Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
angrer etter en måned, det må vel være en god rekord. :)

6205585[/snapback]

Tja, er vel en del tatoveringer som tas i fylla i syden. Der pleier man å angre dagen derpå.

6205607[/snapback]

har en kamerat som tok i polen. den er ikke fullført inni, bare kantene er ordentlig mørke, men han angrer ikke. dusten har bestilt seg egen tattoomaskin fra USA og skal fikse det selv. :!:

Lenke til kommentar
angrer etter en måned, det må vel være en god rekord. :)

6205585[/snapback]

Tja, er vel en del tatoveringer som tas i fylla i syden. Der pleier man å angre dagen derpå.

6205607[/snapback]

Hihi. Jeg vet om en som våknet opp med en prince albert han ikke kunne huske å ha hatt før. :mrgreen:

Lenke til kommentar
angrer etter en måned, det må vel være en god rekord. :)

6205585[/snapback]

Tja, er vel en del tatoveringer som tas i fylla i syden. Der pleier man å angre dagen derpå.

6205607[/snapback]

har en kamerat som tok i polen. den er ikke fullført inni, bare kantene er ordentlig mørke, men han angrer ikke. dusten har bestilt seg egen tattoomaskin fra USA og skal fikse det selv. :!:

6205634[/snapback]

 

Vær så snill, GET PICTARS

Lenke til kommentar
Jeg har ei venninne som var noe å uheldig å tatovere seg på håndleddet for en mnd tid siden.. nå angrer hu og vil ha den fjernet. Er dette mulig, og hva koster det?

6202936[/snapback]

Uheldig? Hvordan kan man klare å sette seg får å tattovere seg med et uhell??

Lenke til kommentar
Jeg har ei venninne som var noe å uheldig å tatovere seg på håndleddet for en mnd tid siden.. nå angrer hu og vil ha den fjernet. Er dette mulig, og hva koster det?

6202936[/snapback]

Uheldig? Hvordan kan man klare å sette seg får å tattovere seg med et uhell??

6220962[/snapback]

 

Jeg synes det var uheldig å tatovere akkurat det motivet akkurat der. Hun syntes selvsagt ikke det mens hu satt i stolen, men har endret mening i den senere tid

 

Do you understand?

Lenke til kommentar
Tror han skjønner det.  Men du kan ikke halle det uheldig. Det var hun selv som bestemte at den skulel være der.

6221078[/snapback]

 

Greit, skal jeg skrive en ny post hvor jeg omformulerer meg, eller skal jeg satse på at alle får med seg at jeg ber om undskyldning for dårlig formulering. Det var dumt av meg å anta at folk flest skulle forstå at jeg skrev dette fra mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Tror han skjønner det.  Men du kan ikke halle det uheldig. Det var hun selv som bestemte at den skulel være der.

6221078[/snapback]

 

Greit, skal jeg skrive en ny post hvor jeg omformulerer meg, eller skal jeg satse på at alle får med seg at jeg ber om undskyldning for dårlig formulering. Det var dumt av meg å anta at folk flest skulle forstå at jeg skrev dette fra mitt synspunkt.

6221458[/snapback]

Jeg forstår deg greit jeg. Jeg blir bare overgitt over hvor dumme noen kan være, altså ikke du men veninna di. Sier heller ikke at hun er generelt dum siden jeg ikke har noe grunnlag for å si det, men i dette tilfellet synes jeg det hu gjorde var idiotisk.

 

On topic:

Blir (som andre har sagt) arr vist hun fjerner det, som kansje er enda styggere.

Lenke til kommentar
Tror han skjønner det.  Men du kan ikke halle det uheldig. Det var hun selv som bestemte at den skulel være der.

6221078[/snapback]

 

Greit, skal jeg skrive en ny post hvor jeg omformulerer meg, eller skal jeg satse på at alle får med seg at jeg ber om undskyldning for dårlig formulering. Det var dumt av meg å anta at folk flest skulle forstå at jeg skrev dette fra mitt synspunkt.

6221458[/snapback]

Hei, hei. Ingen kritikk til deg på noen måte. Det må du ikke tro. Men synes at en tatovering i edru tilstand ikke er helt uheldig, hvis du skjønner.

 

Og du trenger ikke å skrive en ny post :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...