pi. Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det var en positiv opplevelse, kunne glatt gjort det igjen. Glimti, jo det var blekk som ble gnidd inn, dette heter inkrubbing. En egen type scarification. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hva er forskjellen på disse to? http://www.crazy-factory.com/product_info.php?currency=USD&products_id=564 http://www.tribalectic.com/store/pc/viewPrd.asp?idproduct=16521&idcategory=338&piercingLocationID=&mt=&gauge=&IDBrand= Prisforskjellen er jo enorm.. $90 for begge fra tribaletic mens $16 fra crazy-factory.. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Morsomt at piercing kulen min datt ut og jeg finner den ikke. /ironi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er anbefalt å sjekke at de sitter skikkelig. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er anbefalt å sjekke at de sitter skikkelig. Næ, aldri hørt! Yes, nå er regnskapet gjort opp og alt av møbler handlet inn, men har fortsatt tre lønninger til incoming etter spare-halvåret mitt. Det lukter blekk! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Men det har jeg hørt. Eller rettere sagt lest på etterbehandlingsbrosjyrer. Hva slags motiv skal du ha? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 :) Har alltid sett på det som en selvfølge å sjekke at kulene sitter jeg, ikke noe som alternativt kan være ok å vurdere. Har flere motiv som er ferdigtenkt og skisset opp egentlig, men sliter litt med å velge og med å tørre. Blir min første, og den sitter vel alltid lengst inne. Men tenkte på blomstermotiv i farger og old school stil. Egentlig mest usikker på plassering, har veldig lyst til å ha det på underarmen, men det er jo et sted som vil synes veldig godt i kjole osv. Heller ikke helt sikker på utforming av selve motivt, men har mange skisser og tenkte å overlate mye av det kunsteriske/estetiske til tatovøren. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Har alltid sett på det som en selvfølge å sjekke at kulene sitter jeg Jeg sjekker hver morgen at kulene sitter jeg. Sorry. Jeg måtte bare Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Joda, sjekker sånt selv og, men å er det ikke alle som vet det og det var defor jeg nevnte det i utgangspunktet pga. at BlueCreature sa han/henne hadde mistet sin. jeg har forøvrig aldri hatt noe problem med at tatovering på underarmen synes godt. Har på hals og fingre også uten at det har vært et problem. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hahah, jeg har ikke gått på skole på lenge nå og har visst en tendens til å skrive litt vel muntlig, jeg Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Har lyst på tatovering, men driver å tenker veldig på motiv, er vanskelig! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jepp, men det er ingen hastesak uansett. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Du har nok rett der Glimti Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hva synes dere om armene til Matthew McGrory? Ser uferdig ut, men jeg lurer på hvordan det kunne blitt om han fikk dekket dem helt. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Bildet er ikke stort nok til at jeg får et særlig godt inntrykk, men tatoveringene hans ser rimelig kjipe ut, egentlig. Tviler på at det hadde blitt særlig mye bedre om han dekket armene helt, bortsett fra hvis han hadde covret de han allerede har. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Ser det litt bedre her: Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Tja, det ser fortsatt rimelig kjipt ut. Men så lenge fyren er fornøyd selv, flott for ham. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 jeg blir litt trist når jeg ser det der. Lenke til kommentar
Alexikum Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Tja, det ser fortsatt rimelig kjipt ut. Men så lenge fyren er fornøyd selv, flott for ham. Matthew McGrory døde i 2005 så han tenker nok ikke altfor mye over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå