makingFaces Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vet at noen gjør det allerede ja, men det er jo en bølge nå med at ALLE utvider. Men om tjue år, når alle rebellene som utvider i dag har blitt voksne og fått barn og stasjonsvogn og labrador og svigerforeldre... Det er da jeg forventer eksplosjon i industrien Lenke til kommentar
AvenueEiffel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vet ikke om det er her jeg skal skrive, er helt ny her inne... Anyway...Skal til Polen(Gdansk) om en uke med klassen, og lurer på om noen har noen erfaring med tattovering i Polen generelt? Har hørt mange snakker om at der får man blodforgiftning med en gang du setter deg i stolen, men kan da aldri tenke meg at alle polakker med tattovering går rundt blodforgiftning... Skal ha en aldri så liten bokstav rett ved trusekanten....er det et risky sted å ta med tanke på at den kan bli stygg ved en eventuell graviditet om noen(ok, mange) år? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjør på. Trusetattoveringer i Polen har jeg bare gode ting å si om. Billig er det og, og polakker har veldig god arbeidsvilje og vil gjøre sitt beste for at du får et resultat du er fornøyd med. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Søk opp studioer på internasjonale forumer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Noen som har erfaring med tattoo i Roma? Skal dit med klassen i April. Tenkte jeg kunne bestille time om jeg finner ut at de har et bra studio der nede. Tattoo-ideen jeg har i hodet er forøvrig en F-nøkkel, med noter rundt og noe fargerik bakgrunn i en slags new-school-stil. Endret 23. januar 2011 av Knewt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vet ikke om det er her jeg skal skrive, er helt ny her inne... Anyway...Skal til Polen(Gdansk) om en uke med klassen, og lurer på om noen har noen erfaring med tattovering i Polen generelt? Har hørt mange snakker om at der får man blodforgiftning med en gang du setter deg i stolen, men kan da aldri tenke meg at alle polakker med tattovering går rundt blodforgiftning... Skal ha en aldri så liten bokstav rett ved trusekanten....er det et risky sted å ta med tanke på at den kan bli stygg ved en eventuell graviditet om noen(ok, mange) år? Anbefaler deg å lese åpningsinnlegget. Der står det en del om tatoveringer i utlandet og hvorfor du heller burde ta i hjemlandet. Lenke til kommentar
AvenueEiffel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 leste det, men står bare om utlandet generelt, ikke konkret Polen, og det er det jeg spør om. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vet at noen gjør det allerede ja, men det er jo en bølge nå med at ALLE utvider. Men om tjue år, når alle rebellene som utvider i dag har blitt voksne og fått barn og stasjonsvogn og labrador og svigerforeldre... Det er da jeg forventer eksplosjon i industrien Hihi, da har jeg veninna mi som omvendt eksempel på det der. For ikke bare har hun utvidede ører, det har gubben hennes også. Tattoveringer i flust på de begge, og der er de ikke bare godt voksne, men også flere barn, flere stasjonsvogner, oppdrett av hunder og svigerforeldre også Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 oppdrett av hunder og svigerforeldre også God stamtavle på de svigerforeldrene da? =) 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det på tide med nye piercinger hvis du kjenner du har "fantomkløe" der hvor du egentlig tenker at du har lyst på nye piercinger? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg har dyttet vekk den tanken for jeg har fått slik kløe på plasser der jeg tror piercing hadde vært "litt" ukomf og ha :!: Men alvorlig talt...ja, tror du bør ta en da ja Endret 24. januar 2011 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Er verre når fantomkløen er i øret, bare at det ikke er noe øre der lengre edit: Ikke som i at øret er borte, men at det er et svært hull der...... bare jeg som har dette forresten? Fantomkløe? Endret 24. januar 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Char: Nope, det er noe som heter fantom-smerter foreks. Jeg har tannpine der jeg har tannkjøtt bare( tennene er trukket) og jeg snakket med legen om det, og han sa det er fantom-smerter. LIKE vondt, men det er hjernen som bestemmer alt det der. Så at du kan kjenne kløe en plass du har hatt et hull lenge før, tviler jeg ikke et minutt på Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da har man vært på Madison og tatt 4 mm! Lenke til kommentar
Beatrixie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Er ny bruker på forumet, men har vært innom å lest i tråden her for en stund siden. Er det noen som vet om emla krem har noen innvirkning på blekket ved tatovering? Noen sier ja, og noen sier nei. Har en venninne som er livredd for at det skal gjøre vondt... Til opplysning kan jeg si at jeg har tatt 3 tatoveringer uten bedøvelse, så smerten er ikke noe problem for meg Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg brukte litt emlakrem på min første. Det skulle være en stor pinup på ribbeina Fikk en del store øyner fra tatovørene på studioet når de hørte hvor min første skulle. De anbefalte meg faktisk emlakrem. Gikk helt fint! Måtte innom og etterfylle etter 3-4 uker. Men det har nok sikkert ingenting med kremen å gjøre uansett Men når det er sagt så lurer man bare seg selv med kremen. Den skal jo sitte på og virke en stund før man får noen effekt, og så bruker man litt av tiden på å komme seg til studioet. Og effekten varer bare noen timer. Og når den går bort så er man ved start igjen. Like greit å ikke bruke krem og heller bli vandt til smerten fra første stikk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det varierer jo litt om det gjør faktisk vondt også da. Når jeg tok mine første, på armene, så gjorde det ikke vondt. Mens den siste, på ryggen, da gråt jeg nesten. Men hun ene som jobbet der hvor jeg tok den siste fortalte at hun ikke syntes de på ryggen var så ille, men at brystet og underarmene hennes hadde vært mye værre. Lenke til kommentar
Beatrixie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Første jeg tok bak på skulderen kjente jeg litt, den andre på ankelen kjente jeg ikke i det hele tatt. Så hadde jeg en tatoo-pause på 13 år,hehe. Jeg tok en cover up på skulderbladet ifjor, motivet dekker omtrent hele skulderbladet. Det var 3 timer med PAIN! Skal ta en på underarmen på fredag, er spent hvordan det kjennes ut der.... Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Første jeg tok bak på skulderen kjente jeg litt, den andre på ankelen kjente jeg ikke i det hele tatt. Så hadde jeg en tatoo-pause på 13 år,hehe. Jeg tok en cover up på skulderbladet ifjor, motivet dekker omtrent hele skulderbladet. Det var 3 timer med PAIN! Skal ta en på underarmen på fredag, er spent hvordan det kjennes ut der.... underarmen er herlig prøv å klypp deg selv der Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det ble brukt 15M2-nåler på ryggen min i går. Fargeleggingen gikk unna som et olja lyn, men fy faen så kjapt inflammasjonen slo inn av samme grunn. Ny runde om en måneds tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå