BadFurDay Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det ikke to år siden du snakket om at du skulle ta å feste den lenken? Og den vil uansett ikke lage noe klirrelyd når du går. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 tror klinkekuler i lomma vil lage mer lyd enn kjetting i ballene. Skal du ha kjetting som lager lyd må du nok opp i traktorkjetting size,. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan ha ei lita bjelle 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ku bjelle. haha. syns jeg ser det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det ikke to år siden du snakket om at du skulle ta å feste den lenken? Og den vil uansett ikke lage noe klirrelyd når du går. Jo, en god stund siden nå. Men det kom noen andre planer i mellomtiden så da ble disse skøvet litt til side. Har uansett ikke hastverk. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hehe... hva synes du spenul? lol, ikke heeeeelt hva jeg er ute etter Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Heihei! Min bror og jeg lurer på få oss en såkalt søskentatovering. Men vi trenger litt hjelp med fantasien...ingen portretter, og vi skal ikke ha hverandres navn. Jeg tenkte litt på fødselsblomst, men det er kanskje litt for femi for broren min. Begge er født i september så kanskje noe rundt det? Et bilde av Jomfruen er vel ikke så macho det heller... Hjelp?=) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hmm, første jeg kom til å tenke på er hvis du fjerner teksten og rammen rundt. Og fullfører skrå fikanten øverst og nederst. Eller så går det jo ann å finne noe alla en med mario og andre med Luigi Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt! Endret 27. januar 2011 av Spenul Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Heihei! Min bror og jeg lurer på få oss en såkalt søskentatovering. Men vi trenger litt hjelp med fantasien...ingen portretter, og vi skal ikke ha hverandres navn. Jeg tenkte litt på fødselsblomst, men det er kanskje litt for femi for broren min. Begge er født i september så kanskje noe rundt det? Et bilde av Jomfruen er vel ikke så macho det heller... Hjelp?=) Tror kanskje jeg ville fått den "verifisert" av en japaner først, men hva med; http://www.kanjisymbol.net/mean/sibling.html Eventuelt hva med noe norrønt? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tok hele leggen tidligere idag kun linet opp motivet samt detaljer rundt og det svir som F nå, verre en å ta selve tatoveringen :!: Blir moro å fylle skygge,farge osv ettervert Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Grattis. Er enig i at omrisset er det som merkes mest. Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hmm, første jeg kom til å tenke på er hvis du fjerner teksten og rammen rundt. Og fullfører skrå fikanten øverst og nederst. Eller så går det jo ann å finne noe alla en med mario og andre med Luigi Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt! Problemet er at jeg er jente da Og vi er halvsøsken så vi har ikke samme etternavn... Kanji symbolet er jo en mulighet, men det er ikke så originalt... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ^ Det jeg syns er litt småkult er oppdelte tatoveringer. Kan gjerne være et fullverdig motiv alene og, med den tilleggsfunksjonen at dere kan legge tatoveringene deres ved siden av hverandre, og dermed skape et nytt/større motiv. Da blir det litt mer begrenset hvor dere kan ha dem dog. Det som hadde blitt best var vel om dere har noen spesielle minner/interne vitser/osv. som dere kunne gjort noe på? Eller to deler som passer sammen (som sagt), der hver halvdel representerer hver av dere. Jeg håper jeg er til litt hjelp, selv om jeg ikke akkurat har skrevet konkret... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har endelig mannet meg opp til å bestille time hos Solid Stavanger, for en half sleeve. Motivet skal være en Phoenix fugl. Det jeg dog lurer på er hva som er "tillatt" å ha i dette motivet. Selve fuglen har jeg forhåndsbestemt, men jeg vurderer å legge til enkelte "gammel-japanske" motiver, som feks bølger osv etc. Men vil dette se ultra-kleint ut pga det ikke hører sammen? Jeg har ingen planer om å la den være omgitt av flammer slik jeg ser mange gjør. Gi meg gjerne noen hint Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt! What? Heter du Hogan til etternavn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 hvem og hvilket studio i Oslo er best på portrett? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jimmy på Hellspawn er ganske god, men på potretter så er det Electric Linda jeg sier ihvertfall:) Lenke til kommentar
leifbergen89 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om en meget god tatoo artist rundt bergens området. Gjerne en som er så god og poplulær at han\hun har vente tid for å få time. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om en meget god tatoo artist rundt bergens området. Gjerne en som er så god og poplulær at han\hun har vente tid for å få time. Vet ikke om de har ventetid (de har vel noe, vet dog ikke hvor lang), men vil anbefale Tomas Brudvik og Jannicke Wiese-Hansen på Lets Buzz. Ligger i Tverrgaten (Marken) i Bergen. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Med en avetar som du har så går jeg utifra at du er litt på sm-fronten ( Nå kan du tilhøre den katogorien som liker og utføre det..men ikke oppleve det da ) Hvis noen napper forsiktig i brystvorta så er det jo digg...samme greia Hm, jeg vil nå si det er forskjell på å bli.. nappet i... og å bli nappet i i piercingene. Kan ikke si det er noe digg å bli nappet i tungepiercingen akkurat, selv om å få selve tungen sugd litt på... hmm Ja. Det var da mitt saftige bidrag til SM-prat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå