Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei!

Min bror og jeg lurer på få oss en såkalt søskentatovering.

Men vi trenger litt hjelp med fantasien...ingen portretter, og vi skal ikke ha hverandres navn.

Jeg tenkte litt på fødselsblomst, men det er kanskje litt for femi for broren min. Begge er født i september så kanskje noe rundt det? Et bilde av Jomfruen er vel ikke så macho det heller...

Hjelp?=)

Lenke til kommentar

Hmm, første jeg kom til å tenke på er hvis du fjerner teksten og rammen rundt. Og fullfører skrå fikanten øverst og nederst.

bro-code.jpg

Eller så går det jo ann å finne noe alla en med mario og andre med Luigi

Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt!

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Heihei!

Min bror og jeg lurer på få oss en såkalt søskentatovering.

Men vi trenger litt hjelp med fantasien...ingen portretter, og vi skal ikke ha hverandres navn.

Jeg tenkte litt på fødselsblomst, men det er kanskje litt for femi for broren min. Begge er født i september så kanskje noe rundt det? Et bilde av Jomfruen er vel ikke så macho det heller...

Hjelp?=)

Tror kanskje jeg ville fått den "verifisert" av en japaner først, men hva med; http://www.kanjisymbol.net/mean/sibling.html ;)

Eventuelt hva med noe norrønt?

Lenke til kommentar

Hmm, første jeg kom til å tenke på er hvis du fjerner teksten og rammen rundt. Og fullfører skrå fikanten øverst og nederst.

bro-code.jpg

Eller så går det jo ann å finne noe alla en med mario og andre med Luigi

Mulig dere har et unikt etternavn med våpenskjold eller noe? Google etternavnet. Jeg har funnet mye kult på mellomnavnet mitt, blant annet en amerikansk wrestler med theme låt!

Problemet er at jeg er jente da :thumbup:

Og vi er halvsøsken så vi har ikke samme etternavn...

Kanji symbolet er jo en mulighet, men det er ikke så originalt...

Lenke til kommentar

^

Det jeg syns er litt småkult er oppdelte tatoveringer. Kan gjerne være et fullverdig motiv alene og, med den tilleggsfunksjonen at dere kan legge tatoveringene deres ved siden av hverandre, og dermed skape et nytt/større motiv. Da blir det litt mer begrenset hvor dere kan ha dem dog.

Det som hadde blitt best var vel om dere har noen spesielle minner/interne vitser/osv. som dere kunne gjort noe på? Eller to deler som passer sammen (som sagt), der hver halvdel representerer hver av dere.

Jeg håper jeg er til litt hjelp, selv om jeg ikke akkurat har skrevet konkret... :whistle:

Lenke til kommentar

Har endelig mannet meg opp til å bestille time hos Solid Stavanger, for en half sleeve.

Motivet skal være en Phoenix fugl.

Det jeg dog lurer på er hva som er "tillatt" å ha i dette motivet. Selve fuglen har jeg forhåndsbestemt, men jeg vurderer å legge til enkelte "gammel-japanske" motiver, som feks bølger osv etc.

Men vil dette se ultra-kleint ut pga det ikke hører sammen? Jeg har ingen planer om å la den være omgitt av flammer slik jeg ser mange gjør. Gi meg gjerne noen hint :roll:

Lenke til kommentar

Noen som vet om en meget god tatoo artist rundt bergens området. Gjerne en som er så god og poplulær at han\hun har vente tid for å få time.

Vet ikke om de har ventetid (de har vel noe, vet dog ikke hvor lang), men vil anbefale Tomas Brudvik og Jannicke Wiese-Hansen på Lets Buzz. Ligger i Tverrgaten (Marken) i Bergen.

Lenke til kommentar

Med en avetar som du har så går jeg utifra at du er litt på sm-fronten :new_woot:

( Nå kan du tilhøre den katogorien som liker og utføre det..men ikke oppleve det da )

Hvis noen napper forsiktig i brystvorta så er det jo digg...samme greia :whistle:

Hm, jeg vil nå si det er forskjell på å bli.. nappet i... og å bli nappet i i piercingene. Kan ikke si det er noe digg å bli nappet i tungepiercingen akkurat, selv om å få selve tungen sugd litt på... hmm :blush:

Ja. Det var da mitt saftige bidrag til SM-prat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...