ikkeno Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ei veninne som nettop har anskaffet seg tattovering. Det hun lurer på er om hun burde vente med å dysje/bade? 6201926[/snapback] Hva sa de som tatoverte henne? 6202442[/snapback] De nevnte ingenting. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 man bør ikke dusje og bade rett etter man har tatovert seg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 takk gud for alle som tatoverer nakne gutter på ryggen. Og takk til Glint som søker de opp og legger de inn i tråden vår Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har lenge hatt lyst til å tatovere navnet til broren min på arabisk, og for rundt to måneder siden fortalte jeg det til en venninen av meg, og nå har hun tatt en slik tatovering. Nå føler jeg at jeg ikke kan ta min siden hun har "ødelagt" det 6240678[/snapback] ååå, copycats. Føler med deg! Finn på noe kulere! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fjern den. 6240698[/snapback] + Så kan du ta den uten bekymringer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) http://www.funnypart.com/pictures/FunnyPart-com-tattoo.jpg Endret 5. juni 2006 av Camron Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Find this picture at funnypart.com? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Satrucci_ fikser det Endret 5. juni 2006 av Camron Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hahaha, den der var tøff Satrucci_ Jeg vil ha en drage i tribal-stil, altsa noe slikt: Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Såvidt jeg har fått med meg er løver en klassiker blant folk som skal ha en tatovering bare "for å ha en tatovering". Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har lyst til å ta en tatovering der folk automatisk vil sette meg i bås, og anta at jeg bare har glemt øyenbrynspiercingen i Volvoen sammen med det 16årige småripset jeg nettopp har plukket opp i skolegården på nærmeste ungdomsskole. Tanken min var å ta løven fra det norske riksvåpenet på den ene overarmen, og den finske på den andre armen (ettersom jeg er 50/50). Med andre ord - hvor høyt vil det slå ut på harryskalaen (som for øvrig går fra 7 til 21)? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) fant en sinnsykt tøff tatovering her... kan ikke tenke meg å gjøre noe sånt selv, men herregud hvor tøff den var:) edit: krøll med img taggene Endret 9. juni 2006 av Musty Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Han burde jo latt armhåret gro der skjegget og øyenbrynene er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Imponerende bra detaljer på tennene. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 har så sinnsykt lyst på en tattis... men klarer bare ikke finne hva jeg vil ha.... Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 denne var litt kul: http://www.geocities.com/frode_68/tattis.jpg *Fjernet img-tags, for stort bilde* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå