Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville blitt litt av en norsk tatovering ja. :D

 

Når det er sagt så er fortsatt denne den mest patriotiske jeg har sett ;)

 

http://4.bp.blogspot.com/_VezUbgtAF0c/TKF-EOvAs5I/AAAAAAAADJk/JUIMc_CDwEI/s1600/450Patriotic_Face+bad+face+tattos.jpg

 

Bwahahah! Er det ikke ironisk at han har skrevet «Land of the free», og så er det et jævla gitter han har i trynet sitt? eek3rofl.gif

 

Og ja, jeg vet at det er det amerikanske flagget, men damn…

Lenke til kommentar

Han bruker og prioritere de han driver med store prosjekt, men uansett hvis han setter deg opp så gjør han i det minste outlinen ferdig..alt etter hvor stort det er:)

 

Men er ikke problem og få den ferdig i ettertid, han følger opp de han jobber på veldig bra.

 

Jeg får mail og pm fra han titt og ofte, men har måttet takke nei flere ganger nå pga. jeg må vente til kuren jeg går på er ferdig.

 

MEN du skal ikke være redd for og starte hos han ihvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Han bruker og prioritere de han driver med store prosjekt, men uansett hvis han setter deg opp så gjør han i det minste outlinen ferdig..alt etter hvor stort det er:)

 

Men er ikke problem og få den ferdig i ettertid, han følger opp de han jobber på veldig bra.

 

Jeg får mail og pm fra han titt og ofte, men har måttet takke nei flere ganger nå pga. jeg må vente til kuren jeg går på er ferdig.

 

MEN du skal ikke være redd for og starte hos han ihvertfall :thumbup:

 

Riktig. Det høres egentlig ganske perfekt ut. Da har jeg noe å glede meg i hvertfall! :D

 

Det skal gå fra albuen og kanskje til skulderbladet, litt avhengig av hva han mener passer, men vet jo ikke helt om jeg skal fylle hele armen med ink, eller om jeg skal la det være litt "luft". Tidsmessig på outline og generelt hele tattoveringen har jeg ingen anelse om. Noe å gruble på i 4 uker hvertfall.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Har noen kjappe spørsmål som helt sikkert har blitt stilt flere ganger før meg her, men men :)

 

1: Jeg har ingen planer om å drikke alkohol før jeg skal ta tattovering, men hvordan er det med alkohol etterpå? Vil dette påvirke tattoveringen eller vil det gå bra (så lenge man ikke blir møkk drita og skraper tattoveringen borti ting). Tenker da på dagen etter tattoo session.

 

2: Jeg regner med at det er mange steder å få kjøpt smørekrem på convention, men leser litt forskjellig her og der når det gjelder pleie. Hvilken fuktighetskrem anbefaler dere som har fått tattovering? Vaselin burde man visstnok styre unna da dette stenger for oxygen til såret.

 

3: Hvordan ordner man med betaling på en tattoo convention? Er det kontant som gjelder eller hvordan blir det? Aner ikke helt antall timer jeg må regne med i første omgang, men tipper det blir outline først. 6 timer kanskje på en halvsleeve?

 

 

Det er kanskje litt innlysende spm, men jeg er riktignok ganske spent så synes det er greit å vite hvordan man skal gå frem på best mulig måte for at tattoveringen holder seg best. :)

 

Takker for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...