theoriginalAidskake Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det ble brukt 15M2-nåler på ryggen min i går. Fargeleggingen gikk unna som et olja lyn, men fy faen så kjapt inflammasjonen slo inn av samme grunn. Ny runde om en måneds tid. Hvor mye har du igjen av ryggen egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Morro da. Selv har jeg ingen planer bortsett fra ampallangen. Har ikke vært nede og hørt om de har fått inn smykker på lange tider nå. Hadde tenkt å gå og spørre i helgen som var, men jeg har fått et problem med beinet så er stort sett lenket til hjemmet nå. Så snart det blir bra skal jeg ned og høre igjen. Kan du ikke bare be de bestille et til deg? Virker jo som du bare titter innom nå og da for å se om de tilfeldigvis har et smykke i din lengde? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Leverandørene har ikke hatt i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva med et annet studio? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke noen andre her i byen som jeg vil betro meg til lenger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må du betro deg til noen for og bestille et smykke O.o Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tror du jeg gidder å oppsøke et dårlig senter? Nei, da venter jeg heller litt lenger til et kompetent senter har det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå tenkte jeg slik at når det gjelder smykke så har du vel god nok kompetanse selv til og vite hva du vil ha Så akkuratt på det området så bryr jeg meg fint lite om kompetansen til de som jobber på den og den plassen så lenge jeg får det jeg har bestilt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Igjen, hvilket studio er det som ikke har Ampallang-smykke? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det ikke bare snakk om en 2 eller 2,4mm barbell da? Men au, jeg tittet på wikipediaartiklene for Ampallang og Apadravya, au sier jeg bare... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har intimpiercinger fra før av så skal gå bra. Dessuten var de mindre vonde enn brystvortene. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror det er synet som er verst, det ser vondt ut. hehe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sant nok. Folk tror ofte at en del piercinger er helt grusomme bare de ser et bilde... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, jeg har stort sett ikke det problemet, men særlig når det gjelder intimpiercinger så kjenner jeg at jeg får frysninger. Jeg er vel bekymret for at junior skal få vondt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tenkte mer på folk som aldri har tatt en eneste piercing. Folk får jo kuldegysninger og sier "Det ser så vondt ut" og "Det må jo gjøre så vondt" helt automatisk... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg får høre det om piercingene mine i toppen av øret så det kan jeg absolutt forestille meg om intimpiercinger ja... hehe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har fått høre det bare om øreflippen og det før jeg begynte å utvide. Ganske morsomt egentlig hvordan folk har så mye inbilt smerte. 2 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor mye har du igjen av ryggen egentlig? 15-20 timer igjen, vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg har fått høre det bare om øreflippen og det før jeg begynte å utvide. Ganske morsomt egentlig hvordan folk har så mye inbilt smerte. Hvis man VET man får vondt da Behøver ikke og være innbilt vet du..jeg vet foreks. på meg så hadde det vært DRITVONDT. Nå tenktej eg på snurrebassen, ikke øret :!: Endret 26. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan vet du sånt egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå