Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Flogie: Beregn 1500kr timen( kan være mindre på con. )..kontant ja:)

Prisen jeg sier her gjelder Victor.

 

Angående krem så smører han på og tar plast på så du klarer deg til dagen etterpå siden han kommer til og si du skal ha den på til dagen etter. OG du får kjøpt det i boder der, krem altså.

 

Angående alkohol så kan du drikke etterpå, bare vær forsiktig for du tåler ikke det samme som du gjør til vanlig for kroppen er ganske så sliten.

JEg vil ikke anbefale det vel og merke.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flogie: Beregn 1500kr timen( kan være mindre på con. )..kontant ja:)

Prisen jeg sier her gjelder Victor.

 

Angående krem så smører han på og tar plast på så du klarer deg til dagen etterpå siden han kommer til og si du skal ha den på til dagen etter. OG du får kjøpt det i boder der, krem altså.

 

Angående alkohol så kan du drikke etterpå, bare vær forsiktig for du tåler ikke det samme som du gjør til vanlig for kroppen er ganske så sliten.

JEg vil ikke anbefale det vel og merke.

 

Takker!

 

Da får jeg passe på å ta ut nok kontanter da, rett og slett. :) Regnet med at jeg fikk kjøpt krem der ja, hadde vært rart hvis det ikke var mulig.

 

Kommer nok ikke til å drikke den samme dagen, men har besøk i den helgen så dagen etterpå kan det bli noen øl, men det blir begrenset da jeg helst vil passe godt nok på tattoveringen.

Lenke til kommentar

Får en laaaang økt enten før Con. eller på Con.

 

Skal ihvertfall uansett ta meg en liten en på Con.

Har blitt en tradisjon, li8ker mer og mer Conventions.

 

Treffe nye artister, snakke med andre likesinnende og kanskje få seg en ny piece :love:

 

Høres bra ut! Skal du fortsette på tattoveringen eller planer om noe nytt? Når er det con. i Norge igjen forresten?

 

 

 

ÅH, nå har jeg fått dimmepenger, 35000 stående på kontoen som må brukes opp, dette blir et spennende år

 

Det hørtes behagelig ut. :) Kan få til noe bra med det! Planer?

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Får en laaaang økt enten før Con. eller på Con.

 

Skal ihvertfall uansett ta meg en liten en på Con.

Har blitt en tradisjon, li8ker mer og mer Conventions.

 

Treffe nye artister, snakke med andre likesinnende og kanskje få seg en ny piece :love:

 

Høres bra ut! Skal du fortsette på tattoveringen eller planer om noe nytt? Når er det con. i Norge igjen forresten?

 

 

 

ÅH, nå har jeg fått dimmepenger, 35000 stående på kontoen som må brukes opp, dette blir et spennende år

 

Det hørtes behagelig ut. :) Kan få til noe bra med det! Planer?

 

 

Er en del sider bakover her nå, men jeg planlegge en fullsleeve basert på alle spillene jeg har spilt siden jeg var liten.

Lenke til kommentar

Får en laaaang økt enten før Con. eller på Con.

 

Skal ihvertfall uansett ta meg en liten en på Con.

Har blitt en tradisjon, li8ker mer og mer Conventions.

 

Treffe nye artister, snakke med andre likesinnende og kanskje få seg en ny piece :love:

 

Høres bra ut! Skal du fortsette på tattoveringen eller planer om noe nytt? Når er det con. i Norge igjen forresten?

 

 

 

ÅH, nå har jeg fått dimmepenger, 35000 stående på kontoen som må brukes opp, dette blir et spennende år

 

Det hørtes behagelig ut. :) Kan få til noe bra med det! Planer?

 

 

Er en del sider bakover her nå, men jeg planlegge en fullsleeve basert på alle spillene jeg har spilt siden jeg var liten.

 

haha, VILT! Den gleder jeg meg til å se. :D

Lenke til kommentar

Høres bra ut! Skal du fortsette på tattoveringen eller planer om noe nytt? Når er det con. i Norge igjen forresten?

Oslo convention er 29. april til 1. mai ;)Oslo Tattoo Convention

 

Flogie: Blir og fortsette på sleeven hos Victor ja, men om det blir på con eller ikke vet jeg ikke ennå :yes: Er i Mai engang convention er.

 

Hat vel sittet tilsammen 25-30 timer nå.

Du må ta på convention!! Jeg vil se deg med pokalen :p

 

Hæhæ, armen min er FERDIG. :D

Picss, or it didn't happen!

Lenke til kommentar

Uæææ... er ganske nær å stikke til Lowlife for å forhøre meg nå. Er ikke bare bare, men har tenkt lenge og funnet ut at jeg vil ha en litt """simpel""" old school stil - rene liner, vil ha det litt rocka og kult, ikke sånn viktoriansk ornamentering-snirklete-vakkert.

Tenker nesten at stilen og plasseringen er det viktigste å være sikker på, så jeg ikke herper for alle senere tatoveringer jeg sikkert vil ta.

 

Men da har jeg altså kinda kommet fram til en tanke som jeg har beholdt ganske lenge nå; en klassisk rose, en tulipan, noe lyng (norsk fjellheim står jo mitt hjerte nært), men er også åpen for forandringer og å legge til ting.

 

Har dog ikke klart å bestemme meg for om jeg vil ha farger! Har alltid vært anti farger, men blomster gjør seg jo kanskje best med...

 

Her er i hvert fall min enkle skisse. Innspill, anyone? Tror dere den kan gjøre seg på huden, eller bli helt lol? Tenker å ha den på underarmen, men er åpen for annen plassering også. Vil ha den der det passer best, egentlig, men at den også synes.

 

post-120459-0-66968500-1295376953_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er jo likegyldig hva andre mener da det er du som skal ha den og du som skal like den. Hadde aldri tatt et slikt motiv selv, men siden du sier det er noe du liker så vil det sikkert passe på deg. Det jeg la merke til og som jeg likte var at blomstene var forskjellige siden den ene har sprunget ut mens den andre ikke har.

Lenke til kommentar

Er i gang med sparing til tatovering nå. Blir nok en sleeve, tror det blir lite farger, mest svart/skyggelegging. Her i nærområdet er det disse to stedene som er aktuelt å besøke:

http://firepils.deviantart.com/ aka Tattoo World Tromsø og http://www.arctictattoo.com/

 

Noen som har noen tanker om kvaliteten på arbeidet til tatovørene? Noen som har erfaring med disse studioene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...