Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har vært hos Jimmy på Hellspawn i Oslo?

Vurderer å bruke fyren, og da må jeg faktisk ikke vente lenger enn til april heller, virker det som.

Jeg har tatovert meg hos hellspawn, men ikke av Jimmy, men jeg vet at Jimmy er veldig flink.

 

Hvis ikke kan jeg anbefale Jonas hos Hellspawn.

Lenke til kommentar

huff og haff, au og au

Har fått betennelse i piercingen i øyenbrynet, den er veldig rød og opphovnet..prøver å rense med dr greve intimvask og saltvann uten hell...øyenbrynet står på "spreng" i smykket...prøvd å skru smykket av, uten hell, sitter bom fast...

 

piercingen er ca 2 mnd..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kan være at smykket er for kort. Stikk innom et studio om du har muligheten og hør hva de har å si. Hvis ikke tror jeg det er bedre å ta ut smykket og ta piercingen på nytt når det har fått roa seg. Vil vel nødig ha infeksjon eller ekstra mye arrvev osv.

Lenke til kommentar

Min navlepiercing vil ikke gro..... tok den i juni, og hadde plastsmykket i i 6-7 uker. Så byttet jeg til en på 10 mm i kirurgisk stål, men den var visst for kort, for såret rev seg mer og mer opp, og da jeg ville ta den ut etter et par dager satt den helt FAST. Fikk den med litt smerte ut etter en lang, varm dusj, og etter det har jeg bare hatt plastsmykket i igjen. Er jo vinter, så jeg ser den bare når jeg kler på meg og dusjer, og bryr meg ikke så mye om den egentlig.

 

Men det vil liksom ikke gro skikkelig eller slutte å væske, væsker bare litt, sånn at det danner seg en liten sårskorpe rundt mellom hver gang jeg dusjer (minst annenhver dag). Det er ikke rødt eller vondt eller noe, men... Burde jeg kanskje kjøpe inn lengre stålsmykker og skifte til det?

 

Kjøpte mange fine smykker på 10 mm fordi jeg leste at det var vanligst å ha i navelen, nedtur at jeg må kjøpe helt nye på 12 eller kanskje til og med 14. Men er det for kort så er det for kort. :ermm:

Lenke til kommentar

Kan også være at bukselinningen eller andre stramme klær i området irriterer den. Hvis du har mulighet til det, er det beste kanskje å stikke innom pierceren din og høre hva h*n sier. Ellers kan du jo prøve med saltvannsoppløsning? Det kan gjøre underverker for irriterte piercinger. Du skriver også at såret rev seg opp. Jeg antar at det har grodd nå? Har du sett tegn på infeksjon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Immunforsvaret mitt gikk bananas etter at jeg begynte på antibiotika, noe som førte til at jeg fikk utslett over hele kroppen. Øreflippene hovnet såpass opp at jeg ikke fikk inn smykkene på 20mm. Jeg hadde ikke med meg smykker som var mindre, så da ble det til at jeg gikk uten noe som helst i tre uker. Og vips - ørene skrumpet litt.

Lenke til kommentar

Kan også være at bukselinningen eller andre stramme klær i området irriterer den. Hvis du har mulighet til det, er det beste kanskje å stikke innom pierceren din og høre hva h*n sier. Ellers kan du jo prøve med saltvannsoppløsning? Det kan gjøre underverker for irriterte piercinger. Du skriver også at såret rev seg opp. Jeg antar at det har grodd nå? Har du sett tegn på infeksjon?

 

Bukselinning er det ikke, har ikke bukser så langt opp. Men den kan kanskje komme litt i klem av magen min, da den, på tross av sin akseptable størrelse, har en tendens til å brette seg litt akkurat på høyde med navelen når jeg sitter og slasker i sofaen (blitt litt mye sitting i jula..)

 

Har ikke mulighet til å stikke innom akkurat min piercer, men det går nok bra. Det er ingen tegn på infeksjon, var litt ekstra vondt her et par dager, men da hadde jeg revet den litt opp igjen i dusjen. Det har forsåvidt grodd nå, er bare "innsiden" av piercingen som ikke vil gro helt. Men det er ikke noe problem, den er verken rød eller hoven eller sår og øm. Så jeg kan vel prøve en stund med saltcann, kanskje bytte smykke og håpe det gror skikkelig til sommeren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...