoos nå...christ, tankene flyr Endret 31. januar 2011 av Scampi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå