Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med tattoo i Roma?

 

Skal dit med klassen i April. Tenkte jeg kunne bestille time om jeg finner ut at de har et bra studio der nede.

 

Er masse gode studioer i Roma, men om du ikke snakker italiensk er det ikke alle de som snakker engelsk heller, og i hvert fall ikke god engelsk. I tillegg så må du forberede deg på at hvis noe skulle flasse av eller ikke bli helt hundre prosent (kan skje den beste) så må du nok betale nypris for touchup hos en norsk artist, eller dra tilbake til Roma for å få det fikset der.
Lenke til kommentar

Er masse gode studioer i Roma, men om du ikke snakker italiensk er det ikke alle de som snakker engelsk heller, og i hvert fall ikke god engelsk. I tillegg så må du forberede deg på at hvis noe skulle flasse av eller ikke bli helt hundre prosent (kan skje den beste) så må du nok betale nypris for touchup hos en norsk artist, eller dra tilbake til Roma for å få det fikset der.

 

Okei. Vet du hvordan prisnivå er der nede? Og må jeg snakke lenge på forhånd for å få tid hos et av de bra studioene? Jeg skal som sagt på klassetur og har ikke fått endelig dagsprogram, så jeg vet ikke når jeg har fri. Tips til bra studio? Je googlet og kom frem til bl.a. Black Dragon Tattoo Link

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Morro da. Selv har jeg ingen planer bortsett fra ampallangen. Har ikke vært nede og hørt om de har fått inn smykker på lange tider nå. Hadde tenkt å gå og spørre i helgen som var, men jeg har fått et problem med beinet så er stort sett lenket til hjemmet nå. Så snart det blir bra skal jeg ned og høre igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...