Eplefe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Aaah, hjernen min blør etter å ha sett Twilight-backpiecen.. :| Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nå blør jeg fra de fleste kroppsåpninger Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vet du ikke at du skal unngå piercing når du er bløder? :!: 1 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Matthew McGrory døde i 2005 så han tenker nok ikke altfor mye over det Haha, nei da spiller det jo ikke akkurat noen rolle lenger. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva synes dere om han her. Driver ett studio på oppsall. Jeg skal ta en hanya maske på hele skulderen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hvor holder denne karen til da? Skal ta en når kuren jeg går på er ferdig for og feire det( er ganske stort og bli kvitt en sykdom jeg har hatt i 10 år nå ) Endret 9. januar 2011 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Oppsal i oslo. Han er ganske rimelig også. Veninna mi jobber som lærling der. Henne tok en skikkelig badass hanya maske på låret. Ah. Lykke til! Lavt stoffskifte? Endret 9. januar 2011 av ZoDz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Har ikke lyst og si det her, men går det som det skal så slipper jeg frykten for leverkreft, skrumplever, måtte gå til dialyse og mye mer Tusen takk Er på min 10ende sprøyte nå...så er bare 14 igjen. Er ferdig i slutten av april. Han skal helt klart sjekkes ut ja. Vet du noe om timepriser eller øktpriser? ( litt mye og håpe på kanskje, men jeg spør:P ) Endret 9. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har tatt en 'hjemmelaget' tatovering nederst ved ankelen ved hjelp av sånn 'Stick n' Poke'-opplegg. Hvor mye vil det koste å få en tatovør å følge linjene? Slik at det blir en sammenhengende linje. Akkurat nå er den ikke sammenhengende hvis man ser veldig nærme. 1 og en halv tomme høy og 2 tommer lang ca. Noen som vet? =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hater og tippe på sånt.....men mellom 1000-3000. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Såpass mye? Skal jo bare følge linjene slik at de 'sprekkene' forsvinner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Var et bra bilde ZoDz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Grandma: Problemet er man vet ikke om tattovøren tar fullpris eller ikke:) Beste du gjør er og gå innom et studio Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Yes. Får spørre litt forskjellige. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kunne jo vurdert en fet cover-up på den der hvis den ikke betyr noe spess. da:) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ikke lyst og si det her, men går det som det skal så slipper jeg frykten for leverkreft, skrumplever, måtte gå til dialyse og mye mer Tusen takk Er på min 10ende sprøyte nå...så er bare 14 igjen.Er ferdig i slutten av april.Han skal helt klart sjekkes ut ja.Vet du noe om timepriser eller øktpriser? ( litt mye og håpe på kanskje, men jeg spør:P ) Tror ikke han ligger over 1000kr timen. Tror han er billigere enn det og. Han elsker og tatovere og gidder ikke prise seg selv så høyt etter det jeg hørte. Skal forhøre meg mere om det imorgen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Du kan jo si du har en "bekjent" som er ganske sikker utifra det jeg har sett...så hadde vært kjempeinfo det:) Ikke at det gjør noe forskjell, men greit og vite hva jeg må spare osv. Alt blir ikke tatt på første økt uansett..jeg vil bare ha store. Endret 9. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg skal jo ta en selv så får nok vite priser relativt kjapt^^ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 @GrandMA : HAHAHAHAHAHAHHAHAH! hirrr....hirrr..... Det var jo en vakker tatovering! AHAHAHA!!! hirrr....hirrr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå