Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tror det beste er at man finner den METODEN SOM PASSER BEST FOR DEG Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt! What? Heter du Hogan til etternavn? Gjør nok ikke det, flere wrestler der ute i WWE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du bør ikke ha på plast så lenge egentlig. Det er et sår. Det trenger luft for å gro skikkelig. Det beste er vel egentlig å kun ha på plasten til det i alle fall ikke blør. Da kommer det heller ikke ut noe blekk. Det tar, av egen erfaring, ikke stort mer tid enn maks 4 timer. Etter 4 timer tar man av plasten og skyller, og overflødig blod og blekk blir borte. Så lar man tattoveringa få mest mulig luft. Tror dette er det nærmeste man får et fasitsvar. Det her har jeg fastslått av å ha prata med en mengde tattovører om akkurat dette. Ja ikke akkurat noe fasit dette, har sett flere som gjør som du sier og de ender opp med meget dårlig resultat. Noi på 1969 har noen av de mest farge sterke sleeves som jeg har sett å han anbefaler plast i minst 4dager. Nå på vinteren er vel klam stillongs med helosan krem ikke noe særlig heller. En ting jeg vet er at noe fasit finnes ikke og det skaper mye usikkerhet er det ikke tvil om.. det her har vært diskutert opp og ned her før.. begynner å bli tåpelig.. så hvis du får et sår på kroppen så tar du plast rundt det i 4 dager? det er jo så ulogisk som det kan bli... sår er sår uansett om du har blekk eller en elefant under huden, det sier seg selv at resultatet ha ingen verdens ting å si på om du har på plast eller ikke.... Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) På flater der plastikken og teip ikke er i veien beholder jeg i 3 dager, bytte morgen og kveld, samt vaske og smøre. Beholder jeg plasten så "lenge" danner det seg et fint hinnelag på tatoveringen som flasser av etterhvert, og tatoveringen holder seg tørr (væsker ikke). Tar jeg den av om kvelden etter den er tatt henger jeg fast klær, etc, uansett hvor mye jeg prøver unngå det, og det danner seg lettere skorpe hvorpå blekk kan falle av med skorpen. Men det er slik jeg reagerer på det. Konklusjonen er vel at det er så mange "fasiter" på dette her, at beste rådet er å høre på det tatovøren sier. Endret 29. januar 2011 av LisinWonderland Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er enig i den konklusjonen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hører heller på råd som har bred konsensus i helsefaglige miljøer om behandling av store, overfladiske skrubbsår. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Som jeg skrev er det ikke noe fasit men resultater ifra egen erfaring samt hva man ser av resultater til artister som sier sitt for den enkelte Så nesten gang ikke bjeff så jævlig NIrD. Endret 29. januar 2011 av Dani46 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Som jeg skrev er det ikke noe fasit men resultater ifra egen erfaring samt hva man ser av resultater til artister som sier sitt for den enkelte Så nesten gang ikke bjeff så jævlig NIrD. ok Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Store overfladiske sår/skrubbsår/brannskader blir jo dekket, det gjør at såret ikke blir irritert av f.eks klær ol og gir det rom til å gro, samtidig som såret blir holdt rent. Samtidig er det viktig å holde såret mykt og smidig, for å unngå (eller minske) arrdannelser.(Nå blir vel neppe gladpack brukt, men noe pustende. Jeg hadde f.eks noe som så ut som plast, men som de kalte "ekstra hud" på foten da jeg hadde en liten 3.grads forbrenning der). På de tatoveringene jeg har tatt, så har jeg hatt på plasten til kvelden. På den ene fikk jeg veldig tykk og vond skorpe. Denne gangen skal jeg være enda flinkere til å smøre, og prøve å unngå tykke skorper. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Av egen erfaring: Beholder plasten til dagen derpå, vasker og smører. Tada! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Den ene piggen til brystvortepiercingen falt nettopp av . Har ikke sjekket hvor godt den sitter på evigheter. Merket det heldigvis med en gang så jeg fikk skrudd den på igjen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt! What? Heter du Hogan til etternavn? Gjør nok ikke det, flere wrestler der ute i WWE Skuespillere, mener du... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skuespillere, mener du... Du vil sikkert at folk skal reagere, så da gjør jeg det. De er wrestlere. Sånn er det. Ja, alt har manus, men det er faenmeg mye mer fysisk krevende enn noe som du noen gang har gjort, tenker jeg Diskusjonen blir sikkert et annet sted, men det her var reaksjonen i alle fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Foreslår at vi vender tilbake til kroppskunst nå. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er skikkelig hypp på den her type stjerner på knærne Vet at på øvre del av bryst på begge sider betyr det kaptein i Russiske underverden så de holder jeg meg laaaaaaaaangt unna, men blir det på knærne litt for "gangster"?? Første gang jeg så de var i dokumentaren Mark of Cain anbefalt film for alle tattoo huer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kult bilde iallefall. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nautiske stjerner på knærne... Skrubbet mange dekk kanskje? =P Lenke til kommentar
mikx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) . Endret 17. september 2014 av mikx Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nautiske stjerner på knærne... Skrubbet mange dekk kanskje? =P hehe, symbolet med stjerner på knærne betyr at du bøyer deg ikke for andre. Synes selv det er rimelig stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå