Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg sa "innbilte smerter" mente jeg folk som ikke har tatt piercing i det hele tatt og som automatisk har en innstillin gom at det må være helt tortur om det så bare er i øreflippen og dem finnes det mange av. Tro meg for jeg har møtt en del. Folk som har tatt noen piercinger og vet mer om det er det noe litt annet med.

 

Og hvordan du tolker dette som å le av noen forstår jeg ikke!

Lenke til kommentar

Glimti: For du skrev det var ganske morsomt..men drit nå i det da.

Jeg også har møtt mange som tror alt er vondt, jeg forsto ikke at du mente de som aldri hadde tatt før ;)

 

At du forklarer deg slik at man kan tolke det på flere måter er faktisk ikke min feil, men jeg fikk svar:)

JEg spør rett ut og sier det jeg mener.

 

 

Chris: skal gjøre det, er bare mer enn nok om dagen.

Hadde ikke fått lov til og gjøre det nå heller av legene:)

Tattovering, piercing går greit...men tørr ikke kan skje ting som jeg ikke vil oppleve pga. reaksjoner fra kroppen.

 

 

Eneste grunnen til at jeg vil gjøre det er og få Gabriel gjennomhullet :!:

 

Har ikke store problemene med det...merklig nok.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Morsomt med folk som tror alt er vondt ja. For ikke så lenge siden var de jo en som la ut noen youtubefilmer her med et par kvinner som skrek straks tatoveringsnåler rørte dem. Tatovørene ante jo ikke hva de skulle gjøre... :!:

 

Gøy å få noen hull i penisen ja. :thumbup: Jeg skulle egentlig bare ha prins albert, men så ble det i pungen også og nå planlegger jeg altså ampallang samt lenke fra ringen i pungen til prins alberten. Lett å bli hekta... :!:

Lenke til kommentar

Er ikkje ein prins albert frykteleg upraktisk?

Eg syns det kan sjå veldig bra ut, men... Liek... How does it work?

 

Nope, merker den faktisk ikke til daglig i det hele tatt. Men skjønner at du lurer på det om du ikke har tatt den selv. Jeg har alltid lurt på og lurer forøvrig fremdeles på hvordan det er med piercing midt i nesen. Synes bare det virker upraktisk og da spesielt når du er forkjølet, men Milanjo som har det sier det går helt greit.

Lenke til kommentar

Minner meg om en jødestjerne... Tviler på at det der blir komplisert siden det er uten små detaljer. Dog har psilocybe tideligere sagt at det ikke blir fint med hvit farge da den blir grumsete ettersom huden som gror over er mørkere enn hvitfargen så hvis du skal ha den lyse delen veldig lys kan det kansje bli et problem. Men jeg er ingen ekspert.

Lenke til kommentar

Minner meg om en jødestjerne... Tviler på at det der blir komplisert siden det er uten små detaljer. Dog har psilocybe tideligere sagt at det ikke blir fint med hvit farge da den blir grumsete ettersom huden som gror over er mørkere enn hvitfargen så hvis du skal ha den lyse delen veldig lys kan det kansje bli et problem. Men jeg er ingen ekspert.

 

Ja stemmer, noe av det jeg må fikse, få det litt grått eller noe, mest lyst på den uten farger.

Ja det ligner på en jødestjerne er ikke en feil assosiasjon, men det er mye mer som ligger bak som jeg håper du skjønte. Har gjort mye for at man skal skjønne at det ikke er en vanlig jødestjerne. Dette gjør også at jeg ikke kan ha den på brystet, da vil man med en gang få assosiasjoner til andre verdenskrig og jødedom. Grunnen til den formen er meste pga:

post-101185-0-65939400-1296140040_thumb.png som er selve essensen i den. Hver av trekantene har også veldig mye symbolikk hver for seg, som jeg bringer sammen til en.

 

Lurer på om jeg skal putte en ting til i den, om jeg får det til å passe.

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Litt værre hvis man rykker for hardt i en lenke i penisen enn om man napper litt for hardt i brystvorten...

 

Tenker ikke først og fremst på å bruke den til aktiviteter, men heller fordi det er en greie jeg har sans for samt fo å klirre litt og lage litt lyd. Vil jo ha en som er mulig å ta av når det er behov for det... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...