Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Uten den hensikt å støte noen, så synes jeg som regel at tribals virker mer for folk som ikke har helt klart å bestemme seg for motiv, men som bare vil tatovere seg.

Jeg vurderte det selv den gang jeg ville ha en bare for å ha en tatovering. Men nå som jeg omsider har bestemt meg for motiv og tema for den planlagte sleeven min, så virker det så mye mindre anstrengt.

Lenke til kommentar

Mye stilig innen det og ja ;) Godt mulig hvis jeg skal ha fler tatovering etter hvert at jeg fortsetter med ting i norrøn stil. Vurderer ei enkel tatovering av midgardsormen rundt ankelen, men det er bare på tankestadiet enda. Får gjøre meg ferdig med en ting av gangen :p

 

Edit: Rettet opp en grusom orddelingsfeil.

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Jeg skulle også i min tid slutte på 10 mm, men det ble 20 istede. Imidlertid kommer jeg ikke til å utvide noe ytterligere da jeg synes det lir for stort når øreflippen blir større enn toppen av øret og hele ørets naturlige form forsvinner.

 

story of our lives.... mistenker at den "perfekte størrelsen" flytter seg oppover i takt med hva man faktisk har.

Jeg skulle bare ha 4 mm så jeg kunne ha litt større ringer og pynt i.... men fire så jo så lite ut, så ble det seks. Fortsatt litt lite ass. Så ble det åtte, som praktisk talt var det samme som ti. Ti er et fint, rundt tall :) :) :)

Bestilte nettopp stæsj til 14 mm..... :blush:

 

Men mener foreløpig akkurat det samme som Glimti; synes ikke det blir så fint når øret kommer helt ut av proposjoner. Vil bare ha stort nok til at folk slipper å spørre om det faktisk er hull helt gjennom.

 

Vedder en tier på at i 2030 er det store penger i å sy sammen igjen øreflipper :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...