After Dark Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg skulle også i min tid slutte på 10 mm, men det ble 20 istede. Imidlertid kommer jeg ikke til å utvide noe ytterligere da jeg synes det lir for stort når øreflippen blir større enn toppen av øret og hele ørets naturlige form forsvinner. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror nesten jeg skal ta de siste innleggene her som et forvarsel på at jeg kanskje ender opp med en kjæreste med store øreflipper etter hvert Han har nettopp begynt å utvide, og har tenkt å stoppe på 12-15 mm Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjedelig å stoppe når man har begynt egentlig så du får la tiden vise... :!: Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hehe må nok bare vente og se Endret 21. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Da har man bestilt time for første tatovering og. 2. juni it is. Var ikke no ledig før i mai, og da har jeg ikke tid pga eksamener og eksamenslesing -.- Så da blir det noen måneder til og gå å være spent Endret 22. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Gartulerer. Er alltid kjedelig med lang ventetid og den føles alltid enda lenger. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Stemmer nok det Gleder meg masse. Og sparepengene rusler ikke sin vei, så er ikke no problem å vente Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 I natt drømte jeg faktisk at jeg skulle tatovere meg, men så måtte tatovøren vente til i morgen. Husker ikke hvorfor hun måtte vente, me husker også at i drømmen hadde jeg en tatovering jeg ikke har i virkeligheten, men har lurt på å ta. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har tenkt å tatovere Sleipner. Den åttefota hesten fra norrøn mytologi Har funnet noen bilder på nett av hvilken type tattoo jeg kunne tenkt meg, men blir nok til at han får ganske stort spillerom med hvordan han gjør det. Sleipner kan bli bra =) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Satser på det blir bra ja Skal tatovere en ganske så realistisk versjon jeg da. Har sett mange tribalversjoner, men har ikke helt sansen for det. Så målet er at det skal se ut som en mer eller mindre ekte hest, bare med åtte foter Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kaller du det motivet for tribal? Huff =P Sett mange realistiske motiv av Sleipner, så blir nok bra ^^ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Neida, så ikke på det motivet der som tribal er mer det at det generelt er tribaltatoveringer jeg har funnet når jeg har drevet og lett og sånt. Virker som det er flest av dem Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Alt for mange av dem ja. Tribals generelt er jo grelle saker, hehe. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Enig i det. Kan ikke komme på jeg har sett no særlig tribals som jeg har likt. Nærmeste tror jeg må være noen forskjellige keltiske tatoveringer. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Foretrekker Norrøne viklinger selv (som noen idioter der ute kaller for "Viking Tribals") Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Uten den hensikt å støte noen, så synes jeg som regel at tribals virker mer for folk som ikke har helt klart å bestemme seg for motiv, men som bare vil tatovere seg. Jeg vurderte det selv den gang jeg ville ha en bare for å ha en tatovering. Men nå som jeg omsider har bestemt meg for motiv og tema for den planlagte sleeven min, så virker det så mye mindre anstrengt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Mye stilig innen det og ja Godt mulig hvis jeg skal ha fler tatovering etter hvert at jeg fortsetter med ting i norrøn stil. Vurderer ei enkel tatovering av midgardsormen rundt ankelen, men det er bare på tankestadiet enda. Får gjøre meg ferdig med en ting av gangen Edit: Rettet opp en grusom orddelingsfeil. Endret 22. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg skulle også i min tid slutte på 10 mm, men det ble 20 istede. Imidlertid kommer jeg ikke til å utvide noe ytterligere da jeg synes det lir for stort når øreflippen blir større enn toppen av øret og hele ørets naturlige form forsvinner. story of our lives.... mistenker at den "perfekte størrelsen" flytter seg oppover i takt med hva man faktisk har. Jeg skulle bare ha 4 mm så jeg kunne ha litt større ringer og pynt i.... men fire så jo så lite ut, så ble det seks. Fortsatt litt lite ass. Så ble det åtte, som praktisk talt var det samme som ti. Ti er et fint, rundt tall :) Bestilte nettopp stæsj til 14 mm..... Men mener foreløpig akkurat det samme som Glimti; synes ikke det blir så fint når øret kommer helt ut av proposjoner. Vil bare ha stort nok til at folk slipper å spørre om det faktisk er hull helt gjennom. Vedder en tier på at i 2030 er det store penger i å sy sammen igjen øreflipper 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skulle jeg hatt en tribaltatovering noen gangn noe som ikke kommer til og skje skulle jeg ha tegnet den helt selv. Men blir navnet til sønnen min over hjertet i stedet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vedder en tier på at i 2030 er det store penger i å sy sammen igjen øreflipper Den slags skjer da allerede i dag. Husker Aidskake/Penis Trygve la ut en bildeserie på en som fikk kuttet og sydd igjen øreflippen, men det er for en god stund siden så hvor i tråden det er aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå